DSG SLOT

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Gebruikersavatar
wsnbm
Berichten: 100
Lid geworden op: 18 nov 2013, 18:37
Type auto: GOLF 6 GTI
Locatie: Rotterdam

Re: DSG SLOT

Bericht door wsnbm »

Even een update:

Heb de hele familie gesproken bij Bearlock, zeer zeer klantvriendelijk, en gaan het probleem zowiezo oplossen.
Waar kom je dat nog tegen, een stukje klantvriendelijkheid van de bovenste plank.
De eigenaar begreep mijn probleem direct en staat garant voor het oplossen van het probleem mocht de dealer er niets mee doen.

Vandaag nog met de streepjes onder mijn ogen van het vroege opstaan (avonddienst) naar de dealer gereden, met een voorbereid plan van aanpak.

Natuurlijk loopt het helemaal anders en zijn ze poeslief en understanding.
Natuurlijk mag ik het schakelmechanisme niet zo naar achter kunnen halen en natuurlijk wordt dit probleem verholpen.
De dealer legt de schuld natuurlijk niet bij zich zelf neer en gaat Bearlock raadplegen.

Binnen 24 uur word ik terug gebeld met een passende oplossing en mocht het zover komen dan komen ze de auto zelfs bij mijn thuis ophalen is mij beloofd.

Keep you posted!
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: DSG SLOT

Bericht door staffpride »

Zal als ik jou was er lekker bij blijven, voordat je straks een schakelmechanisme in je wagen hebt met tig gaten er in :roll:
Want de verschillende sloten worden namelijk ook aan verschillende kanten ingeboord.

Maar gelukkig worden er iig stappen gezet om het in orde te maken

succes er mee
MVG EMServices

Afbeelding
dangerpaki
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mei 2014, 20:57
Type auto: Golf V GTI LE 240

Re: DSG SLOT

Bericht door dangerpaki »

Oei, beetje verontrustende verhalen. Ik heb van de week ook een afspraak staan voor inbouw.

Is het nou bij iedereen zo geweest dat ze van te voren onder de sierlijst gekeken hebben wat voor BearLock erop moet? Ik heb namelijk gewoon telefonisch een afspraak gemaakt. Auto is wel bekend bij de dealer. Maar ik weet niet of die ooit al eens onder de sierlijst bij de versnellingspook heeft gekeken. Lijkt mij niet.
Gebruikersavatar
wsnbm
Berichten: 100
Lid geworden op: 18 nov 2013, 18:37
Type auto: GOLF 6 GTI
Locatie: Rotterdam

Re: DSG SLOT

Bericht door wsnbm »

Mocht je een 2009 midden van het jaar uitvoering hebben, dan zit je precies tussen 2 modellen, dan moeten ze echt even kijken.

Ik ben uiteindelijk bij Bearlock zelf beland,die toegaf dat de dealer waanzinnig hebben zitten falen.
Bearlock heeft fantastisch werk afgeleverd, super klantvriendelijk ! !
Die staan echt voor hun product, dat zie je niet vaak meer.
dangerpaki
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mei 2014, 20:57
Type auto: Golf V GTI LE 240

Re: DSG SLOT

Bericht door dangerpaki »

OK duidelijk. Heb een 2008 model. Dat weten ze. Dus hopen da het dan goed gaat. Maar als ik zo lees even gelijk daar al goed proberen of ik hem niet uit de R krijg ondanks de BearLock (heb een handmatig geschakelde)
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten