R20

Leuke advertentie gezien of juist een bijzondere? Plaats een link.
Plaats reactie
Hongerlap
Berichten: 210
Lid geworden op: 24 mar 2012, 21:05
Type auto: golf v gti ed30

R20

Bericht door Hongerlap »

Zag een r20 staan bij stadhuis auto's met kenteken sv-953-p. Iemand bekend met deze r20?

Heb het bedrijf op internet opgezocht en kom nogal wat slechte verhalen tegen. Maar wil niet zeggen dat deze r20 direct slecht is. Vandaar mijn vraag.
HalGTI
Berichten: 106
Lid geworden op: 19 sep 2018, 17:19
Type auto: Golf mk7 gti

Re: R20

Bericht door HalGTI »

Met al die slechte recensies zou ik wel even nadenken voordat je daar 18k aftikt. Goedkoop is vaak duurkoop
Volkswagen golf gti performance 2013 sold
Audi s3 FL Sportback 2017 sold
Gebruikersavatar
maRRRtinus
Berichten: 381
Lid geworden op: 27 jul 2013, 07:06
Type auto: Audi TTS comp 500

Re: R20

Bericht door maRRRtinus »

Ja, lekker laten staan. Een gewaarschuwd mens..
Hongerlap
Berichten: 210
Lid geworden op: 24 mar 2012, 21:05
Type auto: golf v gti ed30

Re: R20

Bericht door Hongerlap »

Heb er ook geen haast mee. Ben beetje aan het rond gluren. En deze beviel me zo op het eerste gezicht wel. Maar goed. Kijken rustig verder.
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: R20

Bericht door FGT »

Ik blijf het een aparte auto vinden. Hij heeft al eerder bij een particulier te koop gestaan en toen kreeg een rare smaak bij deze auto. Mede omdat hij geen origineel luchtfilterhuis heeft. Als je dan een andere plaatst, waarom dan geen CAI ipv een “andere” originele.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Gebruikersavatar
carbon6.0gti
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 mar 2019, 16:13
Type auto: VW Golf 6 GTI 298PK

Re: R20

Bericht door carbon6.0gti »

Het is indd een mooie auto, maar als ik al die recensies lees zou ik er i.i.g. twee keer aan me hoofd krabben. Ik betaal liever een 1000 euro meer met een bedrijf met goede service dan een bedrijf die je laat zitten met de gebakken peren.
Hongerlap
Berichten: 210
Lid geworden op: 24 mar 2012, 21:05
Type auto: golf v gti ed30

Re: R20

Bericht door Hongerlap »

Ja idd. 1 slechte recensie kan altijd maar hun hebben er redelijk veel. Kijk ook lkkr rustig verder.
Gebruikersavatar
surfroy01
Berichten: 401
Lid geworden op: 13 nov 2018, 12:21
Type auto: Golf 7 GTI PP

Re: R20

Bericht door surfroy01 »

Tsja het ligt er aan, je kunt ook op je eigen oordeel af gaan. Als de deal goed is waarom niet? Ik heb in het verleden een goede deal gemaakt met het inruilen van een motor bij een zaak die bekent stond/staat om zijn kneusjes maar ik heb daar een geweldige fiets weg gehaald. Zelfde met mijn GTI, particulier gekocht voor een zeer scherp bedrag, in wist dat ik er wat problemen mee waren, geld voor gereserveerd, denk dat ik altijd nog goedkoper uit geweest ben dan bij een 'vertrouwd' adres. Het is allemaal relatief, ik heb nu een auto waar ik van weet dat ie goed is omdat ik er zelf het nodige (preventief) aan heb laten doen.
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me! :oops:

Daily fun ; Golf 7 GTI Performance 487nM/311PK stage 1
Track fun; BMW E46 Touring 328 210 PK, Ducati 996SPS/128 awPK.
Voorheen; Passat B8 R line 2.0 TDI, 2xPassat B8 1.4 TSI/CLA Shooting brake AMG/BMW E46 325/Passat B8/DS5/XC90/XC70/X5/Durango/V40/156/146/33/paar slopels......
Gebruikersavatar
NL_MK5 GTI
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 sep 2012, 17:47
Type auto: MK5 GTI DSG
Locatie: Gelderland

Re: R20

Bericht door NL_MK5 GTI »

Ik zou je adviseren om er 1 particulier te zoeken die de auto een aantal jaar in bezit heeft. Soms moet je een tijd geduld hebben, ik vond mijn Gti van de eerste eigenaar die hem in 2011 nieuw gekocht heeft bij Zijm in Nijmegen, en ook al zijn beurten daar heeft gehad helemaal vol opties op keyless entry na, dat is vrij uniek maar zo nu en dan komt er iets voorbij.

Zo heb je veel meer kans op een fatsoenlijke auto waar je de complete onderhouds historie kan nagaan.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hongerlap
Berichten: 210
Lid geworden op: 24 mar 2012, 21:05
Type auto: golf v gti ed30

Re: R20

Bericht door Hongerlap »

Zoals ik in mijn eerste post ook al zei hoeft deze niet slecht te zijn. Heb ook contact gehad met hun. Wilde graag mijn s4 inruilen maar vind dat ik teveel moet bij leggen. Heb er ook geen haast mee. Komt vanzelf iets op mijn pad. Zelfde als destijds met de ed30. Kwam ik hier tegen op het forum. Super auto aan gehad.
Plaats reactie

Terug naar “Advertentie gevonden?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten