Nieuwe Climatronic VW

Volkswagen nieuws en forum nieuws.
Plaats reactie
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Nieuwe Climatronic VW

Bericht door StarSqream »

Wat vinden jullie? Retrofit, dus past in de golfjes 7 en 7.5.


Gebruikersavatar
Stefz0r
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jul 2012, 14:25
Type auto: Golf 7R

Re: Nieuwe Climatronic VW

Bericht door Stefz0r »

Ik vind de knopjes op de standaard 7 en 7,5 wel prima eigenlijk... :)
- Golf 7R 400 pk / 520 nm
- Golf 6 GTI 305 pk / 450 nm
- Golf 5 GTI 275 pk / 400 nm
Rick86
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 aug 2018, 20:58
Type auto: Mk7 kijkenvoorgti

Re: Nieuwe Climatronic VW

Bericht door Rick86 »

Vind t wel gaaf en zou t ook wel willen, ben alleen bang dat t ook hoop geld gaat kosten😂 en weet niet of die onderdelen überhaupt in Nl al te krijgen zijn en iemand t kan programmeren?
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Nieuwe Climatronic VW

Bericht door StarSqream »

Rick86 schreef: 27 jul 2020, 19:28 Vind t wel gaaf en zou t ook wel willen, ben alleen bang dat t ook hoop geld gaat kosten😂 en weet niet of die onderdelen überhaupt in Nl al te krijgen zijn en iemand t kan programmeren?
In combinatie met de FL Discover schermen zeker een mooi ding. Duurt wel even voor ze op de markt zijn hier denk ik. Zijn nog niet veel golf 8 schade auto's lol. Nieuw inkoop is sowieso duur en montage doen ze bij dealer zelf (= uurloon extreem). Als ze dat überhaupt willen doen (retrofit).
Rick86
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 aug 2018, 20:58
Type auto: Mk7 kijkenvoorgti

Re: Nieuwe Climatronic VW

Bericht door Rick86 »

StarSqream schreef: 27 jul 2020, 22:19
Rick86 schreef: 27 jul 2020, 19:28 Vind t wel gaaf en zou t ook wel willen, ben alleen bang dat t ook hoop geld gaat kosten😂 en weet niet of die onderdelen überhaupt in Nl al te krijgen zijn en iemand t kan programmeren?
In combinatie met de FL Discover schermen zeker een mooi ding. Duurt wel even voor ze op de markt zijn hier denk ik. Zijn nog niet veel golf 8 schade auto's lol. Nieuw inkoop is sowieso duur en montage doen ze bij dealer zelf (= uurloon extreem). Als ze dat überhaupt willen doen (retrofit).
Het is de clima van een de laatste Arteon facelift voor zover ik begreep. Maar ook die zijn er inderdaad nog niet veel en nieuw bestellen zal niet te betalen zijn helaas...
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: Nieuwe Climatronic VW

Bericht door StarSqream »

Rick86 schreef: 28 jul 2020, 07:17
StarSqream schreef: 27 jul 2020, 22:19
Rick86 schreef: 27 jul 2020, 19:28 Vind t wel gaaf en zou t ook wel willen, ben alleen bang dat t ook hoop geld gaat kosten😂 en weet niet of die onderdelen überhaupt in Nl al te krijgen zijn en iemand t kan programmeren?
In combinatie met de FL Discover schermen zeker een mooi ding. Duurt wel even voor ze op de markt zijn hier denk ik. Zijn nog niet veel golf 8 schade auto's lol. Nieuw inkoop is sowieso duur en montage doen ze bij dealer zelf (= uurloon extreem). Als ze dat überhaupt willen doen (retrofit).
Het is de clima van een de laatste Arteon facelift voor zover ik begreep. Maar ook die zijn er inderdaad nog niet veel en nieuw bestellen zal niet te betalen zijn helaas...
Owh inderdaad. Was in de war geraakt met de nieuwe touchbediening van de schermen bij de 8. Wel jammer. Je zou ze bij de golf 8 véél eerder kunnen krijgen. Arteon zie ik bijna nooit.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten