Slotcilinder vragen

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkIV.
Plaats reactie
MihaiBogdan93
Type auto: Golf Mk4 GTI

Slotcilinder vragen

Bericht door MihaiBogdan93 »

Hello all,
My Dutch is not that good, so I will write in English and translate with google translate.

Recently I become the owner of a VW Golf 4 1.8T GTI 3 doors. The car is chip tuned at 200hp, but with no official dyno run. I bought it as a project car and have plenty of things to fix on the car. One of them is the door lock barrels.
On both doors, I am missing the connection between the lock barrel and the door lock mechanism Afbeelding or Afbeelding. I found several repair kits online which show the parts I might need. The problem is most of them are stated that are for 4/5 door cars, but mine is a 2/3 door. Does anyone know if those repair kits can be used for both 3 and 5 door cars? Or do the dimensions differ?

Does anyone have another solution for the missing part? I will also attach a photo with what I currently have on the car.
Afbeelding or Afbeelding

Sinds kort ben ik in het bezit van een VW Golf 4 1.8T GTI 3 deurs. De auto is afgesteld op 200 pk, maar zonder officiële testbank. Ik heb hem gekocht als projectauto en heb genoeg dingen aan de auto te repareren. Een daarvan is de deurslotvaten.
Bij beide deuren mis ik de verbinding tussen de slotcilinder en het deurslotmechanisme . Ik heb online verschillende reparatiesets gevonden die de onderdelen tonen die ik nodig zou kunnen hebben. Het probleem is dat de meeste ervan voor 4/5-deurs auto's zijn, maar de mijne is een 2/3-deurs. Weet iemand of die reparatiesets voor zowel 3-deurs als 5-deurs auto's kunnen worden gebruikt? Of verschillen de afmetingen?

Heeft iemand een andere oplossing voor het ontbrekende onderdeel? Ik zal ook een foto bijvoegen met wat ik momenteel op de auto heb.
MihaiBogdan93
Type auto: Golf Mk4 GTI

Re: Slotcilinder vragen

Bericht door MihaiBogdan93 »

On another forum someone replied that the parts are interchangebale between 3drs and 5 drs. Will come with an update once i fix it.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF IV GTI”