Even iets recht zetten.

Volkswagen nieuws en forum nieuws.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Even iets recht zetten.

Bericht door NICO! »

Er zijn mensen die het niet eens zijn met mijn manier van afkappen van discussies tussen mensen die elkaar persoonlijk aanvallen. Ik kap iets af omdat ik vind dat er dingen geschreven worden die niet thuis horen op een forum. Ben ik dan bot en geef ik geen ruimte? Ben ik dan net zo erg dat het AW-forum was? Het is altijd erg makkelijk praten als je enkel lid bent van een forum. De moderator of eigenaar ergens de schuld van geven is de makkelijkste weg.
Ik zeg dus, ook via pb, tegen mensen, kijk eerst naar jezelf en dan pas naar een ander.
Staat iemands uitspraken je niet aan? Hak er dan niet op in, maar negeer zo'n uitspraak.
Ik krijg vervolgens, van dezelfde persoon, te horen dat ik het weer niet goed gedaan heb en dat ik daar eigen belang bij heb en dat ik hem wel zal blokkeren.
Blijkbaar ben ik te politie-achtig en mag ik de vrede niet proberen te bewaren op dit forum.
Ik moet met iedereen rekening houden, want anders loopt iemand boos weg. Niemand hoeft blijkbaar met mij rekening te houden, een ander de schuld geven is veel makkelijker dan eerst naar jezelf kijken.

Ik ben klaar met kinderachtig gedrag, jullie zijn allemaal volwassen, reageer ook zo.
Uiteraard geldt dit bericht niet voor iedereen, maar slechts voor een enkeling. Ik hoop alleen dat iedereen eens goed wil nadenken voordat hij/zij iets schrijft. Alsjullie dat allemaal doen, hoef ik niets af te kappen en de schuld van alles weer te dragen.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Even iets recht zetten.

Bericht door MkVI Nmgn »

Soms heb je gewoon iemand nodig die zegt dat het genoeg is en dat je TE vergaat,
Ik ben zo iemand die moet gewoon moet horen van een ander nu ga je te ver en moet je kappen anders ga ik gewoon door ik weet ook dat dit bericht naar aanleiding van gister is van mij en Wehoo maar als iemand met een soort van dreigende toon een bericht schrijft of een bericht schrijft die over mijn eerdere antwoorden gaan voel ik me aan gesproken zolang niemand persoonlijk word naar mij heb ik geen probleem met die gene maar zoals Wehoo een bericht opstelt met een tekst met wat ik gezegd heb en dan het als voorbeeld gaat gebruiken voel ik mij daarop aangesproken en dan kan die reactie verwachten maar als het niet in zijn straatje komt dan is het Piepen, Soms heb ik het gevoel dat hij op zulke discussies kickt ofzo want dit is niet de eerste keer maar hoop wel de laatste keer.

Ps: Ik ben niet zo kinderachtig om het forum te verlaten na een discussie met één iemand die mij niet aanstaat het gaat hier niet om persoonlijke discussies het gaat hier om een Passie die we samen delen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Even iets recht zetten.

Bericht door NICO! »

Het maakt me niet uit over wie het gaat, laten we allemaal goed nadenken voordat we iets opschrijven over of tegen een ander.

Ik ga hier ook geen namen noemen of met vingers wijzen, daar heb ik helemaal geen zin in. Dit is mijn laatste bijdrage aan dit topic, ik wilde enkel mijn standpunt en mening duidelijk maken.
Groeten, Nico
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Even iets recht zetten.

Bericht door kevin78 »

Zou me er niet zo druk om maken. Dit soort dingen gebeurt op elk forum. Gaat van zelf weer over. Je wordt hier toch gek van als moderator als je op dit soort dingen moet reageren en op treden je doet het toch nooit goed. Maar dit soort discussies kan je natuurlijk verwachten als iemand zegt dat het hem geen reet interesseert of spul is gestolen of niet. Kan me voorstellen dat er op een forum als dit op wordt gereageerd..
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Even iets recht zetten.

Bericht door Edition30 »

Slotje!
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 gasten