Benzineleidingen en meer

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkI.
Plaats reactie
Jako
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:00
Type auto: Golf mk1 GTI
Locatie: Irgendwo

Benzineleidingen en meer

Bericht door Jako »

... in vervolg op het bericht dat ik zojuist heb geplaats hier weer een nieuw omdat dit een ander onderwerp betreft. Leidend voorwerp is natuurlijk hetzelfde, de MK1 :D

Mijn auto heeft geruime tijd stilgestaan en ik moet in ieder geval de radiateur, distributieriem en de benzineleidingen vervangen (stukje bij de benzinepomp (deze ook maar gelijk meenemen?) en bij het benzinefilter waar die rare knik in zit). Nu kun je een heleboel dingen zo vinden bij een online onderdelenshop maar die benzineleidingen heb ik nog niet gevonden. Waar kun je het beste terecht voor dit soort onderdelen, de dealer of betaal je daar de hoofdprijs? Of misschien zijn deze spullen helemaal niet meer zomaar te krijgen en moet ik hier zelf iets voor maken?
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Benzineleidingen en meer

Bericht door wehoo »

Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Benzineleidingen en meer

Bericht door wehoo »

Gr. Wehoo.
Afbeelding
Jako
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:00
Type auto: Golf mk1 GTI
Locatie: Irgendwo

Re: Benzineleidingen en meer

Bericht door Jako »

Okay, dat wordt waarschijnlijk een zoektochtje zie ik al... Het is BTW een 1.8dx.

Vroeger had je een ETKA cd met exploded views van de verschillende onderdelen. Bestaat dat nog, is misschien eenvoudiger zoeken.
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Benzineleidingen en meer

Bericht door yal »

Etka bestaat nog , maar de dealer heeft bijna niets meer. Heb ook aardig ingekocht voor mijn eigen mk1 GTI.
Handelaren kopen onderdelen op om deze voor de hoofdprijs door te verkopen aan liefhebbers.

Zoals Wehoo al zei , classicparts.de is the place to be , ik heb er ook veel gekocht.
Goedkoper is daar direct bestellen , via een dealer kost behalve de verzendkosten ook nog een 2de keer btw....

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Benzineleidingen en meer

Bericht door wehoo »

Ja.... actuele versie van Etka (en Elsa) bestaan nog steeds.

Afbeelding

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Benzineleidingen en meer

Bericht door wehoo »

Er lopen op dit moment 2 actuele topics t.a.v. de mk1 naast elkaar, met bijna dezelfde info.
Zie ook voor onderdelen: ebay.de

Ahumm.... zie het al, was ook je eigen topic. ;) :D
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Jako
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2012, 13:00
Type auto: Golf mk1 GTI
Locatie: Irgendwo

Re: Benzineleidingen en meer

Bericht door Jako »

Ja ik dacht ik plaats twee topics omdat ze over een verschillend onderwerp gaan, dat leek me handiger voor de lezers... :oops:
Ik zal iig die site eens helemaal doorstuinen, hopenlijk kan ik mijn spullen daar vinden.

Ik had zelf bedacht dat spullen voor de K-Jetronic wellicht ook bij de Bosch service centre's te krijgen zijn?
Plaats reactie

Terug naar “GOLF I GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten