Interieurverlichting aanpassen

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Plaats reactie
ErikGTI

Interieurverlichting aanpassen

Bericht door ErikGTI »

Hoi

Wie van jullie heeft er momenteel rode " footwell" verlichting en heeft voor mij een linkje of adresje.

Ik heb begrepen dat je 2 rode ledjes nodig hebt en ik zag op een engels forum type 501 voorbij komen.

Ook zou het vervangen aan de passagierszijde wat ingewikkelder zijn dan aan de bestuurderskant....
ErikGTI

Re: Interieurverlichting aanpassen

Bericht door ErikGTI »

Uiteraard heb ik zelf ook even doorgezocht en ik kwam de volgende link tegen.

Ik wist niet dat er zo enorm veel lampies waren :oops:

Kan iemand even bevestigen dat dit de juiste zijn...ik denk het wel...ondanks dat ik niet zo snel de MK VI kan vinden in de compatibiliteitsweergave... :D

http://www.ebay.co.uk/itm/1x-Red-Interi ... 3cc73e1ed3
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Interieurverlichting aanpassen

Bericht door KlouxOne »

de lampjes van de link die jij post gaan niet werken. de steek maat ik wel goed. maar omdat de voetverlichting onder canbus valt en de lampjes dat niet ondersteunen gaan ze nooit branden en krijg je een fout melding op je boordcomputer
ErikGTI

Re: Interieurverlichting aanpassen

Bericht door ErikGTI »

Hoi,

Het probleem is (of juist niet) dat verschillende mensen verschillende links geven (all over the world)...echter zeer weinig geven terugkoppeling over de werking.

Ik heb nu zelf een nieuwe link waarvan ik denk dat deze wel correct is...weer van een uk forum....die het weer van een ander forum leende.

Zou je dit voor mij even willen checken ?
http://www.superbrightleds.com/products ... e/841,206/

Ik wil dan lampje no. 1 in Red bestellen.....gaat dit werken :idea:


EDIT...Ik lees net dat ik bij jou een pakketje kan bestellen....how simple is life... :D
Ik stuur wel een PB
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten