VERKOCHT Polo GT blue motion febr '13 te koop, 80k

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

VERKOCHT Polo GT blue motion febr '13 te koop, 80k

Bericht door Ralf GTI ed30 »

Mijn bijna 4 jaar jonge Polo GT blue motion (140pk, bluemetallic, 1.100kg, 0-100 in 8 tellen maar ook start/stop en cilinderuitschakeling) gaat langzaamaan in de verkoop. Tijd voor een andere auto.
De Polo heeft het de afgelopen 4 jaar uitstekend gedaan, goede koop geweest na mijn edition 30. En is in uitstekende staat.
Misschien nu weer tijd voor een GTI, Polo of Golf.

Gegevens Polo GT blue motion febr. '13:
3 deurs, blue metallic, 17"LM velgen, 80.000km, sportonderstel, executive plus (alarm klasse 3, navigatie met kleurenscherm RN.315, in '16 geupdate, bluetooth carkit, etc), licht/zichtpakket (sproeiers, verwarmbare stoelen), parkeerverklikkers achter, easyentree ivm 3-deurs), alu sportpedalen (=extra). Mooie sportstoelen in apart design. Zitten fantastisch.

Een prachtkar, werkelijk waar. Een hele verstandige keuze geweest, echt geen slowmotion of kippenhok. Lange ritten uitstekend te doen.
Zeer sportief te rijden maar ook zeer economisch. Met 100 op vlakke weg op 2 cilinders. Praktijkverbruik 1:15 (maar bij lange ritten is 1:17 ook haalbaar). En toch die power.

Richtprijs €14.000 (ze zijn zeldzaam en prijzig als er al een wordt aangeboden).
Auto wordt geleverd met lichtmetalen set met zomerbanden (komen nog 2 splinternieuwe voorbanden op).
Tegen meerprijs van €600 is de winterset magnesium VW motorsport wielen evt ook te koop.

Misschien wil ik er weer zo een Polo kopen alhoewel ze in Nederland niet meer worden aangeboden ivm concurrentie Polo GTI,
Misschien ook weer tijd voor een jonge Golf GTI maar dan wel een VII.

Foto's zie https://goo.gl/photos/5khsxudS2f6dztbR6 De laatste zijn met winterbandenset die er nu op zitten. Vlgs bandenbedrijf Hespo kunnen die na deze winter nog een winter mee.
Laatst gewijzigd door Ralf GTI ed30 op 27 jan 2017, 16:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Polo GT blue motion febr '13 te koop, 80k

Bericht door VroemTFSI »

Hoi Ralf, ook hier een tevreden Blue GT rijder (mijn vrouw) Succes met de verkoop.

Ik heb wel interesse in de winterset. Ik stuur je ook een pb.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

Re: VERKOCHT Polo GT blue motion febr '13 te koop,

Bericht door Ralf GTI ed30 »

De Polo is verkocht. Morgen wordt ie geleverd.
De grote vraag voor mij is nog steeds: wat wordt de volgende auto. Er lopen diverse lijntjes richting leuke modelletjes van VW (en zelfs een naar BMW).
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1114
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: VERKOCHT Polo GT blue motion febr '13 te koop,

Bericht door Famous1303 »

Ralf GTI ed30 schreef:De Polo is verkocht. Morgen wordt ie geleverd.
De grote vraag voor mij is nog steeds: wat wordt de volgende auto. Er lopen diverse lijntjes richting leuke modelletjes van VW (en zelfs een naar BMW).
Heb eventueel wel een Golf R :lol:

Succes met afhandeling en zoektocht naar nieuwe auto!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 110 gasten