Wat voor soort meeting.

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.

Kies 3 opties.

Peiling eindigde op 13 apr 2012, 20:06

Parkeerplaats meeting met eten en drinken
15
21%
Parkeerplaats meeting zonder eten en drinken
3
4%
Bedrijfs meeting met eten en drinken
6
8%
Bedrijfs meeting zonder eten en drinken
2
3%
Toerrit
17
23%
Westen
5
7%
Noorden
7
10%
Oosten
6
8%
Zuiden
4
5%
Midden
8
11%
 
Totaal aantal stemmen: 73

Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Wat voor soort meeting.

Bericht door wehoo »

Edition30 schreef:Eigenlijk zou je de poll moeten splitsen in 1) soort meeting/rit en 2) waar. Nu kan je door elkaar stemmen op wat en waar. Je hebt maar drie stemmen om te kiezen. Dus als je drie maal kiest voor een bepaalde meeting en de ander kiest voor noord, midden en west bijvoorbeeld kan je stemming niet met elkaar vergelijken.
Een vertekend beeld geeft het zeker, maar je kon toch niet drie maal voor dezelfde optie kiezen? Het vertekende beeld zit hem dan vooral in het feit dat niet iedereen hetzelfde aantal stemmen hoeft/heeft uit te brengen/ uit gebracht.

Maar of dit nu een grote invloed heeft op de einduitslag is betrekkelijk, gezien het totale aantal uitgebrachte stemmen in vergelijking met het ledenaantal op dit forum.

Belangrijker vind ik dat er activiteiten plaatsvinden, waar iedereen tenslotte zelf uitmaakt of die bij hem passen.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat voor soort meeting.

Bericht door NICO! »

Persoonlijk zie ik een rit naar een meeting van wat voor soort dan ook, als toerrit en geniet ik iedere km.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat voor soort meeting.

Bericht door NICO! »

Maar ja, je kan het nooit iedereen naar de zin maken. Pakmvan ieder forum waar je komt de leuke dingen mee, dan zit je altijd goed.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Wat voor soort meeting.

Bericht door wehoo »

Ter info:
Het is al eens ter sprake gekomen na de (Nürburg-)Ringrit van het vorige jaar. Een toerrit door de Ardennen naar Spa Francorchamps met de mogelijkheid op het circuit te rijden.

Doe iemand (of uzelf) een plezier ! Schenk (uzelf) twee rondes op het circuit aan de zijde van Marc Duez en twee rondes met uw eigen wagen achter een safety car op het Circuit van Spa-Francorchamps !
Elke tweede maandag van de maand (tussen april en oktober)
De doop zal plaatsvinden tussen 17.15 en 20.00. De prijs hiervoor is 105 €.


link: http://www.spa-francorchamps.be/nl/kale ... .php?lg=nl

(in dit topic gepost omdat bovenstaand idee nog niet is uitgewerkt)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vince82
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 nov 2011, 01:09
Locatie: Noord Holland

Re: Wat voor soort meeting.

Bericht door Vince82 »

Klinkt goed Wehoo, alleen jammer dat je achter de safety car moet aanrijden ;-)
_______________________________________________________________________________
Vince82
_______________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat voor soort meeting.

Bericht door NICO! »

wehoo schreef:Ter info:
Het is al eens ter sprake gekomen na de (Nürburg-)Ringrit van het vorige jaar. Een toerrit door de Ardennen naar Spa Francorchamps met de mogelijkheid op het circuit te rijden.

Doe iemand (of uzelf) een plezier ! Schenk (uzelf) twee rondes op het circuit aan de zijde van Marc Duez en twee rondes met uw eigen wagen achter een safety car op het Circuit van Spa-Francorchamps !
Elke tweede maandag van de maand (tussen april en oktober)
De doop zal plaatsvinden tussen 17.15 en 20.00. De prijs hiervoor is 105 €.


link: http://www.spa-francorchamps.be/nl/kale ... .php?lg=nl

(in dit topic gepost omdat bovenstaand idee nog niet is uitgewerkt)
Laten we hier eens een animocheck voor doen. Ik wil wel, misschien dat als we met een redelijke groep komen er meer te regelen valt. Wie wil een topic openen voor de animocheck? Misschien meteen de date van hun site overnemen om te kijken wanneer iedereen kan. Graag niet hier er op reageren, wacht even op het nieuwe topic.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Wat voor soort meeting.

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik ga hier niet uitgebreid op in maar ik zeg alleen dit ik probeer met iedereen rekening te houden door elke keer een andere plek in Nederland iets te regelen het zij een grote of leuke parkeerplaats meeting met eten en drinken of bij een bedrijven.
En ik denk wel dat bij de meeste de rit naar de meeting al leuk is om te doen en vooral met mooi weer en al helemaal als er meerdere achter elkaar er naar toe rijden.
Als het moet wil ik best een keer een toer rit maken alleen zal die niet zo uitgebreid worden als die van Wehoo.
Maar er is iemand voor jullie ik dus die elke keer weer iets leuks probeert te regelen van een meeting voor dit forum al is het niet altijd misschien een geslaagde meeting maar ja dat ligt misschien aan mij of aan de persoon zelf.
Dus ik probeer aan jullie te denken en elke keer wat leuks te regelen.
Hier laat ik het effen bij.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Wat voor soort meeting.

Bericht door Gti-Mar »

Top Jeffrey, en zoals ik een paar berichten eerder al schreef je kan het nooit iedereen naar zijn zin maken(en dan blijven die gewoon lekker thuis, het is geen moeten tenslotte!)en ik ben blij dat jij het innitiatief hierin wil nemen.

Succes kerel :P

Groet Marco
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Plaats reactie

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten