witte 30edition bij pon accasion

De mooiste auto ooit gezien of juist de lelijkste? Denk je een bekende gezien te hebben? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Chris5gti »

Ik wou geen nieuw topic openen maar hier moeten julie eens kijken volgens mij voelt deze persoon zich niet helemaal lekker met de prijs wat hij vraagt voor een pirelli gti .. kan echt niet normaal zijn voor dat geld koop je wel wat anders denk ik . http://link.marktplaats.nl/536352568

:shock: :? :o
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Edition30 »

Crokko schreef:Ik denk dat je het iets positiever en zakelijker zou kunnen benaderen.

Als Pon Dealer geen vertrouwen in hun produkten hebben, dan geven ze er geen jaar A-selekt garantie op.
En als tweede: Lage insteek, hoge afzetsnelheid. Die gasten hebben het gewoon heel druk. Dikke omzet dus.

Houdt het maar een tijdje in de gaten, de auto's staan over het algemeen niet al te lang op hun site.

Wat je beter niet kan doen, is de aanschafwaarde (van je eigen auto) gaan vergelijken met de prijzen die je op het internet ziet.
Daar word je toch nooit vrolijk van joh en je wint er ook niets mee. ;)

En nog positiever, voor je het weet heb je er een ED30-member bij op het forum. :mrgreen:
Ben ik geheel niet met je eens.

Je kan als bedrijf natuurlijk lekker flink onder de marktprijs verkopen en dan ben je er snel vanaf. Even snel je winstje pakken, maar van een serieus bedrijf verwacht je toch anders. En van Pon ben ik dat ook niet gewend. Pon is zeker geen dief van hun eigen portemonnee en als Pon member willen ze ook de markt niet verpesten. De auto had trouwens een half jaar garantie, had want de advertentie is weg. Zeker toch wakker geworden (via ons forum?).

En van die km stand is natuurlijk cynisch bedoeld. Althans, dat was wel de bedoeling, mag hopen dat ik er nog de nodige km`s bij mag maken.

En waarom de prijzen niet vergelijken. Meer waard wordt de auto niet (was het maar zo`n feest), maar je mag toch wel rekening houden met een redelijke afschrijving.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door gerben302JD »

Chris5gti schreef:Ik wou geen nieuw topic openen maar hier moeten julie eens kijken volgens mij voelt deze persoon zich niet helemaal lekker met de prijs wat hij vraagt voor een pirelli gti .. kan echt niet normaal zijn voor dat geld koop je wel wat anders denk ik . http://link.marktplaats.nl/536352568

:shock: :? :o
Ik denk dat Rob graag zijn aankoopprijs weer terug wilt volgens mij! ;)

Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Crokko »

Chris5gti schreef:Ik wou geen nieuw topic openen maar hier moeten julie eens kijken volgens mij voelt deze persoon zich niet helemaal lekker met de prijs wat hij vraagt voor een pirelli gti .. kan echt niet normaal zijn voor dat geld koop je wel wat anders denk ik . http://link.marktplaats.nl/536352568

:shock: :? :o
:lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Edition30 »

gerben302JD schreef:
Chris5gti schreef:Ik wou geen nieuw topic openen maar hier moeten julie eens kijken volgens mij voelt deze persoon zich niet helemaal lekker met de prijs wat hij vraagt voor een pirelli gti .. kan echt niet normaal zijn voor dat geld koop je wel wat anders denk ik . http://link.marktplaats.nl/536352568

:shock: :? :o
Ik denk dat Rob graag zijn aankoopprijs weer terug wilt volgens mij! ;)

Groet Gerben
Ja, er zijn er maar een paar van en dat drijft de prijs op. Daarnaast heeft deze een top van 270 km/u! :lol: Foto`s komen zo te zien overal vandaan, had trouwens wel even de motorruimte mogen schoonmaken.

Pon moet maar eens gaan praten met Rob, mogelijk komen ze beiden dan tot redelijke prijzen. :roll:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Crokko »

Edition30 schreef: Ben ik geheel niet met je eens.
Het blijft speculeren.
Dan kunnen we het iig eens zijn, dat we het niet eens zijn. :mrgreen:

Maaruh....je vond het dus een koopje? :lol:
Laatst gewijzigd door Crokko op 05 mar 2012, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Chris5gti »

ja sommige mensen weten volgens mijn nog niet dat er zoiets als afschrijving bestaat . Oftewel dat een auto minder waard word als je ermee rijd en als hij ouder word . haha :lol: Ik denk dat hij voor die prijs er nog staat als die al oldtimer is . ;)
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Edition30 »

Crokko schreef:
Edition30 schreef: Ben ik geheel niet met je eens.
Het blijft speculeren.
Dan kunnen we het iig eens zijn, dat we het niet eens zijn. :mrgreen:

Maaruh....je vond het dus een koopje? :lol:

We zijn het over nog één ding eens. En dat is dat ik gelijk heb en jij niet :mrgreen:

Koopje ...... , een prijs die lager is dan een GTI!?, het is dat het Pon was, anders zou je er wat bij gaan denken, nu eigenlijk ook wel, waarom is deze anders niet meer niet te vinden? Zeg nou niet verkocht, anders wordt dat wel vermeld op de site. :mrgreen:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Crokko »

Jij bent een mooie zeg:

Eerst
Edition30 schreef:We zijn het over nog één ding eens
Dan
Edition30 schreef:Zeg nou niet verkocht
Als je mijn spreekwoordelijke bewegingsruimte op deze manier ontneemt, ga ik je uiteindelijk wel gelijk geven hoor. :lol: (maar dat kan nog even duren)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Edition30 »

Crokko schreef:Jij bent een mooie zeg
Daar zijn we het dus ook over eens! :mrgreen:

On topic: waar ging het ook al weer over :roll:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Crokko »

Nog 1 ding, en dan back on topic. :mrgreen:

Ik vind het niet terecht dat je op een forum, Pon dealer beschuldigd van allerlei praktijken, omdat jou afschrijvingscalculatie niet naar je zin is. En dat terwijl je de aangeboden ED30 nieteens in het echt hebt gezien.

Je mag gerust je bedenkingen hebben, maar daar moet het bij blijven of je moet met keiharde feiten komen.

Greetz Crokko ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Renekesgti »

Eens, Inmiddels is de betreffende auto al bijna 4 jaar oud en heeft 120.000 KM gereden. Eigenlijk vind ik hem nog best wel duur. ;) Ik bied 14.000,-
Nee even zonder gekheid, de werkelijkheid is gewoon hard. Auto's schrijven hard af. Wat denk je van een 2004 Range Rover Voque. Nieuw over de ton in Euro's.
Nu € 12950,00. Zo zijn er wel meer voorbeelden te vinden. Gewoon accepteren, want meer waard wordt het niet.

Gr René.
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: witte 30edition bij pon accasion

Bericht door Crokko »

Renekesgti schreef:Eens, Inmiddels is de betreffende auto al bijna 4 jaar oud en heeft 120.000 KM gereden. Eigenlijk vind ik hem nog best wel duur. ;) Ik bied 14.000,-
Nee even zonder gekheid, de werkelijkheid is gewoon hard. Auto's schrijven hard af. Wat denk je van een 2004 Range Rover Voque. Nieuw over de ton in Euro's.
Nu € 12950,00. Zo zijn er wel meer voorbeelden te vinden. Gewoon accepteren, want meer waard wordt het niet.

Gr René.
Precies.

Feitelijk is een auto pure kapitaalvernietiging :lol:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten