Aankoopadvies MK5GTI met veel km’s

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Gesloten
Hammie026
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mei 2020, 23:16
Type auto: Golf MK5 GTI

Aankoopadvies MK5GTI met veel km’s

Bericht door Hammie026 »

Goeiedag allen,

Momenteel rijd ik in een seat ibiza 6L met 101pk. Echter ben ik zelf een sportieve rijder dus heb van alles geprobeert om er zoveel mogelijk pk’s uit te halen maar zonder turbo js dat best lastig en het kost gewoon bakken met geld.

Ik wil graag een MK5GTI kopen omdat ik die auto’s gewoon ontzettend mooi vind en de MK6 GTI vind ik toch minder betrouwbaar. Mijn budget is echter wel rond de 5/6 duizend euro en dan kom je GTI’s tegen die bijna of al wel 200.000 km hebben gelopen. De 5 gti is natuurlijk al wel 15 jaar oud dus zo gek is dat ook niet maar mijn vraag is dus, of het wel waard is om een 5 gti te komen met zo veel kilometers (die wel gewoon prima onderhouden is natuurlijk). Waar moet ik op letten? En is het überhaupt wel slim om het te doen? Want volgens mij zijn de blokken van de 5 GTI’s wel sterk.

Op internet kon ik niet echt info vinden over gti’s met veel kilometers (qua ervaringen van bestuurders etc.) dus vandaar deze topic :)

Alvast bedankt!
Gesloten

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten