Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkI.
Gesloten
indiansummer

Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door indiansummer »

!
Laatst gewijzigd door indiansummer op 27 aug 2012, 07:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door MkVI Nmgn »

Dat word achteraan in de rij aansluiten :lol:
RobVr is al een hele tijd aan het zoeken.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door wehoo »

indiansummer schreef:Het aanbod op de bekende en onbekende sites op internet is mij bekend, daar staat tot heden de auto niet bij die ik hebben wil !
Dan is dit ook al bekend, neem ik aan: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... mk1#p37442
Gr. Wehoo.
Afbeelding
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door bzb »

gewoon op golf zoeken op mobile, tot jaartal 1985 zoeken, en dan van duur naar goedkoop

kom je dit soort auto's tegen

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... res=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... res=EXPORT
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door Edition30 »

MKV Nmgn schreef:Dat word achteraan in de rij aansluiten :lol:
RobVr is al een hele tijd aan het zoeken.

Kan wel wezen, maar Rob geeft geen € 500,00 tipgeld :lol: ;)
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door MkVI Nmgn »

Als ik weet dat die in goede handen komt en er elke maand of weet ik veel wat een verhaal over kan lezen heb ik dat liever dan dat iemand een forum zich eigen half voorstelt en in zijn 1e post meteen met geld gaat gooien,
Ik gun Rob deze auto eerder als zo iemand €500,- is wel geld maar zie dat ook maar eens te krijgen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door RobvR »

MKV Nmgn schreef:Als ik weet dat die in goede handen komt en er elke maand of weet ik veel wat een verhaal over kan lezen heb ik dat liever dan dat iemand een forum zich eigen half voorstelt en in zijn 1e post meteen met geld gaat gooien,
Ik gun Rob deze auto eerder als zo iemand €500,- is wel geld maar zie dat ook maar eens te krijgen.
Dank je Tonnie :D .

Heb waarschijnlijk een GTI mk1 gevonden. Moet ik nog invoeren. Zal hier uiteraard foto's plaatsen wanneer ik de auto heb!

Even on-topic. Staat nu op marktplaats één te koop voor 8500,-. Moet dus een goeie zijn. Helaas met maar 2 foto's.
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door Edition30 »

RobvR schreef:
MKV Nmgn schreef:Als ik weet dat die in goede handen komt en er elke maand of weet ik veel wat een verhaal over kan lezen heb ik dat liever dan dat iemand een forum zich eigen half voorstelt en in zijn 1e post meteen met geld gaat gooien,
Ik gun Rob deze auto eerder als zo iemand €500,- is wel geld maar zie dat ook maar eens te krijgen.
Dank je Tonnie :D .

Heb waarschijnlijk een GTI mk1 gevonden. Moet ik nog invoeren. Zal hier uiteraard foto's plaatsen wanneer ik de auto heb!

Even on-topic. Staat nu op marktplaats één te koop voor 8500,-. Moet dus een goeie zijn. Helaas met maar 2 foto's.
Goed nieuws Rob! Eindelijk heb je hem gevonden dus, hoop dat de auto snel voor de deur staat.

@Tonnie
Niet zo serieus op ingaan als er een ;) staat. :lol:
Tuurlijk gunnen we Rob een mooie I veel eerder. En inderdaad kan je naar die 500 wel fluiten. Alhoewel, mogelijk is Rob, met de gouden tip die hij hierboven heeft gegeven, nu € 500 rijker. :roll:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door RobvR »

Edition30 schreef:
RobvR schreef:
MKV Nmgn schreef:Als ik weet dat die in goede handen komt en er elke maand of weet ik veel wat een verhaal over kan lezen heb ik dat liever dan dat iemand een forum zich eigen half voorstelt en in zijn 1e post meteen met geld gaat gooien,
Ik gun Rob deze auto eerder als zo iemand €500,- is wel geld maar zie dat ook maar eens te krijgen.
Dank je Tonnie :D .

Heb waarschijnlijk een GTI mk1 gevonden. Moet ik nog invoeren. Zal hier uiteraard foto's plaatsen wanneer ik de auto heb!

Even on-topic. Staat nu op marktplaats één te koop voor 8500,-. Moet dus een goeie zijn. Helaas met maar 2 foto's.
Goed nieuws Rob! Eindelijk heb je hem gevonden dus, hoop dat de auto snel voor de deur staat.

@Tonnie
Niet zo serieus op ingaan als er een ;) staat. :lol:
Tuurlijk gunnen we Rob een mooie I veel eerder. En inderdaad kan je naar die 500 wel fluiten. Alhoewel, mogelijk is Rob, met de gouden tip die hij hierboven heeft gegeven, nu € 500 rijker. :roll:
Hij mag het geld houden... straks wordt het nog een trend!
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door Edition30 »

@RobvR
En ........ , staat de Golf I GTI al voor de deur? Vertel, vertel ....... .
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
manga_28
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 aug 2012, 09:09
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door manga_28 »

is het interessant om vanuit een site als marktplaats.nl te kijken voor een tweedehands golf gti mk 1 om in België in te voeren? of ben ik meer met een site uit Duitsland of iets als gticlassics.nl?
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Golf GTi 1 GEZOCHT ! GEZOCHT ! GEZOCHT !

Bericht door RobvR »

manga_28 schreef:is het interessant om vanuit een site als marktplaats.nl te kijken voor een tweedehands golf gti mk 1 om in België in te voeren? of ben ik meer met een site uit Duitsland of iets als gticlassics.nl?
Hier staat het één en ander aan site's. Ik zou ook het volksforum en vwforum blijven raadplegen. Zo ben ik aan mn Belgische GTI mk1 gekomen ;)

http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =30&t=2428

Doe hier een slotje op. De starter van dit topic heeft z'n begin post geleegd.
Groet RobvR
Gesloten

Terug naar “GOLF I GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 gasten