foutcode?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
bcgti
Berichten: 180
Lid geworden op: 11 dec 2011, 20:44
Type auto: 2007 MK5 GTI
Locatie: omg.Utrecht

foutcode?

Bericht door bcgti »

vandaag even de auto uit laten lezen bij een universeel autobedrijf(zou zelf ook wel graag een keer willen hebben dat kabeltje en het programma )en er kwam uit p2188 brandstofsysteem bank 1.nu zei die jongen dat hij stationair sporadisch te rijk loopt en dat dit waarschijnlijk komt door een rotortje dat de brandstof verdeeld en hij wilde deze wel even opnieuw inleren.ik heb het niet gedaan want ik wil eerst weten of de storing zo wegblijft want zelf vermoed ik dat het ook weleens door de bio-ethanol kan komen die ik een paar keer getankt heb.ook is de auto pas gechipt en mischien kan het zijn dat ie daardoor iets teveel brandstof krijgt stationair?(vraagje voor race eend?)
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torque
vcds,sachs sre,eibach pro street s
DannyS
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 mar 2012, 20:49
Type auto: Golf mk5 GTI

Re: foutcode?

Bericht door DannyS »

dit kan je n80 klep zijn van brandstof dampafzuig systeem kost ong 30 euro die sensor
bcgti
Berichten: 180
Lid geworden op: 11 dec 2011, 20:44
Type auto: 2007 MK5 GTI
Locatie: omg.Utrecht

Re: foutcode?

Bericht door bcgti »

het lampje is (nog) niet teruggekomen maar zag met wassen vandaag wel wat zwarte spetters op mijn achterbumper bij de uitlaat?dit heb ik nog niet eerder gezien,wel dat de eindstukken snel zwart zijn maar dat is dan droog.
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torque
vcds,sachs sre,eibach pro street s
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten