rimwax

Stel hier al jullie vragen met betrekking tot het detailen van de auto's. Ook tips en trucs zijn daarnaast welkom.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sciroccofrank
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 mar 2012, 19:44
Type auto: Scirocco mk3 2.0

rimwax

Bericht door Sciroccofrank »

hey mannen, vandaag bij de lokale bandenboer geweest ivm uitlijnen van de scirocco, daar hadden ze potjes rimwax van smartwax staan, dit product is speciaal voor velgen en naar verluidt voorkomt het dat remstof ed aankoekt aan je velgen....het polijst en sealt de velg.....dat gaan we dus ff proberen, heb net het produkt aangebracht (gaat makkelijk) ik zal jullie op de hoogte houden of dit ook werkelijk doet wat ze beloven... :geek:

Afbeelding

hierbij nog wat produkt info

RimWax verzorgt een extreme glans en bescherming voor alle lichtmetalen, aluminium en chromen wielen. De voordelen en eigenschappen; - Professioneel velgpolijstmiddel en verzegeling - Verwijdert aangekoekt remslijpsel - Verwijdert stof en verontreinigingen - Polijst de laklaag van lichtmetalen, aluminium en ->chromen velgen - Glans, beschermt en weert af tegen remslijpsel - RimWax is een speciale reiniger, polijstmiddel en wax ineen welke snel een heldere, gladde en beschermde velg verzorgd. De antistatische RimWax samenstelling helpt om te weren tegen inwerking van remslijpsel en vermindert aanrekken van stof tot 75%. Dit verfijnde RimWax poijstmiddel heldert alle laklagen van lichtmetalen, aluminium en chromen wielen op. De ultra-taaie RimWax verzegeling beschermd wielen voor maanden en weert tegen watervlekken, verontreinigingen en ophopen van stof.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: rimwax

Bericht door bzb »

Ik weet alleen dat het prima spul is :)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: rimwax

Bericht door MkVI Nmgn »

De tekst ziet er erg goed uit,
Even wachten hoe je het in de praktijk vind werken want na elke 500km kan ik me wielen schoonmaken met een borstel spons enzovoort,
En zit het wiel echt helemaal onder en moeilijk eraf te krijgen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
JR-Mk5gti
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 jun 2012, 13:35
Type auto: mk5 gti

Re: rimwax

Bericht door JR-Mk5gti »

Ik heb dit spul ook via carclean gekocht vorig jaar prima wax,het blijft er echt lang op zitten makkelijk schoon te houden en het ruikt ook nog eens heerlijk.
Groetjes Jordi.
Gebruikersavatar
Girlzdad
Berichten: 393
Lid geworden op: 27 jul 2012, 19:58
Type auto: Trabant

Re: rimwax

Bericht door Girlzdad »

Ondertussen al getest :)
Gebruikersavatar
Sciroccofrank
Berichten: 378
Lid geworden op: 29 mar 2012, 19:44
Type auto: Scirocco mk3 2.0

Re: rimwax

Bericht door Sciroccofrank »

Girlzdad schreef:Ondertussen al getest :)
Yep, we zijn nu zo'n 6 weken verder en ik ben erg tevreden over de wax, remstof heeft minder grip op de velgen en is er in de wasbox simpel af te spuiten, onlangs de velgen afgesopt met een spons en de velgen voelden nog superglad aan dus je hoeft ook niet iedere keer het product opnieuw aan te brengen :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Detailing Exterieur en Interieur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 gasten