Golf 6 GTI DSG Abt tuning 2011

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
deleo

Golf 6 GTI DSG Abt tuning 2011

Bericht door deleo »

Ik heb mijn GTI voorzien van Abt tuning. Hij zou nu zo'n 260pk moeten hebben. Ik kan merken dat hij sneller is geworden, maar dat ik het enorm vind kan ik niet zeggen. Vooral omdat ik vaak goeie reacties hoor over gti met abt tuning. Graag ben ik benieuwd naar andere ervaringen met Abt en of andere tuners.

Mijn auto is snel hoor alleen had misschien wat meer verwacht, vooral omdat veel mensen het over een enorm verschil hebben.

Ik heb gekozen voor Abt met oog op fabrieksgarantie.

Wil over 500km ergens op een rollerbank gaan testen hoeveel vermogen die heeft. misschien iemand suggesties, liefst in het noorden.

m.v.g. Deleo
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Golf 6 GTI DSG Abt tuning 2011

Bericht door sitechris »

Mijn abt tuning bevalt goed. Groot verschil met standaard. Wellicht dat bij jou de dsg wat snelheidsbeleving weghaalt. Je had eigenlijk ff met de stopwatch wat sprintjes moeten meten voor en na tuning. Mbt rollerbank. Jd engineering is vanaf noorden wel te doen. Zitten in lochem zeg ik even uit het hoofd
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
deleo

Re: Golf 6 GTI DSG Abt tuning 2011

Bericht door deleo »

Wil even terug komen op dit stuk, omdat ik hier gezegd heb dat ik de ABT tuning tegen vond vallen. Inmiddels een paar maanden verder en mijn auto is echt snel. Normaal wegrijden in de S stand zonder piepende banden is haast onmogelijk. :D
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] en 120 gasten