Vagcom omgeving Leiden

De titel spreekt voor zich, plaats hier alles over VAG-COM.
Plaats reactie
Hoppers
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:54

Vagcom omgeving Leiden

Bericht door Hoppers »

Hey,

is er misschien iemand uit de omgeving Leiden die een keer zin heeft om m'n auto rijdend uit te lezen en misschien wat instellingen veranderen. Hoeft uiteraard niet gratis. Ik hoor het graag.

Gr Dennis
Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Vagcom omgeving Leiden

Bericht door Gti-Mar »

Informeer eens bij Jela(navicare) uit Bodegraven,adverteert via Marktplaats,Ik ben destijds bij adjego geweest,echter is het een stukkie rijden naar Veldhoven,maar wel heel gezellig
:lol:
Succes 8-)
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Hoppers
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:54

Re: Vagcom omgeving Leiden

Bericht door Hoppers »

Heb net even gekeken naar jela maar kan alleen maar dingen vinden mbt navigatie. Het gaat mij er juist meer om dat ik m'n auto een keer rijdend nagekeken heb, om te bepalen of alles nog naar behoren werkt en foutcodes te wissen.

Gr Dennis
Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Vagcom omgeving Leiden

Bericht door Gti-Mar »

Hoppers schreef:Heb net even gekeken naar jela maar kan alleen maar dingen vinden mbt navigatie. Het gaat mij er juist meer om dat ik m'n auto een keer rijdend nagekeken heb, om te bepalen of alles nog naar behoren werkt en foutcodes te wissen.

Gr Dennis
Hij doet hetzelfde als adjego,kan dus software matig dingen veranderen/aanpassen,bel je hem toch even....Nee heb je :? en Ja kan je krijgen
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Vagcom omgeving Leiden

Bericht door Wilcoos »

Ik kan het ook maar ben erg druk meestal. dus als je geen haast hebt ;)
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Vagcom omgeving Leiden

Bericht door Gti-Mar »

Wilcoos schreef:Ik kan het ook maar ben erg druk meestal. dus als je geen haast hebt ;)
Had ik dat geweten...had ik gelijk je dak van dichtbij kunnen bekijken :roll:
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Vagcom omgeving Leiden

Bericht door Spuugemmer »

Als je wil weten of alles naar behoren werkt is het handig als je of zelf iemand bent of iemand vraagt die ook weet welke waardes goed zijn en welke fout. Daarnaast is het ook wel handig als degene je ook kan vertellen waardoor eventuele afwijkende waardes komen en wat hier aangedaan kan/moet worden of dat het allemaal niet zo erg is.
Golf MK1 GTI
Hoppers
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:54

Re: Vagcom omgeving Leiden

Bericht door Hoppers »

Spuugemmer schreef:Als je wil weten of alles naar behoren werkt is het handig als je of zelf iemand bent of iemand vraagt die ook weet welke waardes goed zijn en welke fout. Daarnaast is het ook wel handig als degene je ook kan vertellen waardoor eventuele afwijkende waardes komen en wat hier aangedaan kan/moet worden of dat het allemaal niet zo erg is.
Precies, zo had ik het ook in gedachten. Ik heb namelijk het idee dat m'n DV niet meer goed is. De auto begint namelijk al af te blazen bij vollast. Vandaag de vraag aan de mannen van dit forum die vaker hebben uitgelezen met vagcom. Zelf heb ik er totaal geen ervaring mee. Is dit trouwens een uitnodiging Chris? ;)

Gr Dennis
Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Vagcom omgeving Leiden

Bericht door Spuugemmer »

Hoppers schreef:
Spuugemmer schreef:Als je wil weten of alles naar behoren werkt is het handig als je of zelf iemand bent of iemand vraagt die ook weet welke waardes goed zijn en welke fout. Daarnaast is het ook wel handig als degene je ook kan vertellen waardoor eventuele afwijkende waardes komen en wat hier aangedaan kan/moet worden of dat het allemaal niet zo erg is.
Precies, zo had ik het ook in gedachten. Ik heb namelijk het idee dat m'n DV niet meer goed is. De auto begint namelijk al af te blazen bij vollast. Vandaag de vraag aan de mannen van dit forum die vaker hebben uitgelezen met vagcom. Zelf heb ik er totaal geen ervaring mee. Is dit trouwens een uitnodiging Chris? ;)

Gr Dennis
Prima! Ik wil je er wel mee helpen.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Vagcom omgeving Leiden

Bericht door Edition30 »

Hoppers schreef:
Spuugemmer schreef:Als je wil weten of alles naar behoren werkt is het handig als je of zelf iemand bent of iemand vraagt die ook weet welke waardes goed zijn en welke fout. Daarnaast is het ook wel handig als degene je ook kan vertellen waardoor eventuele afwijkende waardes komen en wat hier aangedaan kan/moet worden of dat het allemaal niet zo erg is.
Precies, zo had ik het ook in gedachten. Ik heb namelijk het idee dat m'n DV niet meer goed is. De auto begint namelijk al af te blazen bij vollast. Vandaag de vraag aan de mannen van dit forum die vaker hebben uitgelezen met vagcom. Zelf heb ik er totaal geen ervaring mee. Is dit trouwens een uitnodiging Chris? ;)

Gr Dennis
Afblazen bij volllast: zit er geen slang los of één die gescheurd is?
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Hoppers
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:54

Re: Vagcom omgeving Leiden

Bericht door Hoppers »

Edition30 schreef:Afblazen bij volllast: zit er geen slang los of één die gescheurd is?
Ik moet het nog even verder uitzoeken. Wel zijn er pas slangen afgegaan en vervangen voor de noisepipe delete, maar de slangenklemmen heb ik allemaal goed aangedraaid en gechecked. Ook na een testritje. Ook heb ik een beetje het gevoel dat ik vermogenverlies heb. Dit zou natuurlijk ook gewoon gewenning kunnen zijn.

Perfect Chris! Wanneer heb je tijd voor me?

Gr Dennis
Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
Plaats reactie

Terug naar “VAG-COM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 gasten