!Golfgtiforum Eindejaars Meeting! 11 december in Papendrecht

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

!Golfgtiforum Eindejaars Meeting! 11 december in Papendrecht

Bericht door JimmyGTI »

Beste mensen,

Ik zelf zou nog wel open staan voor een (mini)meeting. Ik wil dit ook best organiseren en regelen, als er animo voor is.

Ik heb ook een mooie locatie beschikbaar in Papendrecht. Namelijk bij een 'zand en grind' handel. http://www.rivierendriesprong.nl/!1091700 en aan het water :D

Hier is dan uiteraard koffie en gebak. Ik weet dat het kort dag is maar de twee datums die zouden kunnnen is deze zondag 11 december, of volgende week zondag 18 december.

Ik zou zeggen dat als er meer dan 5 Personen komen het doorgaat.

Graag hoor ik wat jullie denken.
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Chris5gti »

Ik zou ook echt graag nog eens naar een meeting komen maar het is altijd zo ver weg .. het word bijna nooit in limburg gehouden .. er wonen dacht ik best veel mensen ter hoogte van eindhoven .. als we meschien iets lager dan eindhoven zouden kunnen gaan of in die buurt zou het denk ik voor redelijk veel mensen goed te doen zijn aangezien er toen ook redelijk wat mensen kwamen daar bij die meeting
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door NICO! »

Volgens mij kan ik beide data en ga je gang met organiseren.
Groeten, Nico
Ex-Belg Olivier
Berichten: 130
Lid geworden op: 17 jun 2011, 19:09
Contacteer:

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Ex-Belg Olivier »

11 december kan ik!
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik kan alleen bijde zaterdagen voor de datums die jij noem dus 10 december en 17 december.
Anders gaat het mij niet lukken.
De eerste meeting in het nieuwe jaar ga ik weer organiseren.
Want tenslotte ben ik er als eerste mee begonnen vanuit het autoweek forum toen in Zoetermeer.
En of dat nou wel of niet gezellig was wil ik het in het nieuwe jaar en als wij het mogen beleven in elk nieuw jaar herhalen.
Om zo de traditie erin te houden waar het allemaal mee begon ongeveer dan. ;)
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door JimmyGTI »

@Chris5gti, ik heb toch nooit gezegd dat jij in Limburg moest gaan wonen :lol: , grapje hoor. maar naar mijn wetens komen er juist meer van bovenuit het land.

En daarbij is de locatie in Papendrecht wel heel mooi, Olivier en Geurt2007 zijn er wel eens samen geweest om foto's te maken dus die weten het ook(misschien nog een foto olivier?). En ik neem dan ook aan dat Geurt ook komt?

@Jeffrey, Zaterdags wordt daar gewoon gewerkt, en moet ik zelf ook werken dus dat komt mij niet uit!

@Olivier, zou heel leuk zijn je nog eens te spreken!

Dus tot nu toe voor 11 december:
- JimmyGTI (VI GTI)
- Nico (VI GTI)
- Ex-Belg Olivier (V R32)

En voor 18 december:
- JimmyGTI (VI GTI)
- Nico (VI GTI)
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Dirk »

ik kan bijde dagen, ben wel in het klussen in men huisje maar een dagje vrij kan geen kwaad.

@Chris5gti, ik heb je gemist op de meeting die rob en ik hadden georganiseerd in Geldrop.. die was aardig in de richting die je zocht
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door JimmyGTI »

Zou leuk zijn Willem :D

Dus voor 11 december:
- JimmyGTI (VI GTI)
- Nico (VI GTI)
- Ex-Belg Olivier (V R32)
- Dirk (V GTI)

En voor 18 december:
- JimmyGTI (VI GTI)
- Nico (VI GTI)
- Dirk (V GTI)
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Chris5gti »

Dirk schreef:ik kan bijde dagen, ben wel in het klussen in men huisje maar een dagje vrij kan geen kwaad.

@Chris5gti, ik heb je gemist op de meeting die rob en ik hadden georganiseerd in Geldrop.. die was aardig in de richting die je zocht

Ik was toch in geldrop?!Of verwissel ik nu iets ?
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Chris5gti »

kijk maar daar sta ik ! met zwarte shirt naast wehoo
Afbeelding
Ex-Belg Olivier
Berichten: 130
Lid geworden op: 17 jun 2011, 19:09
Contacteer:

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Ex-Belg Olivier »

Dikke locatie hoor voor foto's! En ow ow ow wat waren die VMR's toch dik...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Chris5gti »

JimmyGTI schreef:@Chris5gti, ik heb toch nooit gezegd dat jij in Limburg moest gaan wonen :lol: , grapje hoor. maar naar mijn wetens komen er juist meer van bovenuit het land.

En daarbij is de locatie in Papendrecht wel heel mooi, Olivier en Geurt2007 zijn er wel eens samen geweest om foto's te maken dus die weten het ook(misschien nog een foto olivier?). En ik neem dan ook aan dat Geurt ook komt?

@Jeffrey, Zaterdags wordt daar gewoon gewerkt, en moet ik zelf ook werken dus dat komt mij niet uit!

@Olivier, zou heel leuk zijn je nog eens te spreken!

Dus tot nu toe voor 11 december:
- JimmyGTI (VI GTI)
- Nico (VI GTI)
- Ex-Belg Olivier (V R32)

En voor 18 december:
- JimmyGTI (VI GTI)
- Nico (VI GTI)


ja wat zal ik zeggen limburg is gewoon de mooiste provincie ;) Hier zijn overigens wel de allermooiste routes om te rijden (mergeland route bijv.) echt super voor een meeting . Iedereen wat er ooit is geweest weet wat ik bedoel, slinger weggetjes door bossen kilometers uitzicht . maar goed genoeg over limburg back on toppic ....
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Wilcoos »

Mooie autos! Helaas kan ik niet op de zondagen volgens mij.
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Dirk »

Chris5gti schreef:
Dirk schreef:ik kan bijde dagen, ben wel in het klussen in men huisje maar een dagje vrij kan geen kwaad.

@Chris5gti, ik heb je gemist op de meeting die rob en ik hadden georganiseerd in Geldrop.. die was aardig in de richting die je zocht

Ik was toch in geldrop?!Of verwissel ik nu iets ?
Sorry als jij dat echt bent heb je gelijk :oops: :lol: Maar uiteraard mag je ook zelf eens iets leuks organiseren. Ik wil van de zomer een tour/puzzelrit in het brabantse land gaan uitzetten, maar jij kan dat natuurlijk ook door die prachtige limburgse omgeving doen he :)

@Jimmy, idd vette locatie alleen jammer dat iedereen in de wintermodus is nu :(
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door wehoo »

Chris5gti schreef: ja wat zal ik zeggen limburg is gewoon de mooiste provincie ;) Hier zijn overigens wel de allermooiste routes om te rijden (mergeland route bijv.) echt super voor een meeting . Iedereen wat er ooit is geweest weet wat ik bedoel, slinger weggetjes door bossen kilometers uitzicht . maar goed genoeg over limburg back on toppic ....
Ja, ik kan bevestigen dat Chris5gti er was in Geldrop. ;) :lol:

Ik ben het wel met je eens Chris, dat er weinig meetings in Limburg zijn. Maar gezien het aantal forumleden en hun afkomst lijkt me dat wel logisch. Daar staat tegenover dat de opkomst voor de Ringrit zomer 2011 met Venlo (prov. Limburg) als eerste meetingpoint niet gering was. En de Westlanders waren tenslotte al bijna 2 uur met een slakkengangetje onderweg voordat ze dit eerste meetingpoint bereikten. Hetzelfde slakkengangetje dat wij moeten nemen als we richting de Randstad gaan. Of zijn er inmiddels al 130km gedeelten? (net of dit wat uitmaakt als je het met een GTI rijdt. :lol: Ik moet dan voor mijn eigen veiligheid continu met cruisecontrol rijden ;) )

Maar we hebben de oplossing zelf in de hand: een volgende meeting zal/moet plaatsvinden in het altijd zonnige zuiden. Terrasje in Slenaken of op het Vrijthof, met een toerrit door de Ardennen naar Stavelot, Cascade de Coo en Francorchamps.
(een bezoek aan het circuit Spa/Francorchamps ligt nog altijd in het verschiet :idea: )

@JimmyGTI (organisator). Ik zal kijken of ik een van beide zondagen kan "opklimmen" naar het noordwesten. Kan me hier nu nog niet op vastleggen. (Valt het op die zand-en grindvlakte op als mijn GTI onder de smurrie en zand zit, mijn velgen nu ineens grijs-zwart lijken :?: )
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door JimmyGTI »

Heel mooi Olivier, en het zijn en blijven de mooiste wielen!
Geurt2007 komt ook! Dus we hebben voor aankomende zondag al vijf kandidaten.

Hoop dat er nog veel meer mensen willen komen!
Ik zal bossche bollen meenemen 8-)


@ klouxone, kwam jij nou uit Papendrecht? Dan is het een thuiswedstrijd ;)
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Chris5gti »

@ wehoo terasje in slenaken is top!! vooral het ijs daar is lekker in de zomer !! nu mesch beetje koud :lol:
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door JimmyGTI »

@Wehoo,
Zou leuk zijn Werner! Haha dat probleem zullen we allemaal wel hebben.
Maar het terrein is aardig schoon :D
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Chris5gti »

Dirk schreef:
Chris5gti schreef:
Dirk schreef:ik kan bijde dagen, ben wel in het klussen in men huisje maar een dagje vrij kan geen kwaad.

@Chris5gti, ik heb je gemist op de meeting die rob en ik hadden georganiseerd in Geldrop.. die was aardig in de richting die je zocht

Ik was toch in geldrop?!Of verwissel ik nu iets ?
Sorry als jij dat echt bent heb je gelijk :oops: :lol: Maar uiteraard mag je ook zelf eens iets leuks organiseren. Ik wil van de zomer een tour/puzzelrit in het brabantse land gaan uitzetten, maar jij kan dat natuurlijk ook door die prachtige limburgse omgeving doen he :)

@Jimmy, idd vette locatie alleen jammer dat iedereen in de wintermodus is nu :(
Dat kunnen we idd doen ik ken hier alle schitterende routes en mooie plekken voor een meeting !! Komt helemaal goed ! En aan het einde van de dag langs valkenburg 8-)
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door wehoo »

JimmyGTI schreef:@Wehoo,
Zou leuk zijn Werner! Haha dat probleem zullen we allemaal wel hebben.
Maar het terrein is aardig schoon :D
Let op, er zijn twee Werners op dit forum: de ene en de andere, niet verwarren :idea:
Mijn zwarte GTI is momenteel in zo'n staat, dat als ik er met de vingers over wrijf, de "lak" afgeeft, althans mijn vingers net zo zwart/grijs zijn als de GTI. :lol:

[quote=""Chris5gti"]
@ wehoo terrasje in Slenaken is top!! vooral het ijs daar is lekker in de zomer !! nu mesch beetje koud[/quote]
Deze plek:
Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Chris5gti »

@wehoo dat is ook een mooie plek . Maar dat is onder aan de kronkelweg door het bos in (bij) epen . Als je daar rechtsaf gaat (op de foto gezien links) en die weg volgt kom je eerst langs een kamping en erna bij een ijs/fruit kraampje dat bekend staat om de grote porties ijs uit epen . ook een groot terein voor veel autos , Maar dat is idd een leuk terasje met super uitzicht !!
Gebruikersavatar
RonnyR20
Berichten: 579
Lid geworden op: 17 apr 2011, 22:17
Type auto: 7R

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door RonnyR20 »

Leuk initiatief Jimmy, jammer dat ik niet kan.
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door RobvR »

Zeker leuk initiatief Jimmy. Helaas kan ik op beide dagen niet. Ben wel weer toe aan een meeting 8-)
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door Renekesgti »

Hey Jimmy,

Tof dat je het wil organiseren.
Heb je al enig idee wat het weer doet. Volgens mij waren de voorspellingen niet om vrolijk van te worden.

Groet, Rene
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: !Eindejaars Meeting!

Bericht door KlouxOne »

11 december lijkt me wel wat :)
Plaats reactie

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 85 gasten