Rood met zwarte velgen...

De mooiste auto ooit gezien of juist de lelijkste? Denk je een bekende gezien te hebben? Plaats het hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Rood met zwarte velgen...

Bericht door KlouxOne »

Daar reed hij dan. Eindelijk gespot. De mooiste rode GTI van Drechtsteden (ik denk dat je hier vandaan komt).

We reden zojuist even naast elkaar vlak na de drechttunnel. Je stak netjes je handje op. Ik weet dat je hier op het forum aanwezig bent dus meld je maar snel :mrgreen:

300 voor ons reed er nog een rode. maar dat was een neppert :lol:

Mooie auto. Mijn complimenten. Deed zeer aan me ogen als ik er naar keek zo glom die 8-)
jaco mk5
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 jun 2011, 14:52

Re: Rood met zwarte velgen...

Bericht door jaco mk5 »

Busted :D

Haha had al zo'n vermoeden dat jij het was, en ja hoor check!
Erg gave ed30 heb je, maar dat geluid is nog steeds het mooiste. Stiekem jaloers op de power en de sound pff :shock:

Als ik abnormaal lang naar een dikke wagen blijft staren/gapen dan is het ook wel zo netjes om je hand op te steken vind ik :D

Mare thnx voor het compliment, maar zo erg glimt die niet hoor. Is al een week niet gewassen en vorige week de complete waxlaag gestript om zo mn vliegen uit oostenrijk er af te krijgen/foamen (bij wasbox). Daarna alleen even snel een quick wax er over gezet.
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Rood met zwarte velgen...

Bericht door KlouxOne »

:D Dankjewel. hoorde je um een beetje wegknallen? ik vraag me altijd af hoe hoorbaar het geluid is in een auto die naast me rijd of in de buurt komt.

in tunneltjes in het in ieder geval oorverdovend! :mrgreen: volgens mij hoor je vrijwel niks tot dat ik gas geef.

agh die van mij is ook al 2 weken niet gewassen. geen tijd voor gehad. zit zelfs vogel kak aan zag ik net toen ik op mn werk arriveerde. :o van het weekend maar is mooi wassen.

Je auto is trouwens mooi laag :D
jaco mk5
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 jun 2011, 14:52

Re: Rood met zwarte velgen...

Bericht door jaco mk5 »

Tot het moment dat jij je gas open trok hoorde ik hem niet. Daarna hoorde ik hem toch erg duidelijk boven mn muziek heen ;)
Dan vraag je toch gewoon aan iemand om die persoon de auto kan besturen en dat jij er naast in een andere auto rij. Als je dat aan durft.
Ghehe laat alleen mn broer in mn auto rijden, want die is er net zo zuinig op als mij.

Voor mn gevoel ligt die nog een cm of 10 te hoog, maar het moet ook praktisch blijven. (lees aandrijfas moet heel blijven :D )
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Rood met zwarte velgen...

Bericht door KlouxOne »

kwam ik je potverdorie al weer tegen :D leuk even een stukje achter elkaar aan rijden. wat deed je zo ver van huis? :P vorige keer ging je er bij ambacht al af. Ik reed naar mn werk.
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: Rood met zwarte velgen...

Bericht door GolfL »

Nou moeten jullie 2e is ophouden :P

Ik zie potverdorie nooit iemand rijden van t forum haha.
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
jaco mk5
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 jun 2011, 14:52

Re: Rood met zwarte velgen...

Bericht door jaco mk5 »

Indd GolfL ik begin het idee te krijgen dat hij me aan het stalken is ;) Want kom ook nooit iemand tegen :P
En nu hem al 2x in korte tijd.

Was wel weer toevallig ja :D erg vervelend om te zien rijden hoor :twisted: ;)
Moest naar een klant voor mn werk en rij voor die afspraken ook gewoon met mn eigen auto. Maar zit voornamelijk gewoon op kantoor in Zwijndrecht.

Alleen doe je xenon voortaan eens lekker uit als ik voor je rij. Zo wil ik alleen nog maar meer xenon koplampen :D
Plaats reactie

Terug naar “Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten