goedkoop uitlaat geluid

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
carnage.mk6gti
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 apr 2022, 18:09
Type auto: Golf MK6 Gti

goedkoop uitlaat geluid

Bericht door carnage.mk6gti »

goedemiddag allemaal, dit is mijn eerste keer op een forum in de hoop dat jullie me misschien kunnen helpen!
ik ben al een hele tijd opzoek naar een goedkoop alternatief voor een iets sportiever geluid voor mijn mijn golf 6 gti. heb er nu nog een compleet standaard uitlaatsysteem onder (dus ook geen downpipe of iets). Mijn plannen voor in de toekomst zijn om er een mooi uitlaatsysteem onder te zetten, alleen nou ben ik voor in die tussentijd even opzoek naar een goedkopere optie om toch wat sportiever geluid eronder te krijgen. het liefst dus in een prijsklasse van tussen de €100-€150. heb zelf al gekeken eventueel naar een midden demper delete, alleen wist niet zo goed of dit de beste optie was en welke middenpijp ik dan zou halen. hoor het dus graag als er beter opties zijn, of misschien wel gewoon de middendemper delete en met welke pijp.

is er toevallig iemand die me hiermee kan helpen? :D zou het enorm waarderen!
Laatst gewijzigd door carnage.mk6gti op 23 apr 2022, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Omtuning
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 nov 2021, 17:18
Type auto: Polo GTI 6R

Re: goedkoop uitlaat geluid

Bericht door Omtuning »

Ik zou het niet zelf proberen op een golf 6 gti, veel bochtwerk tussen de einddemper en middendemper.....
carnage.mk6gti
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 apr 2022, 18:09
Type auto: Golf MK6 Gti

Re: goedkoop uitlaat geluid

Bericht door carnage.mk6gti »

Oke bedankt voor de tip! Toevallig andere ideeën of opties die ik zou kunnen proberen?
carnage.mk6gti
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 apr 2022, 18:09
Type auto: Golf MK6 Gti

Re: goedkoop uitlaat geluid

Bericht door carnage.mk6gti »

Omtuning schreef: 23 apr 2022, 09:22 Ik zou het niet zelf proberen op een golf 6 gti, veel bochtwerk tussen de einddemper en middendemper.....
Oke bedankt voor de tip! Toevallig andere ideeën of opties die ik kan proberen?
Gebruikersavatar
Tino
Berichten: 1105
Lid geworden op: 06 mei 2012, 16:47
Type auto: Scirocco MK3
Locatie: Gelderland Midden

Re: goedkoop uitlaat geluid

Bericht door Tino »

Zou even bij kiwi parts Beugen kijken is top lasser ;)
carnage.mk6gti
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 apr 2022, 18:09
Type auto: Golf MK6 Gti

Re: goedkoop uitlaat geluid

Bericht door carnage.mk6gti »

Tino schreef: 23 apr 2022, 21:41 Zou even bij kiwi parts Beugen kijken is top lasser ;)
thanks man! maar het beste idee is dus om de middendemper te verwijderen? of zouden er nog andere mogelijkheden zijn.
Gebruikersavatar
Tino
Berichten: 1105
Lid geworden op: 06 mei 2012, 16:47
Type auto: Scirocco MK3
Locatie: Gelderland Midden

Re: goedkoop uitlaat geluid

Bericht door Tino »

Als je de demper gaat verwijderen gaat hij bij ca 130 resoneren. Had dit ook en in Beugen heeft hij er een open demper tussen gezet ipv de originele.
Brommen is weg maar nog wel sportief geluid.
carnage.mk6gti
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 apr 2022, 18:09
Type auto: Golf MK6 Gti

Re: goedkoop uitlaat geluid

Bericht door carnage.mk6gti »

Tino schreef: 25 apr 2022, 13:34 Als je de demper gaat verwijderen gaat hij bij ca 130 resoneren. Had dit ook en in Beugen heeft hij er een open demper tussen gezet ipv de originele.
Brommen is weg maar nog wel sportief geluid.
Oke bedankt voor de tip! Weet je toevallig de kosten hier nog van? (En eventueel een video met het geluid zou al helemaal top zijn hahah)
Gebruikersavatar
Tino
Berichten: 1105
Lid geworden op: 06 mei 2012, 16:47
Type auto: Scirocco MK3
Locatie: Gelderland Midden

Re: goedkoop uitlaat geluid

Bericht door Tino »

Als je even bij voorstellen topic Scirocco Tino zoekt op pagina 11 staat een filmpje met geluid ;)
carnage.mk6gti
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 apr 2022, 18:09
Type auto: Golf MK6 Gti

Re: goedkoop uitlaat geluid

Bericht door carnage.mk6gti »

Tino schreef: 26 apr 2022, 11:04 Als je even bij voorstellen topic Scirocco Tino zoekt op pagina 11 staat een filmpje met geluid ;)
Kijk, daar heb ik wat aan. Echt hartstikke bedankt man👌🏼
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] en 19 gasten