Randen rond de ramen schoonmaken?

Stel hier al jullie vragen met betrekking tot het detailen van de auto's. Ook tips en trucs zijn daarnaast welkom.
Plaats reactie
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Randen rond de ramen schoonmaken?

Bericht door Wilcoos »

Er komt vaak heel veel zwarte rommel uit de randen om de ramen. Zelfs na het wassen, tijdens het drogen of detailen. Hoe kan ik dit het beste helemaal schoon krijgen?

Heb het trouwens ook bij een auto van een paar maanden oud, lijkt mij dat het er al zat bij aanschaf.
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Randen rond de ramen schoonmaken?

Bericht door KlouxOne »

Wat ik meestal doe is ze inspuiten met APC maakt niet uit van welk merk. Even inborstelen met een kwast of een borsteltje. Daarna de HD reiniger op. Dan moet 90% er toch wel afspoelen. Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Randen rond de ramen schoonmaken?

Bericht door Wilcoos »

Volgende week maar weer proberen. Neem aan dat je verdunde apc gebruikt? Heb zelf poorboys apc staan dus dat komt goed uit dan.
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Randen rond de ramen schoonmaken?

Bericht door KlouxOne »

Ja je kan verdunnen. Maar bij ernstige vervuiling gewoon puur erop sprayen. Tast wel iets je Waxlaag aan. Ik heb ook die van poorboys. Deze gebruik ik het meest. Echt top spul. Je kan ook gewoon naar voldoening verdunnen. Kijken welke verhouding het beste effect geeft. Kijk wel uit met je kwasten en borstels. Heel zachtjes inborstelen met een zacht harige kwast of borstel! Ik kan eventueel ook wel wat meenemen voor je als je binnenkort tijd hebt voor het vagcom verhaal? Laat maar weten. Suc6
Plaats reactie

Terug naar “Detailing Exterieur en Interieur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast