DSG golf 7 met flippers !

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
marc1966
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mei 2016, 20:33
Locatie: apenland

DSG golf 7 met flippers !

Bericht door marc1966 »

Goedenmiddag

Ik bezit een golf 7 uit 2015 mei en heeft 30950 gereden op dit moment.
Nu heb ik een probleem de automaat schakeld van 1 naar 2 naar 3 met een fikse schok deze schok is nog erger als je voor een verkeerslicht met draaiende motor staat en optrekt ( start stop handmatig op UIT dus de motor blijft lopen) .
Als je optrekt en hij schakeld van 1 naar 2 gaat dat behoorlijk grof en met geweld !
Wie kan mij vertellen wat dit kan zijn en ik maak mij niet druk want ik heb garantie tot 2017 maar toch heb ik nu mijn buik vol van VW ... ook bromt de automaat bij hogere toeren 3000 en meer maar ik trek nooit door en rijd ook nooit hard met de auto !!

Ik heb nu zoiets van als er aan de automaat gesleuteld moet worden dan laat ik dat niet gebeuren ze monteren maar een nieuwe automaatbak .... maar nu de vraag kan ik dit eisen van de dealer ???

Graag info want ik ben klaar met deze auto en denk ook nooit geen VW meer te kopen en weer terug naar Mercedes te gaan

Grt Marc
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1114
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door Famous1303 »

De dealer kiest natuurlijk voor de goedkoopste optie.. Jij kan wel zomaar een nieuwe bak eisen maar daar luisteren ze niet naar.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door bzb »

is dit weer de beruchte 7 versnellingen dsg?
marc1966
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mei 2016, 20:33
Locatie: apenland

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door marc1966 »

Ja het is een 7 versnellings automaat van DSG maar wel de laatste en nieuwste uitvoering volgens de dealer in Nederland en Duitsland .......

Ik weet niet waar ik het type bak kan vinden anders had ik deze vermeld.

Grt Marc
Gebruikersavatar
NL_MK5 GTI
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 sep 2012, 17:47
Type auto: MK5 GTI DSG
Locatie: Gelderland

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door NL_MK5 GTI »

Helaas staat de 7 traps bekend om zijn problemen. De 6 traps (natte koppeling) is een stuk beter.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
marc1966
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mei 2016, 20:33
Locatie: apenland

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door marc1966 »

Dus die 7 traps zijn ook weer kut die nieuwe types nou dan weet ik het wel de golf gaat eruit en stap weer over op Mercedes 7ton gereden op benzine en het was een automaat nooit iets gehad wel goed onderhoud en op tijd de beurten laten uitvoeren .

Pff nou DSG weg ermee
Gebruikersavatar
Lander
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 nov 2015, 22:03
Type auto: Mk7 gti

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door Lander »

Misschien een domme vraag. Zijn de nieuwe gti's met 7bak dsg??

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Gebruikersavatar
MK5benGTI
Berichten: 1209
Lid geworden op: 10 sep 2014, 19:38
Type auto: Golf MK 5 GTI
Locatie: Leeuwarden

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door MK5benGTI »

De MK7 wordt met een 6 traps dag afgeleverd.
marc1966
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mei 2016, 20:33
Locatie: apenland

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door marc1966 »

Vanmiddag is de auto 1 uur lang uitgelezen en die gegevens zijn naar VW zelf gestuurd Ik moet zeggen super goed geholpen in Emmerich duitsland wat een goede dealer

Nu afwachten op een terug koppeling van VW en dan horen wat ze willen gaan doen .

Grt Marc

Ps word vervolgd
JP-GTi
Berichten: 91
Lid geworden op: 31 dec 2015, 19:17
Type auto: Golf 7 facelift GTi

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door JP-GTi »

Optrekken doet die niet automatisch in zij 2e ? Dat is bij de GTi toch (ook) zo ?
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door bzb »

bij mij niet
Gebruikersavatar
Lander
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 nov 2015, 22:03
Type auto: Mk7 gti

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door Lander »

MK5benGTI schreef:De MK7 wordt met een 6 traps dag afgeleverd.
Merci. Kon zijn dat dit was aangepast. :)

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
marc1966
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mei 2016, 20:33
Locatie: apenland

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door marc1966 »

Ik ben echt klaar met VW VAG zooi bah bah wat een bagger ... Bij mercedes 1 keer probleem gehad met de automaat deze werd uitgelezen en er werd verteld nieuwe software erin zowel de bak als motor en idd hij reed weer als nieuw en het verbruik 1 op 15 voor een C180 Kompressor uit 2007 en zelfs dat heeft mij niks gekost SERVICE v d dealer in Duitsland ......... en wel direkt gedaan he niet zoals bij VW uitlezen verzenden en ongeveer 1 week wachten op uitslag wat er aan de hand is PFFF dat ding gaat eruit heb het gehad met VW shit
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 991
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door Maarten »

Verkoop je VW en ga lekker weer Mercedes rijden...
Serviced by EMServices.
Jackwelldone
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 apr 2016, 17:55
Type auto: Golf mk7 R
Locatie: Noord Holland

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door Jackwelldone »

Wat een negatief gedoe zeg.... Ga idd heerlijk in een ster rijden! Alsof dat zaligmakend is...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Golf7 R - BMW M4 - BMW Z4
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door yal »

DSG7 is inderdaad een klote versnellingsbak , wij hebben ook zo'n ellende ding gehad.
DSG6 is ook niet altijd helemaal goed weet ik uit eigen ervaring maar anderen zijn er tevreden over.

Ik heb ook 2 Mercedessen gehad , best fijne wagens maar roesten als een gek en rijden stukken minder communicatief dan VW.

Als ik een Benz wil stappen neem ik wel een taxi :mrgreen:
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gebruikersavatar
Ton GTI
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 mar 2014, 19:41
Type auto: Golf 7 GTI Perform.

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door Ton GTI »

Wat is dit nu voor gedoe?
VW afkraken en maar schrijven hoe goed een Mercedes is? Als je dit merk zo geweldig vindt Marc1966, koop dan zo'n ding en hou op met jammeren over VW!
Zelf heb ik 4 jaar lang probleemloos in een Passat CC met 7-DSG gereden en mijn Golfje GTI Perf. met 6-DSG rijdt nu ruim 2 jaar als een zonnetje!
Snelle Friese GTI
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door ferry »

Ton GTI schreef:Wat is dit nu voor gedoe?
VW afkraken en maar schrijven hoe goed een Mercedes is? Als je dit merk zo geweldig vindt Marc1966, koop dan zo'n ding en hou op met jammeren over VW!
Zelf heb ik 4 jaar lang probleemloos in een Passat CC met 7-DSG gereden en mijn Golfje GTI Perf. met 6-DSG rijdt nu ruim 2 jaar als een zonnetje!
Gewijzigd! Het volgende bericht is wel een beetje te veel van het slechte. En niet nodig.
Laatst gewijzigd door ferry op 22 mei 2016, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
marc1966
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mei 2016, 20:33
Locatie: apenland

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door marc1966 »

Ferry ,

Laat gaan ze weten niet beter ik werk al ruim 38 jaar bij als HOOFD STEEKPROEFCONTROLEUR bij de RDW en heb jaren in de werkplaats gewerkt ik bezit zga alle autopapieren .

Ik vind het wel erg jammer dat ik helaas geen kentekens zie van diegene die alleen maar kunnen zeuren .... steekproefjes zouden dan uitstekend zijn en alles wat ilegaal aangebracht is zoals xenon en gekleurde lampjes enz enz meteen verwijderen en afkeur raport maken en dan maar niet te spreken over verkeerde ET waardes en spacer tussen de naaf en de velg !!

Jammer jammer jammer maar ik ga erop letten en zodra ik de gelegenheid zich voordoet BAM aanpakken en binnenste buiten keren die auto,s .

Ja Mercedes is gewoon goed geen achterbakse verhalen zoals bij VW .... Mercedes heeft een online verbinding met de hoofd organisatie en die komen direct met een oplossing of software update !!
Vw moet uitlezen opslaan en dan pas verzenden en de klant kan weer naar huis en wachten op een belletje v d dealer wanneer hun uitslag hebben .

Ach ik denk dat ik voorlopig ff blijf hangen hier totdat ik INFO genoeg heb en mij dan lekker uitschrijf !
wjb#222
Berichten: 621
Lid geworden op: 03 mei 2012, 21:54
Type auto: passat R36
Locatie: Eindhoven

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door wjb#222 »

:lol: :lol:
klein pikkie gast?
zullen eens een berichtje naar het rdw sturen over jou functioneren en uitingen die je op het forum doet
want in feite ben je hier nu gewoon aan het dreigen!

en kom maar op met je steekproef oooooooh word er al bang voor :roll: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
NL_MK5 GTI
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 sep 2012, 17:47
Type auto: MK5 GTI DSG
Locatie: Gelderland

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door NL_MK5 GTI »

Die gast moet direct van het forum worden verwijderd, wat een idioot.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
wjb#222
Berichten: 621
Lid geworden op: 03 mei 2012, 21:54
Type auto: passat R36
Locatie: Eindhoven

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door wjb#222 »

dat ook idd

maar wat kom je hier huilen met je zelf ge importeerde 1.2 stront hok (zal wel de goedkoopste zijn geweest weet je nu waarom :lol: :lol: )
dit is een gti forum

ik ga me toch ook niet aanmelden op een ferrari forum als ik een fiat zou hebben :roll:
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 991
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door Maarten »

Man man man, ga alsjeblieft een account aanmaken op het Merkedez forum...
Serviced by EMServices.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door NICO! »

marc1966 schreef:Ferry ,

Laat gaan ze weten niet beter ik werk al ruim 38 jaar bij als HOOFD STEEKPROEFCONTROLEUR bij de RDW en heb jaren in de werkplaats gewerkt ik bezit zga alle autopapieren .

Ik vind het wel erg jammer dat ik helaas geen kentekens zie van diegene die alleen maar kunnen zeuren .... steekproefjes zouden dan uitstekend zijn en alles wat ilegaal aangebracht is zoals xenon en gekleurde lampjes enz enz meteen verwijderen en afkeur raport maken en dan maar niet te spreken over verkeerde ET waardes en spacer tussen de naaf en de velg !!

Jammer jammer jammer maar ik ga erop letten en zodra ik de gelegenheid zich voordoet BAM aanpakken en binnenste buiten keren die auto,s .

Ja Mercedes is gewoon goed geen achterbakse verhalen zoals bij VW .... Mercedes heeft een online verbinding met de hoofd organisatie en die komen direct met een oplossing of software update !!
Vw moet uitlezen opslaan en dan pas verzenden en de klant kan weer naar huis en wachten op een belletje v d dealer wanneer hun uitslag hebben .

Ach ik denk dat ik voorlopig ff blijf hangen hier totdat ik INFO genoeg heb en mij dan lekker uitschrijf !
Ik heb het niet op dit soort dreigementen. Dit is dus een waarschuwing. Als antwoorden je niet zinnen vertrek van het forum. Of geef normaal antwoord. Deze dreigementen komen niet nog eens voor of ik neem andere stappen betreffende deze dreigementen.

Ik laat dit topic nog even open, maar voor het eerst in tijden sta ik op het punt een topic te sluiten. Geen dreigementen meer!!!
Groeten, Nico
marc1966
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mei 2016, 20:33
Locatie: apenland

Re: DSG golf 7 met flippers !

Bericht door marc1966 »

Tja het GTI forum jaja

Maar goed verwijder mijn account per direct en alles wat ik gepost heb anders zie ik mijgenoodzaakt dit door een derde partij te laten doen zo niet dan neem ik andere maatregelen en oja mijn collegas hebben ook meegekeken en die weten meer dan genoeg dus deigementen nee hoor alleen een waarschuwing

Mocht je dit IP adres blokkeren geen probleem heb trucjes genoeg om toch op het forum te lezen enz enz

Sterkte met de kut VW zooi bouw lekker ilegaal alles in op en aan !!

Laat niks van mij achter op het forum en ook geen dreigmailtjes meer sturen enz enz
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 gasten