Verstand komt toch met de jarenVroemTFSI schreef:Zo'n hele dag met al die "echte mannen" dat hakt erin hè
Maar nu weer ontopic: volgende week belangrijk zakelijk moment. Als die deal doorgaat, dan ga ik zéér serieus hard op zoek naar een GTI Ed 35.
JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
- gerben302JD
- Berichten: 654
- Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
- Type auto: Golf VI GTI
- Locatie: Overijssel
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Deze foto is s'middags genomen
dus nog later!!
Kun je ook wel een beetje zien
Groet Gerben
dus nog later!!
Kun je ook wel een beetje zien
Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
- Gies
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
- Type auto: Golf VI GTI
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Als je ze ergens online kunt opslaan waar ik ze weer kan downloaden dan kan ik die kentekens wel voor je wegwerken en de filmpjes posten.MKV Nmgn schreef:Had nog wat leuke roll filmpjes
Heb wilcoos zijn filmpje al gestuurd maar kan ze niet posten krijg de kentekens niet weg
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
- gerben302JD
- Berichten: 654
- Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
- Type auto: Golf VI GTI
- Locatie: Overijssel
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
als je elkaars e-mail even uitwisseld kun je het heel gemakkelijk met WETRANSFER online zetten!
veilig en tot 2 gb bestanden downloaden
Werkt super!!
Groet Gerben
veilig en tot 2 gb bestanden downloaden
Werkt super!!
Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
- RobvR
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
- Locatie: Noord Limburg
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
En Rens, hoe bevallen jou de extra pk's?
Niet normaal wat er ff bijkwam (met dank aan de dikke turbo) ..
Niet normaal wat er ff bijkwam (met dank aan de dikke turbo) ..
Groet RobvR
- Gies
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
- Type auto: Golf VI GTI
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Yo Gerben bedankt voor de tip. https://www.wetransfer.com/gerben302JD schreef:als je elkaars e-mail even uitwisseld kun je het heel gemakkelijk met WETRANSFER online zetten!
veilig en tot 2 gb bestanden downloaden. Werkt super!!
Groet Gerben
Tonnie je hebt een pb.
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Edition30 schreef:
Was een leuke en lange dag en ondanks de extra pk`s was ik toch pas tegen enen thuis, `s nachts wel te verstaan (even ommetje gemaakt) .
Ohh... durfde RobvR nou weer niet alleen naar huis te rijden.
Het was inderdaad een erg leuke meeting bij de mannen van JD. Lekker druk met bekende, maar ook genoeg nieuwe gezichten.
Ik heb het niet al te laat gemaakt want ik wilde die extra pk's toch wel eens voelen.
Nog een paar foto's...
JD bedankt voor de gezelligheid en het rijkelijk strooien van jullie pk-poeder
Nico bedankt voor de organisatie!
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
@ Back@GTI, Mooie foto's vooral leuke aanpassing aan deze
Golf 5 GTI RED
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Scherp gijs! zie het nu pas !
Laatst gewijzigd door Race Eend op 17 apr 2012, 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Ja dat weet ik nog niet zo, heb lekker rustig aangedaan. Vandaag naar mijn werk bleek dat de auto wel zuiniger is geworden. En daar ging het mij om!RobvR schreef:En Rens, hoe bevallen jou de extra pk's?
Niet normaal wat er ff bijkwam (met dank aan de dikke turbo) ..
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
@ Rens:
Groeten !
Fred
Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Fred
Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Wat lijken die velgen op de Scirocco van semtex trouwens extreem groot zeg!
Ik zag dat het 19" is maar het lijkt wel groter. Lijkt dat in real life ook zo?
Ik zag dat het 19" is maar het lijkt wel groter. Lijkt dat in real life ook zo?
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
haha Rens toch, zuiniger door chippen haha, dat hebben er hier niet veelEdition30 schreef:Ja dat weet ik nog niet zo, heb lekker rustig aangedaan. Vandaag naar mijn werk bleek dat de auto wel zuiniger is geworden. En daar ging het mij om!RobvR schreef:En Rens, hoe bevallen jou de extra pk's?
Niet normaal wat er ff bijkwam (met dank aan de dikke turbo) ..
Maar ziet er goed uit mannen!, ik moest zaterdag werken dus kon niet komen maja volgende keer beter!
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
- Spuugemmer
- Berichten: 1055
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
- Type auto: MK1 GTI
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Iedereen heeft het dat ie zuiniger wordt door chippen alleen niet iedereen blijft hetzelfde ermee rijden. Dat is het verschil!!
Golf MK1 GTI
- RobvR
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
- Locatie: Noord Limburg
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Heb je thuis op je falie gehad en leest ze vanaf nu mee op het forum ..Edition30 schreef:Ja dat weet ik nog niet zo, heb lekker rustig aangedaan. Vandaag naar mijn werk bleek dat de auto wel zuiniger is geworden. En daar ging het mij om!RobvR schreef:En Rens, hoe bevallen jou de extra pk's?
Niet normaal wat er ff bijkwam (met dank aan de dikke turbo) ..
Groet RobvR
- Black Edition 35
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:37
- Type auto: Golf Edition 35
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Mooie foto van mijn auto, en deze ging helaas alleen kijken bij JD.Gijs82 schreef:@ Back@GTI, Mooie foto's vooral leuke aanpassing aan deze
Maar dat komt nog wel, het was een super gezellige dag.
Ik zou deze foto in een groter formaat willen hebben.
Gr. Henk
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Ze zat naast mij!RobvR schreef:Heb je thuis op je falie gehad en leest ze vanaf nu mee op het forum ..Edition30 schreef:Ja dat weet ik nog niet zo, heb lekker rustig aangedaan. Vandaag naar mijn werk bleek dat de auto wel zuiniger is geworden. En daar ging het mij om!RobvR schreef:En Rens, hoe bevallen jou de extra pk's?
Niet normaal wat er ff bijkwam (met dank aan de dikke turbo) ..
Nu even niet : Gewoon een andere auto (kleur is trouwens het zelfde ). Hoewel de vermogenstoename tot pak hem beet 2.500 (t/min) niet zo veel verschilt merk je zelfs met deze lage toerentallen dat het soepeler gaat. Daarboven neemt het verschil naar mate je in de toeren klimt flink toe, tot aan explosief boven de 5.000 t/min. Je merkt het ook aan de snelheid die je "ineens" rijdt. Deze ligt nu een stuk hoger. Gas geven moet nu met beleid, eigenlijk is het een acceleratiepedaal geworden. Hoe meer je hem intrapt des te groter de versnelling. Met regen dus een beetje oppassen, maar vandaag (regen dus) was het goed te doen. De komende dagen nog maar meer onderzoeken hoe mijn "nieuwe" auto rijdt.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
toch nog even showe,
Ik was te laat met de inschrijvingen dus ging ik met korting een week van te voren 7-4-2012
Zag er zo uit, aangezien er mensen waren die mijn geluid geweldig vonden =)
http://www.youtube.com/watch?v=HfqJx_DofuE
Ik was te laat met de inschrijvingen dus ging ik met korting een week van te voren 7-4-2012
Zag er zo uit, aangezien er mensen waren die mijn geluid geweldig vonden =)
http://www.youtube.com/watch?v=HfqJx_DofuE
MKV R32 '06
JD Chip 270PK
SuperSprint Cat Back
JD Chip 270PK
SuperSprint Cat Back
-
- Berichten: 760
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Locatie: Overijssel
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Heb jij dus wel gebruik kunnen maken van actie tarief !! Ik heb dit ook gevraagd en bij mij was dit niet mogelijk beetje vreemd. Had namelijk ook graag gerold..
- NICO!
- Forumeigenaar
- Berichten: 3557
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
- Type auto: BMW iX3
- Locatie: Flevoland
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Even een correctie, R32boxtel heeft gebruik gemaakt van de standaard 10% korting voor forumleden. Dat kan jij ook.
Groeten, Nico
-
- Berichten: 760
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Locatie: Overijssel
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Ooh oke vond het al vreemd.. Wacht wel op een volgende meeting en hopelijk dan wel vrij
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Edition30 schreef:
Gewoon een andere auto. Hoewel de vermogenstoename tot pak hem beet 2.500 (t/min) niet zo veel verschilt merk je zelfs met deze lage toerentallen dat het soepeler gaat. Daarboven neemt het verschil naar mate je in de toeren klimt flink toe, tot aan explosief boven de 5.000 t/min. Je merkt het ook aan de snelheid die je "ineens" rijdt. Deze ligt nu een stuk hoger. Gas geven moet nu met beleid, eigenlijk is het een acceleratiepedaal geworden. Hoe meer je hem intrapt des te groter de versnelling. Met regen dus een beetje oppassen, maar vandaag (regen dus) was het goed te doen. De komende dagen nog maar meer onderzoeken hoe mijn "nieuwe" auto rijdt.
Dit is de perfecte omschrijving hoe ik mijn chip ook ervaar.
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Graag gedaanBack@GTI schreef:Edition30 schreef:
Gewoon een andere auto. Hoewel de vermogenstoename tot pak hem beet 2.500 (t/min) niet zo veel verschilt merk je zelfs met deze lage toerentallen dat het soepeler gaat. Daarboven neemt het verschil naar mate je in de toeren klimt flink toe, tot aan explosief boven de 5.000 t/min. Je merkt het ook aan de snelheid die je "ineens" rijdt. Deze ligt nu een stuk hoger. Gas geven moet nu met beleid, eigenlijk is het een acceleratiepedaal geworden. Hoe meer je hem intrapt des te groter de versnelling. Met regen dus een beetje oppassen, maar vandaag (regen dus) was het goed te doen. De komende dagen nog maar meer onderzoeken hoe mijn "nieuwe" auto rijdt.
Dit is de perfecte omschrijving hoe ik mijn chip ook ervaar.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- HC1973
- Berichten: 311
- Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:55
- Type auto: Golf VI GTI
- Locatie: Regio Breda
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Ik had het niet beter kunnen beschrijven. Zal dit weekend mijn uitdraai ook plaatsen op het rollerbank topic.Back@GTI schreef:Edition30 schreef:
Gewoon een andere auto. Hoewel de vermogenstoename tot pak hem beet 2.500 (t/min) niet zo veel verschilt merk je zelfs met deze lage toerentallen dat het soepeler gaat. Daarboven neemt het verschil naar mate je in de toeren klimt flink toe, tot aan explosief boven de 5.000 t/min. Je merkt het ook aan de snelheid die je "ineens" rijdt. Deze ligt nu een stuk hoger. Gas geven moet nu met beleid, eigenlijk is het een acceleratiepedaal geworden. Hoe meer je hem intrapt des te groter de versnelling. Met regen dus een beetje oppassen, maar vandaag (regen dus) was het goed te doen. De komende dagen nog maar meer onderzoeken hoe mijn "nieuwe" auto rijdt.
Dit is de perfecte omschrijving hoe ik mijn chip ook ervaar.
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black
Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black
Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
- Gies
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
- Type auto: Golf VI GTI
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Re: JD chip- en vermogensmeeting - napraten
Video's en foto's door MKV Nmgn.
Zelf was ik maar heel even in Lochem, helaas kon ik niet achterhalen van wie die eerste auto was, ik hoop dat ik die andere 3 wel goed heb.
Zelf was ik maar heel even in Lochem, helaas kon ik niet achterhalen van wie die eerste auto was, ik hoop dat ik die andere 3 wel goed heb.
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten