Poets spullen

Stel hier al jullie vragen met betrekking tot het detailen van de auto's. Ook tips en trucs zijn daarnaast welkom.
Plaats reactie
Sanderr
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 mei 2012, 20:52
Type auto: GOLF 2 GTI

Poets spullen

Bericht door Sanderr »

Goeiedag, ik heb niet zoveel ervaring op het gebied van poetsen,

deed tot nu toe alles met standaard poetsdoeken en turtlewax,
heb hier al wat rond gekeken, maar al die namen zeggen me niks en ik weet niet of het in de automaterialen zaak te verkrijgen is
Kan iemand me vertellen wat ik het beste kan halen
, t liefst bij de brezan of autoparts bijv. heb t niet zo op internet bestellen.

poets, wax etc.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Poets spullen

Bericht door Verlengsnoer »

Ik raad je aan bij carclean op de site te kijken. Zij hebben een forum waarin poets spullen besproken worden.

Misschien ben je meteen genezen als je spullen bij carclean besteld. Geen enkele klacht over de afhandeling en het verzenden.
Sanderr
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 mei 2012, 20:52
Type auto: GOLF 2 GTI

Re: Poets spullen

Bericht door Sanderr »

oké, nou dan hoop ik dat dat bij mij ook zo gaat, wou even weten of er andere tevreden over waren.

Bedankt voor de tip!
RobScania
Berichten: 266
Lid geworden op: 24 mei 2011, 19:20

Re: Poets spullen

Bericht door RobScania »

Ik bestel alles bij Carclean en ben erg tevreden over hun service,meestal binnen een dag in huis!

Dus hier een tevreden Carcleanklant.
Gebruikersavatar
JR-Mk5gti
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 jun 2012, 13:35
Type auto: mk5 gti

Re: Poets spullen

Bericht door JR-Mk5gti »

Heb ook al meerdere bestellingen gedaan bij carclean,goeie site.
Zelf ben ik fan van producten van poorboys,maar ieder zijn eigen mening.
Vaak staat er bij een product ook nog beoordelingen door gebruikers, altijd makkelijk zo ben ik zelf ook overgehaald voor bepaalde producten.

Gr. Jordi
Groetjes Jordi.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Poets spullen

Bericht door Verlengsnoer »

Ik raad je aan te lezen wat aanbevolen wordt door andere. Maar ik zal hier niet blind op varen.

Ik ben zelf zeer tevreden over de Mother producten. Ik ben zelf begonnen met de was shampoo van Mothers, en heb hierna mijn collectie Mothers spullen uitgebreid. Het spul is makkeljk in gebruik, voldoet aan mijn verwachting, prijs kwaliteit verhouding ligt goed en de producten zien er goed uit (voor mij ook belangrijk). Ik lees veel goeds over PoorBoys en wil deze ook gaan proberen maar pas als al het andere op is. Ik heb in het begin ook niet voor PoorBoys gekozen omdat ik de producten zo goedkoop eruit vindt zien. Ik snap dat dit een afweging is welke niet veel zullen maken. Ik loop ook altijd op AirMax gympen en niet op lacoste of reebok sneakers.
Verder heb ik wat kleine shampoos van DodoJuice geprobeerd. Ik vind het spul niet fijn werken maar denk dat er maar weinig zijn die mijn mening delen. De shampoos zijn in mijn ogen veels te mild en halen niet goed het vuil weg.

Je kunt het best gewoon wat dingen uitproberen en vergelijken! Het is dan ook een leuke bezigheid waarmee ik je veel plezier wens :-)
Sanderr
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 mei 2012, 20:52
Type auto: GOLF 2 GTI

Re: Poets spullen

Bericht door Sanderr »

Bedankt voor de tips en verhalen! Ik heb vandaag een microvezel doek klei en spray besteld op carclean van het weekeind maar is even proberen, hoorde een maatje van me dat dit echt goed werkt,

Eerst de auto grondig wassen en dan kleien, we gaan het meemaken!
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Poets spullen

Bericht door Crokko »

En dan nog waxen neem ik aan? ;)

Toch geen Turtle he? :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Detailing Exterieur en Interieur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 gasten