Misschien een Tip tegen diefstal

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Hier trouwens nog een artikeltje van vandaag op autoblog over het stelen van auto's via OBD2:

http://www.autoblog.nl/is-het-zo-makkel ... elen-video
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door s3. »

Iemand de Anti Theft systeem van APR tegengekomen? Lijkt mij zeker wel een goed middel om diefstal van je auto tegen te gaan.
http://www.goapr.com/products/antitheft.html

Misschien dat JD zoiets kan ontwikkelen :P
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door KnuffelTurk »

Opzich vind ik het een slimme zet zo een slotje erop. Maar ik denk wel dat het indd
misschien 1 minuut langer duurt voor ze. En dat je auto in je garage staat helpt wel hor
wou dat ik een garage had waar ze lekker in kan staan.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
almardon
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 sep 2012, 16:21
Type auto: Golf 7 gti

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door almardon »

Ik heb normaal altijd me GTI in de garage staan. Omdat ik aan het verhuizen ben staat mijn garage vol me meubels en staat mijn auto al enige weken buiten. Gisteren hoorde ik geluid vanaf de parkeerplaats (toevallig was ik nog zo laat wakker) en ik keek en zag 2 gasten bij me auto staan en te kijken. Ik heb geen moment getwijfelt en heb me ploetedooier gepakt en ben naar buiten gegaan. me auto heeft gelukkig helemaal geen schade was er net op het goede moment bij. Gelukkig heb ik 1 persoon een paar goeie klappen kunnen geven :twisted:
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door yal »

@almardon , je kan toch niet iemand een paar klappen geven omdat ze naar je auto staan te kijken?
Of zie ik iets over het hoofd...

Grt yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
ripa
Berichten: 106
Lid geworden op: 03 sep 2012, 19:41
Type auto: Golf 7R

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door ripa »

Hoi Almardon, ik stond gisteren gewoon even naar je mooie auto te kijken. Jammer dat je me paar pestklappen gaf. Heb er al de hele dag last van.
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door KnuffelTurk »

@ yal nou het ligt er een beetje aan denk ik, stel het is doordeweeks en je ziet 2 jongens
om 2 uur snachts in je auto gluren dan weet je toch all genoeg hor. Denk niet dat ze zomaar even erin keken.

Gr Burak
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door MkVI Nmgn »

Wie in de nacht in mijn auto gaat kijken doet dat met enigenrisico want ook ik laat het daar niet bij zitten.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door yal »

Burak schreef:@ yal nou het ligt er een beetje aan denk ik, stel het is doordeweeks en je ziet 2 jongens
om 2 uur snachts in je auto gluren dan weet je toch all genoeg hor. Denk niet dat ze zomaar even erin keken.

Gr Burak

Haha , als het om 2uur s' nachts is dan is het een ander verhaal , op een publieke parkeerplaatsen zie je wel vaker jonge ventjes kijken naar gti's / R's en andere leuk speelgoed , vandaar mijn reactie.

@MkVI Nmgn door je wat jou is overkomen kan ik mij deze reactie voorstellen , alleen lopen er ook medeliefhebbers rond van mooie auto's......
die niet jatten ;)

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door KnuffelTurk »

Ja kijk overdag is het indd anders dat zijn meestal wel liefhebbers die ervan houden maar die knaapies die snachts komen kijken die zijn niet welkom bij mij :lol:
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door MkVI Nmgn »

yal schreef:
Burak schreef:@ yal nou het ligt er een beetje aan denk ik, stel het is doordeweeks en je ziet 2 jongens
om 2 uur snachts in je auto gluren dan weet je toch all genoeg hor. Denk niet dat ze zomaar even erin keken.

Gr Burak

Haha , als het om 2uur s' nachts is dan is het een ander verhaal , op een publieke parkeerplaatsen zie je wel vaker jonge ventjes kijken naar gti's / R's en andere leuk speelgoed , vandaar mijn reactie.

@MkVI Nmgn door je wat jou is overkomen kan ik mij deze reactie voorstellen , alleen lopen er ook medeliefhebbers rond van mooie auto's......
die niet jatten ;)

Grt Yal

Het spijt me dan ten zeerste maar kijken doe je met je ogen en niet met je handjes dus als je met je handjes tegen mijn Raam aan komt om naar binnen te kijken dan ben je in mijn ogen de streep over gegaan.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door Gengar »

Mijn knuppel staat naast mijn bed. Eigen risico voor de dievengilde als zij aan mijn GTI komen :evil:
almardon
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 sep 2012, 16:21
Type auto: Golf 7 gti

Re: Misschien een Tip tegen diefstal

Bericht door almardon »

Beste Yal,

Je hebt helemaal gelijk. Laat een ding duidelijk zijn ik ben tegen zinloosgeweld!!

Een aantal maanden geleden is mijn navigatiesysteem uit me auto gestolen en ik was er goed ziek van kan ik je vertellen, vandaar dat ik misschien ook zo reageerde. Deze jongens waren er zeker op uit om mijn auto te stelen (misschien niet die avond) Als ik twee jongens in het zwart (surinaamse afkomst) met een zaklmap bij me auto zie en om zich heen zie kijken beginnen bij mij de alarmbellen te rinkelen.
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten