Koopadvies Golf (6) GTI DSG

Leuke advertentie gezien of juist een bijzondere? Plaats een link.
Plaats reactie
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Koopadvies Golf (6) GTI DSG

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Hallo,

Ik ben al jarenlang forumlid (als voormalig GTI eigenaar) en heb mijn huidige auto (Seat Leon FR ST) te koop gezet (ook hier op het forum) omdat ik weer terug wil gaan naar een Golf (6) GTI. Reden: ik heb de ruimte e.d. niet meer nodig en ik wil van de diesel af (ondanks het aantal km's die ik moet maken).

Hopelijk kunnen jullie mij adviseren/helpen bij het zoeken naar een geschikte Golf (6) GTI (ik weet niet exact waar ik allemaal op moet letten).
De auto moet aan het volgende voldoen.

Eisen
Prijsklasse/budget: tot max. € 13.000,00 (maar dan moet het wel een uitvoering zijn met redelijk veel opties). Ligt er ook aan wat ik voor mijn huidige auto krijg.
Bouwjaar: vanaf 2010
Kilometerstand: max. +/- 130.000 km (mits de auto dan nog 100% technisch in orde is)
Transmissie: DSG
Aantal deuren: 5
Overige meest voorkomende opties

Wensen
- 18 inch Detroit of andere mooie velgen
- R20 look front (voorbumper, grill etc.). Niet omdat ik een Golf R20 "wannabe" wil zijn maar gewoon omdat ik het veel dikker/mooier vind dan de standaard GTI front.
- Dynaudio of ander goed audiosysteem
- Alarmsysteem
- Lederen bekleding
- Led koplampen (liefst Golf 7 GTI look of Osram Led koplampen)
- Donkere "R" look Led achterlichten (liefst met dynamische knipperlichten)
- Er zijn nog andere (kleine) wensen maar die zijn niet zo belangrijk

Wellicht ben ik nog iets vergeten. Overigens kan/wil ik sommige wensen eventueel ook achteraf nog laten doen.

Ik heb de volgende GTI's gezien maar ik weet niet of dit geschikte auto's zijn en/of het allemaal betrouwbaar is e.d.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/vol ... ousPage=lr

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/vol ... ousPage=lr Kenteken is: K-938-DG

https://www.autoscout24.nl/aanbod/volks ... c=listPage

https://www.autoscout24.nl/aanbod/volks ... c=listPage DUITSE AUTO, MOET GEÏMPORTEERD WORDEN Heeft geen multifunctioneel stuur.

https://www.mobile.de/nl/Auto/Volkswage ... 28974.html DUITSE AUTO, MOET GEÏMPORTEERD WORDEN Heeft geen multifunctioneel stuur en ik vind de velgen niet mooi.

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
NL_MK5 GTI
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 sep 2012, 17:47
Type auto: MK5 GTI DSG
Locatie: Gelderland

Koopadvies Golf (6) GTI DSG

Bericht door NL_MK5 GTI »

Weet niet of je veel haast hebt, mijne komt van het voorjaar te koop of mei-juni Het betreft een originele Nederlander ben 2e eigenaar, zwart 5 deuren, xenon met led en led achterlichten schuifkanteldak allemaal oem, leder interieur
verder alle opties op keyless na
Al zal de vraagprijs wel wat hoger zijn als je budget.
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Koopadvies Golf (6) GTI DSG

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

NL_MK5 GTI schreef: 08 dec 2020, 12:32 Weet niet of je veel haast hebt, mijne komt van het voorjaar te koop of mei-juni Het betreft een originele Nederlander ben 2e eigenaar, zwart 5 deuren, xenon met led en led achterlichten schuifkanteldak allemaal oem, leder interieur
verder alle opties op keyless na
Al zal de vraagprijs wel wat hoger zijn als je budget.
Bedankt voor je reactie. Ik heb niet superveel haast maar zou toch wel graag redelijk snel de overstap willen maken.
Mooie auto als ik de specificaties zo lees. Helaas heb ik een "beperkt" budget en meer dan mijn max wil ik eigenlijk ook niet spenderen aan een Golf 6 GTI :).
Gebruikersavatar
NL_MK5 GTI
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 sep 2012, 17:47
Type auto: MK5 GTI DSG
Locatie: Gelderland

Re: Koopadvies Golf (6) GTI DSG

Bericht door NL_MK5 GTI »

Geen probleem het was hoofdzakelijk ter info.
Veel succes met je zoektocht.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Koopadvies Golf (6) GTI DSG

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Niemand anders die mij wil/kan adviseren/helpen?
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Koopadvies Golf (6) GTI DSG

Bericht door Henniej »

Heb een 7R voor je kijk m’n advertentie.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Koopadvies Golf (6) GTI DSG

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Henniej schreef: 11 dec 2020, 18:23 Heb een 7R voor je kijk m’n advertentie.
Hahaha een monsterlijke "R". Alleen een beetje jammer dat er geen schaalstoelen in zitten :lol:
Als ik het budget ervoor had zou het zeker een optie zijn maar het verschil in budget en jouw vraagprijs is ook monsterlijk ahaha

Jij ook succes met de verkoop!
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Koopadvies Golf (6) GTI DSG

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Ik vraag me af of een Golf 6 R (in de praktijk) veel duurder is dan een Golf 6 GTI qua maandelijkse kosten.
Hopelijk kunnen jullie mij hierin adviseren. Ik kom soms wel eens eentje tegen op internet tegen een prijs waar ook sommige Golf 6 GTI's voor worden verkocht. Dan zou ik wel gelijk klaar zijn qua uiterlijk, vierwiel aandrijving (is ook veiliger) en uiteraard het rijplezier.
Plaats reactie

Terug naar “Advertentie gevonden?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten