Koplampen heeft vocht

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkIV.
Plaats reactie
Shai
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 jul 2016, 01:08
Type auto: Gti golf 6

Koplampen heeft vocht

Bericht door Shai »

Koplampen heef vocht

Hallo allemaal ik heb een probleem met mij koplampen ik heb gister 2 koplampen gekocht en kwam terug naar mijn auto en heb ze toen aan gesloten na het aan sluiten
alle lichten branden en na half uurtje ongeveer zie ik dat aan de onderkant zag ik dat ze beslagen waren

Ik ben toen terug gegaan naar de verkoper en hij heef mij toen een andere gegeven maar ik kom net terug en ik zie dat ik het zelfde probleem heb nu heb ik een paar gasten geveraagt en die zeggen aan mij misschien zijn ze open geweest en dat ze schoon gemaakt zijn en weer dicht gemaakt zijn dat de vocht die nog erin zit dat die na een tijdje weer weg zal gaan maar als ik al mijn lampen uit doe dan zie ik dat de vocht weer weg gaat binnen een kwartier/half uur
Is het zo dat ik misschien even moet kijken of het na een dag of 2 normaal zal worden of moet dit helemaal niet gebeuren dat ze gaan beslaan de linker heel klein beetje en de rachter toch wel een groot gedeelte gister was het aleen de linker vandaag ben ik me alle 2 terug gegaan en heb alleen een linker koplamp gekregen een nieuwe

Ik denk dat ze vroeger vuil waren en ze hebben het schoon gemaakt en weer dicht gemaakt auto staat in de de garage morgen wil ik ze gewoon goed in bouwen alles vast maken en kijken of de vocht helemaal weg gaat
En gewoon afspuiten en kijken of het erger word
Weet iemand of dit normaal is of kan het zijn dat ik ze van buiten heb mee naar binnen gebracht en dat er beetje vocht in is gekomen en dat het door warmte weg zal gaan
Shai
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 jul 2016, 01:08
Type auto: Gti golf 6

Re: Koplampen heeft vocht

Bericht door Shai »

ik weet niet hoe ik fotos moet plaatsen hier hoe doe ik dat
dan kan ik de fotos erbij zetten
Gebruikersavatar
WhiteR
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 okt 2014, 20:29
Type auto: Golf 6 R

Re: Koplampen heeft vocht

Bericht door WhiteR »

Ten eerste.
Maak gebruik van leestekens. De hele tekst is onleesbaar.
Ten tweede.
Zo plaats je foto's:
http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=32&t=50
| VW Golf MK6 R20 | 2011 | 271PK & 350NM | DSG | Candy White |
Afbeelding
Shai
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 jul 2016, 01:08
Type auto: Gti golf 6

Re: Koplampen heeft vocht

Bericht door Shai »

dankjewel ik ga het uitzoeken.
klop mijn tekst is een zee met letters had het gekopieert en geplakt en niet meer na gekeken ik ga het opnieuw plaatsen
Vincent328
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 aug 2015, 01:30
Type auto: Golf gti 2007

Re: Koplampen heeft vocht

Bericht door Vincent328 »

Wat een slechte verkoper dat hij niet weet dat condens, zeker met dit weer, gewoon normaal is!!

En ik ben dan eigenlijk een leek hiermee / ervaringsdeskundige
Plaats reactie

Terug naar “GOLF IV GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten