Probleem met sleutel ontvanger mk5 gti

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Golf5gtir
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2021, 23:31
Type auto: Mk5 gti

Probleem met sleutel ontvanger mk5 gti

Bericht door Golf5gtir »

Hoi Allemaal,

Het probleem begon allemaal toen mijn accu leeg was eenmaal bij geladen kon ik met mijn sleutel niet meer de deuren op afstand open en dicht doen ( deur gaat wel open in portier) ook kon in de auto niet starten door de start onderbreking.
Er zit een aftermarket defa 801 alarm systeem in, inmiddels heb ik die er uit gehaald wat mij opviel was,
bij de canbus is er niks onderbroken maar er is aftakking gemaakt van de canbus naar het alarm.
Ik ben al is bij de volkswagen dealer geweest eenmaal daar gekomen en 5 uur veder kon ik de hoofdprijs betalen hun hadden geen idee wat het kon zijn hebben geprobeerd de sleutel opnieuw in te leren maar niet gelukt dus nog steeds met het zelfde probleem naar huis gegaan.
Mijn vermoeden is dat ze de originelen ontvanger los gekoppeld hebben of hebben weg geschreven en daar voor inplaats de ontvanger van het alarm hebben gebruikt daar voor ook de aftakking en niet de onderbreking. Mijn vraag is nu waar zit de orginele ontvanger, ik heb gekeken achter de teller, handschoenen kastje en achter de zekeringen kast, maar helaas... :cry:
Mocht iemand er een schema er van hebben kom ik er hoogstwaarschijnlijk uit

Dingen die ik heb gedaan zijn.
Vcds gekeken op fouten ( canbus fout kan ook komen omdat er een aftermarket radio in zit )
Bedrading na gelopen van de canbus
Start onderbreking terug aan elkaar gesoldeerd
Batterij van sleutel vervangen.
Gekeken of de sleutel een frequentie stuurt
Internet hopeloos afgezocht.
stephansr
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 feb 2016, 17:50
Type auto: MK 5GTI

Re: Probleem met sleutel ontvanger mk5 gti

Bericht door stephansr »

Misschien een stomme vraag: Al gezocht naar een handleiding online?
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten