Animo voor Vwfest.

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Animo voor Vwfest.

Bericht door Jeffreyvdt »

Afbeelding

Beste forumleden,

Lees het onderstaande door en als jij hier naar toe wil geef dat dan effen aan door je naam in dit topic te zetten.
Hierdoor kan ik kijken of er genoeg animo voor is om dan een eigen plaats op dit evenement te regelen.
Voor vragen of ideeën stuur mij of Nico een PB.

In het weekend van 6 tot en met 8 juli vindt de 2e editie van VW Fest plaats. Dan komen liefhebbers van alle VAG-merken weer naar het evenemententerrein van Walibi Holland om te kijken naar al het spektakel in de race arena en al het moois op de showpaddocks. En natuurlijk om weer een weekend lang te genieten op een van de campingterreinen. Vorig jaar had het evenement te kampen met zeer slechte weersverwachtingen en soms zeer natte momenten/periodes. Natuurlijk hopen we dat het dit jaar beter zal uitpakken met het weer. Desalniettemin zagen veel clubmensen en mensen uit het bedrijfsleven, dat het event veel potentie heeft om uit te groeien naar een vaste baken in de VAG-kalenders. Diverse clubs en bedrijven hebben inmiddels hun samenwerking toegezegd, dus dat VW Fest een mooie groeispurt zal maken staat vast!

Als club kun je natuurlijk weer meedoen en met je clubleden het event bezoeken. Hieronder alles clubmogelijkheden en kortingen op een rij gezet.

Houd al het nieuws in de gaten op http://www.vwfest.nl of volg onze Facebook pagina. Je blijft dan ook automatisch op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Club op de showpaddock
Elke club krijgt een eigen ruimte op de showpaddocks op showcampings voor een clubpresentatie (met een stand, infokraam, infodisplays etc.), samen met de auto’s van de clubleden bij elkaar. Deze clubstands/-plaatsen krijgen allemaal een gereserveerde plaats.

Voordelen voor jullie clubleden
De autoticket (voor een showplaats op de paddock of showcampings is gratis en zijn er speciale kortingen voor bestuurders en/of bijrijders (Clublid-ticket). Deze tarieven gelden alleen als jullie clubleden met de auto bij de clubstand parkeren en men een Clubautoticket achter de voorruit heeft. Parkeert men de auto op de bezoekersparking (dus niet bij de clubstand op de paddock), dan geldt deze korting niet. Hoe vraag je deze tickets aan?
Clubautoticket; wij sturen deze in pdf-formaat per mail naar de clubcontactpersoon, die deze pdf kan doormailen naar de leden die het evenementen willen bezoeken. Zij dienen deze Clubautoticket uit te printen en achter de voorruit leggen.

Clubkortingen
Autoticket, gratis
Dagbezoek Entree, €8,- voor de bestuurder en €8,- voor 1 passagier in plaats van €12,- (of in voorverkoop €10,-). Deze clubtickets van €8,- kunnen in de voorverkoop worden gekocht.

Tarieven voor weekendkaarten (inclusief camping):
2 nachten: €32,- in de voorverkoop en €35,- aan de deur
1 nacht: €22,- in de voorverkoop en €25,- aan de deur
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 10:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Jeffreyvdt »

Jeffrey - GTI V - Zaterdag 14 juli aanwezig
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
V_UnitedGrey
Berichten: 174
Lid geworden op: 13 nov 2011, 17:59
Type auto: MK5 GTI
Locatie: Drenthe

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door V_UnitedGrey »

Ik ben nog niet op een meeting geweest met mijn golf dus ik ken geen van jullie allen nog persoonlijk.
Misschien is dit dus een mooie kans :D

Marcel - GTI V - Zaterdag 14 juli aanwezig

En misschiend dat ik even kennis kan maken op andere kleinere meetings!
Bascollin
Berichten: 352
Lid geworden op: 11 dec 2011, 19:21
Type auto: Golf gti USA 2007
Locatie: Zoetermeer

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Bascollin »

Ik ben ook nog niet op deze meeting geweest en een mooie kans om kennis te maken
Met jullie


Mvg Bas
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Chris5gti »

ben er 1 keer geweest maar nooit meer camping daar voor mij in iedergeval ..
V_UnitedGrey
Berichten: 174
Lid geworden op: 13 nov 2011, 17:59
Type auto: MK5 GTI
Locatie: Drenthe

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door V_UnitedGrey »

slecht bevallen chris?
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Chris5gti »

ja de meeste mensen daar maken er een zooitje van, echt soort hipies wat meer als 1 soort drugs nemen :? .. kan natuurlijk dat ik op dat moment op het verkeerde stukje van de camping lag mja waren zowiezo veel jonnies daar als je snapt wat ik bedoel . Van die mensen wat de hele nacht door met een 1.1 blokje en een open uitlaat in de toerenbegrenzer staan te jengelen en smorgens het huilen zijn dat hun auto niet meer start :roll:
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Jeffreyvdt »

Jeffreyvdt - GTI V Zaterdag 14 juli aanwezig.
V_unitedgrey - GTI V - Zaterdag 14 juli aanwezig.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Jeffreyvdt »

Beste leden,

Ik moet op korte termijn weten wie er allemaal komen naar vwfest en met hoeveel auto's omdat ik dan de autokaarten opgestuurd krijg per email en die kan ik dan weer aan de mensen die daar heen gaan opsturen zodat die uitgeprint kan worden en dat wij dan een eigen plek hebben op het terrein zodat wij met zijn alle bij elkaar kunnen staan en misschien met een kraampje voor de promotie.
Vandaar dat ik jullie vraag om op de onderstaande lijst je naam in te vullen en met hoeveel auto's je komt en type auto en welke dag dan vul ik hier de lijst in dan kan ik het weer opsturen naar de organisators van vwfest evenement.
Dus a.u.b op tijd aangeven.

Jeffreyvdt - GTI V Zaterdag 7 juli aanwezig.
Nico - GTI VI Zaterdag 7 Juli aanwezig.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Jeffreyvdt »

Nico bijgevoegd check effen of de dag klopt.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Vince82
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 nov 2011, 01:09
Locatie: Noord Holland

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Vince82 »

Misschien dat ik 1 van de dagen wel langs kom. Ik ga alleen niks vastleggen aangezien er misschien nog een last minute vakantie aankomt in juli.
_______________________________________________________________________________
Vince82
_______________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door NICO! »

Als de Ringrit in dat zelfde weekend is, dan ga ik niet naat VWFest.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door NICO! »

Volgens mij is VWFest op 6 t/m 8 juli 2012 en niet 14 en 15 juli.......
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Jeffreyvdt »

Alles aangepast bedankt.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Jeffreyvdt »

Aandacht.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door bzb »

ik ga elk jaar naar amse, dit jaar samen met de vwfest en kosten vag campeerplekken maar 30 euro terwijl de rest 60 moet betalen, iedereen kan wel op t zelfde evenementen terrein party'en

en natuurlijk bij bzb meedoen met de propper droppers!! het enige weekend waarvoor ik in een tent ga liggen kramp krijgen.

http://www.propper-droppers.nl/

komt allen (al is het meer wat voor jongeren :oops: )

als je 1 dag komt is het beste de zaterdag te verschijnen
Gebruikersavatar
3Edition
Berichten: 296
Lid geworden op: 06 mei 2011, 17:32
Type auto: Golf GTI
Locatie: In de polder
Contacteer:

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door 3Edition »

NICO! schreef:Volgens mij is VWFest op 6 t/m 8 juli 2012 en niet 14 en 15 juli.......
Inderdaad, er is dit jaar geen apart VW Fest. E.e.a. maakt nu deel uit van AM Summer Ed. VW spul krijgt een apart plekje op de camping... :ugeek:
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Jeffreyvdt »

Zijn er mensen van hier die hier heen gaan aanstaande weekend.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door bzb »

Ik dus elk jaar :)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik ben er ook bij en als het goed is met eigen plek zie deze site: http://www.automaxxsummeredition.nl/nl/ ... pings.html
Want hier was ik mee bezig toen ik nog organisator was.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door NICO! »

Inderdaad is vak E63 voor deze club.

Mensen die willen gaan, kunnen hun kortings/toegangsticket bij mij aanvragen.
Toegangskaarten moet je wel vervolgens nog zelf aanschaffen, zie Clubticket voor meer info.
Clubautoticket
Op de ontvangen clubautoticket staat vermeld dat je op vertoon van het ticket als bestuurder en 1 passagier toegang tot het evenement krijgt voor €8,-. Dit zijn dagtickets, hiermee kun je dus niet blijven overnachten.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door NICO! »

Beste clubcontactpersoon,

Nog even en dan vindt in het weekend van 6 t/m 8 juli VW Fest 2012 plaats op het evenemententterrein van Walibi Holland!
Begin deze week ontvang je de plattegrond en per aparte mail de clubautoticket. Door de vele wijzigingen en nieuwe aanmeldingen loopt het intekenen iets uit.

Aankomst
Vrijdag 6 juli gaan om 09.00 uur de poorten open van de campingterreinen. De auto parkeer je bij binnenkomst op aanwijzing van de parkeerbegeleiders in de parkeervakken op de Walibi parking. Daarna ga je lopend naar de Walibi kassaloketten op C, waar je de e-tickets laat scannen en inwisselen voor een polsbandje. Dus niet bij de infotent van vorig jaar.

Tickets
Let op: Zorg ervoor dat je clubleden de weekendtickets online aanschaffen. Er is wel ticketverkoop aan de poort, maar deze tickets zijn € 3,- duurder en je loopt het risico dat er geen tickets meer beschikbaar zijn.
Voor het dagbezoek zijn er wel tickets verkrijgbaar aan de deur.

Afval
Dit jaar staan de afvalcontainers aan het begin van elk veld. Wanneer een afvalzak vol is, deze graag meenemen en weggooien in de afvalcontainer.

Glaswerk
Het is verboden om glaswerk mee te nemen naar VW Fest. Wij zullen bij binnenkomst de auto’s steekproefsgewijs controleren. Glaswerk wordt direct (met inhoud) door de controleurs weggegooid in de container.

Boodschappen
Wil je van het terrein af om boodschappen te doen? Geen probleem, haal bij de info een “uitrijkaart” en lever deze weer in bij terugkomst.
Groeten, Nico
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door bzb »

gewoon onthouden, bier in blikjes, niet burnen (400 euro boete) , langzaam rijden langs de huilie huilie polyester brigade want 1 steentje op hun pipo lak en je heb de hele club met op je lip :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Animo voor Vwfest.

Bericht door Jeffreyvdt »

Voor de mensen die uit de omgeving Zoetermeer naar vwfest gaan wij van de Zoetermeer vrijdagavond meeting verzamelen om 11 uur in Zoetermeer bij de parkeer plaats de lus om vanuit daar naar vwfest te rijden.
Kom op tijd wij rijden rond kwart over 11 op zaterdag ochtend weg.
Vanuit denhaag eerst afslag Zoetermeer centrum en bovenaan rechts en dan zie je beneden de parkeerplaats de lus.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Plaats reactie

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 113 gasten