De zoveelste mijlpaal!

Volkswagen nieuws en forum nieuws.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: De zoveelste mijlpaal!

Bericht door NICO! »

Iemand die niets post, maar iedere dag komt lezen terwijl hij ingelogged is, die ga ik niet verwijderen.
Misschien dat ik eind van het jaar eens ga kijken hoe ik mensen kan verwijderen die al een jaar het forum niet meer bezocht hebben.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: De zoveelste mijlpaal!

Bericht door rabies »

Ik doelde ook op de mensen die nooit inloggen.. Maar is dit forum er voor ons (zonder censuur zoals bij AW) om lekker over onze favoriete auto te praten en verder niks of is het ook nodig om heel bekend te worden, sponsoren aan te trekken en streven naar een zo'n hoog mogelijk ledenaantal ?
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: De zoveelste mijlpaal!

Bericht door NICO! »

"Ons" is wat mij betreft iedereen die lid wil worden, of dat er nou veel of weinig zijn. Ik zal er wel alles aan doen om het forum zo breed mogelijk bekend te maken, dmv van stickers en folders en om dat te bekostigen zijn sponsors nodig of bezoekers van het forum die dat geld bij elkaar brengen. Aangezien ik niet wil dat bezoekers hoeven te betalen voor dat soort dingen en ook de site en hosting, zijn er sponsors. Ik hou zelf ook niet meer de ledenaantallen bij, enkel het hoogste aantal leden tegelijkertijd aanwezig.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: De zoveelste mijlpaal!

Bericht door rabies »

Ik hoop gewoon dat het hier gezellig blijft en niet zo masaal zoals vwforum of volksforum, en dat was de rede dat ik het vroeg..
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: De zoveelste mijlpaal!

Bericht door NICO! »

Dat denk ik niet hoor, ben ik ook niet bang voor. Maar we hebben ook nog niet alle GTI-rijders hier aanwezig, dus is er nog werk te doen.
Groeten, Nico
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 132 gasten