Mk6 GTI

De mooiste auto ooit gezien of juist de lelijkste? Denk je een bekende gezien te hebben? Plaats het hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Mk6 GTI

Bericht door MkVI Nmgn »

Voor de mensen die mij een beetje gevolgd hebben hier op het forum weten dat ik mijn auto Tekoop heb staan,
Vandaag zijn er uiteraard weer wat mensen komen kijken die serieus interesse tonen!
Dus ben ik zelf al een beetje opzoek naar een andere Leuke Golf ik zat eerst te denken aan een Golf 5 R32 ( dat is ondanks afgevallen )
Niet omdat het een 3.2 is niet omdat het een geweldig geluid geeft en ook niet omdat deze auto teveel zuipt.
Maar ondanks dat het geen R32 word ben veranderd van mening en ga ik voor een Golf 6 GTI DSG
Nu ben ik er verschillend tegen gekomen maar 1 ervan springt erin mijn ogen echt uit!
Dat is deze: http://www.autotrack.nl/tweedehands/vol ... lf/8009755
kleur: Donker Shadowblauw Metall ( Kleur die ik zocht! )
Verder heb ik deze auto nog niet de historie van na gekeken maar op het eerst oog vind ik het een verschrikkelijke nette auto
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Mk6 GTI

Bericht door RobvR »

Ben ik met je eens Tonnie (dat ie er goed uitziet). Superkleur met de goede optie's (xenon, dakkie). Alleen velgen en achterlichten hoef je maar te doen (optisch dan).. :D
Groet RobvR
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Mk6 GTI

Bericht door MkVI Nmgn »

Velgen sowieso en een led setje achter kan altijd nog ;-)
En misschien een verlagings setje voor de looks
Verder niet zo heel veel spannends
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Mk6 GTI

Bericht door Renekesgti »

Wel al veel KM Tonnie. Jaartje rijden en dan zit jij (vriendin) al weer op 120.000 km. Er staat volgens mij nog wel meer te koop. Hier op het forum een mooie zwarte. Is echter 3 deurs dus met de kids minder interessant. wel een goede prijs 23.900. 29000km. Ook alle goede opties en DSG.

Gr. Rene
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Mk6 GTI

Bericht door MkVI Nmgn »

Klopt Rene wat je zegt maar de vrouw gaat minder rijden
Dus komen er een stuk minder KM's bij en dit is ook echt de kleur die ik wil.
Maar ga morgen eerst even de historie compleet na kijken en dan weet ik meteen of deze kans maakt of niet.
Schade auto is een No-Go en Ex lease auto is voor mij ook een No-Go en een Import auto is ook een No-Go
Want Pon Dealer heeft dacht ik een stuk of 10 GTI's Tekoop staan maar ik kan me nog wel een actie van hun herinneren
''Huur nu een Golf en je krijgt een GTI'' Dat gaat het voor mij dus niet worden afgetrapte auto kun je op elke hoek van de straat kopen maar mij niet gezien
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Mk6 GTI

Bericht door Mackdennis »

Hoi Tonnie strakke auto hoor! Ben je je huidige auto nu kwijt?!
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Mk6 GTI

Bericht door MkVI Nmgn »

Nog niet :)
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 gasten