Gestolen GOLF-6 R20 [TERUGGEVONDEN]

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Gebruikersavatar
denman
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2016, 12:44
Type auto: golf mk6-R

Re: Gestolen GOLF-6 R20 [TERUGGEVONDEN]

Bericht door denman »

Ja ik heb nieuws , :D hij ziet er top uit , klein krasje op de achter bumper , wordt gefixed ....het teller huis/glas is wel weg komt ook nieuw....was weg ...

bij de deur was het rubber los ? kan ook weer vast .... er komen rond om nieuwe sloten in .... en natuurlijk komt er direct een bearlock in ...

en nee hij stond niet in de garage .... hij staat letterlijk voor de deur lees 1mtr denk ik ....

maar ik ben al blij dat alles okay lijkt , gaat ook nog naar de garage voor een complete check ..... hoop volgende week dat ik weer kan toeren ..... :lol:

alleen een hoop geklooi met papiertjes en regel dingetjes ..... het lijkt makkelijker om iets als vermist op te geven , dan terug te krijgen na vondst....
maar niet te veel zeuren , hij komt terug ....
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Gestolen GOLF-6 R20 [TERUGGEVONDEN]

Bericht door ChielED35 »

Goede berichten Dennis! Kun je daarna meteen mooie foto's maken en deze in een voorsteltopic plaatsen. Hebben we weer wat moois te kijken :mrgreen:
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
denman
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2016, 12:44
Type auto: golf mk6-R

Re: Gestolen GOLF-6 R20 [TERUGGEVONDEN]

Bericht door denman »

Ik ga even kijken of ik die erbij kan plakken op het topic.....komt wel goed....
Gebruikersavatar
MK5benGTI
Berichten: 1209
Lid geworden op: 10 sep 2014, 19:38
Type auto: Golf MK 5 GTI
Locatie: Leeuwarden

Re: Gestolen GOLF-6 R20 [TERUGGEVONDEN]

Bericht door MK5benGTI »

Top nieuws, lucky bastard 8-)
Gebruikersavatar
denman
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2016, 12:44
Type auto: golf mk6-R

Re: Gestolen GOLF-6 R20 [TERUGGEVONDEN]

Bericht door denman »

even weer een update ,

vorige week de auto terug gehad , zoals gezegd nieuwe sloten rondom en alle schade gemaakt , ik ben nu al weer een weekje aan het rond toeren in mijn R.....
alles lijkt okay te zijn , schades zijn in ieder geval niet meer te zien. bearlock ingebouwd ziet er goed uit .

aan plaatjes schieten ben ik nog niet gekomen beetje slecht weer om een mooi plaatje te maken ....

nu ik weer aan het rijden ben valt me toch op dat het remmen wel wat beter kan , staat dus op de lijst , ik zal eens in het techniek topic een vraag zetten..
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot] en 40 gasten