iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Gebruikersavatar
TheDGM
Berichten: 491
Lid geworden op: 24 nov 2011, 20:30
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door TheDGM »

Decorrado schreef:ik wil er wel even bij vermelden dat ramon van der knaap in dit geval niet de boosdoener wat blijkt uit zijn pb!!!
Dit is wat ik eigenlijk ook in mijn achterhoofd had. Het hoeft niet per se zo te zijn dat de eigenaar van de rekening ook de oplichter is. Het kan ook zo zijn geweest dat zijn pas is gestolen en die dief daarvan gebruik wou maar door er geld op te laten storten en het er dan weer vanaf te halen met de gestolen pas.

Ik sluit alleen niks uit. Jij hebt immers niet gelijk je geld terug gehad. En het is natuurlijk ook nog even afwachten of dit wel gaat gebeuren. Ik hoop voor je dat alles goed komt en je niet langs hoeft te gaan!
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
Gebruikersavatar
TheDGM
Berichten: 491
Lid geworden op: 24 nov 2011, 20:30
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door TheDGM »

staffpride schreef:Een pb gehad? Hier op het forum dus begrijp ik?
Denk dat hij een pb op facebook bedoeld
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
golfcabrio1234

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door golfcabrio1234 »

staffpride schreef:Een pb gehad? Hier op het forum dus begrijp ik?
Ik heb me inderdaad hier aangemeld naar aanleiding van een telefoontje van een vriend van mij die hier zeer bekend is
en ik schrok nogal van het verhaal hierboven!...

Verdere vragen zijn via pb gewoon te stellen!
Gebruikersavatar
Decorrado
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 jan 2012, 15:56
Type auto: Golf V GTI
Locatie: Steenbergen NB

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Decorrado »

hij heeft zich inderdaad hier op het forum aangemeld en we hebben nu netjes contact over het hoe en wat...
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Eric H »

Tja, noem me achterdochtig, maar het verhaal in deze link : http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 2557443/75 maakt mij altijd zeeeeeeer achterdochtig over mensen die beweren dat ze er zelf echt niets vanaf weten.

Toevallig "ken" ik de figuur uit bovenvermelde link ook nog eens, dus ik weet een beetje hoe deze mensen in elkaar zitten.

Deze figuur beweerde in eerste instantie ook dat hij er helemal niets mee te maken had, het was allemaal de schuld van een huisgenoot....boehoe.....huilie huilie.....
Achteraf bleek dat hij, samen met z'n vriendin, mensen over de hele wereld aan het oplichten was.

Ik weet dat het een hele zit is, maar lees het verhaal in bovenvermelde link "even" door.
Dan zul je begrijpen dat ik verhalen van "ik heb er echt niets mee te maken hoor" met een wagonladinkje zout neem.
Meestal hebben deze mensen door dat ze betrapt zijn, en proberen ze vanuit een soort van "damage control" de vermoorde onschuld te spelen.
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gebruikersavatar
Decorrado
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 jan 2012, 15:56
Type auto: Golf V GTI
Locatie: Steenbergen NB

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Decorrado »

al met al wordt het nu als het goed is allemaal opgelost.. hoe of wat verder van de persoon in kwestie ga ik verder niet op in..

hopelijk krijgen nu alle gedupeerden netjes hun geld terug..

als ik me geld terug heb ben ik al tevreden uiteraard

meteen ook een goede les voor de volgende keer geleerd.. tijd of geen tijd sowieso altijd persoonlijk ophalen al is het 3 uur rijden!!
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door staffpride »

Eric H schreef:Tja, noem me achterdochtig, maar het verhaal in deze link : http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 2557443/75 maakt mij altijd zeeeeeeer achterdochtig over mensen die beweren dat ze er zelf echt niets vanaf weten.

Toevallig "ken" ik de figuur uit bovenvermelde link ook nog eens, dus ik weet een beetje hoe deze mensen in elkaar zitten.

Deze figuur beweerde in eerste instantie ook dat hij er helemal niets mee te maken had, het was allemaal de schuld van een huisgenoot....boehoe.....huilie huilie.....
Achteraf bleek dat hij, samen met z'n vriendin, mensen over de hele wereld aan het oplichten was.

Ik weet dat het een hele zit is, maar lees het verhaal in bovenvermelde link "even" door.
Dan zul je begrijpen dat ik verhalen van "ik heb er echt niets mee te maken hoor" met een wagonladinkje zout neem.
Meestal hebben deze mensen door dat ze betrapt zijn, en proberen ze vanuit een soort van "damage control" de vermoorde onschuld te spelen.
Nee precies,

Dat idee heb ik ook sterk.

Als iemand je probeert zwart te maken door advertenties te plaatsen op jouw naam en rekening nummer (zoals R vd Knaap zelf beweert), waarom geeft die persoon dan steeds een andere woonplaats op en voornaam.

Al ik iemand zwart zou willen maken op deze manier, dan gebruik ik toch echt zijn eigen voornaam en woonplaats.

Ben het idd helemaal met je eens Erik! Nu beetje zielig gaan zitten doen, omdat het te heet onder zijn voeten wordt.

Wat de gedupeerde er zelf verder mee willen doen is uiteraard aan hunzelf, maar ik had het er niet bij laten zitten.
Had mijn geld persoonlijk op gaan halen bij de desbetreffende persoon!!

Ben iig blij voor Peter R Decorrado ( :lol: ) dat hij zijn centen terug krijgt!!
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Decorrado
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 jan 2012, 15:56
Type auto: Golf V GTI
Locatie: Steenbergen NB

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Decorrado »

staffpride schreef:
Eric H schreef:Tja, noem me achterdochtig, maar het verhaal in deze link : http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 2557443/75 maakt mij altijd zeeeeeeer achterdochtig over mensen die beweren dat ze er zelf echt niets vanaf weten.

Toevallig "ken" ik de figuur uit bovenvermelde link ook nog eens, dus ik weet een beetje hoe deze mensen in elkaar zitten.

Deze figuur beweerde in eerste instantie ook dat hij er helemal niets mee te maken had, het was allemaal de schuld van een huisgenoot....boehoe.....huilie huilie.....
Achteraf bleek dat hij, samen met z'n vriendin, mensen over de hele wereld aan het oplichten was.

Ik weet dat het een hele zit is, maar lees het verhaal in bovenvermelde link "even" door.
Dan zul je begrijpen dat ik verhalen van "ik heb er echt niets mee te maken hoor" met een wagonladinkje zout neem.
Meestal hebben deze mensen door dat ze betrapt zijn, en proberen ze vanuit een soort van "damage control" de vermoorde onschuld te spelen.
Nee precies,

Dat idee heb ik ook sterk.

Als iemand je probeert zwart te maken door advertenties te plaatsen op jouw naam en rekening nummer (zoals R vd Knaap zelf beweert), waarom geeft die persoon dan steeds een andere woonplaats op en voornaam.

Al ik iemand zwart zou willen maken op deze manier, dan gebruik ik toch echt zijn eigen voornaam en woonplaats.

Ben het idd helemaal met je eens Erik! Nu beetje zielig gaan zitten doen, omdat het te heet onder zijn voeten wordt.

Wat de gedupeerde er zelf verder mee willen doen is uiteraard aan hunzelf, maar ik had het er niet bij laten zitten.
Had mijn geld persoonlijk op gaan halen bij de desbetreffende persoon!!

Ben iig blij voor Peter R Decorrado ( :lol: ) dat hij zijn centen terug krijgt!!
haha bedankt staffpride..

zoals al gemeld we hebben nu netjes contact en het geld wordt terug gestuurt..

zodra ik het binnen heb post ik dit hier meteen en dan kan wat mij betreft het topic gesloten worden..

ramon heeft zelf ook voorgesteld om elkaar onder ogen te komen..

het is een bekende van hier in de buurt en alles wordt netjes afgehandeld..

het werk wat ramon doet is ook bekend aan het raken in de tuningwereld en hij is ook vaak op diverse tuningshows en dergelijke te vinden met zijn werk..

dus als hij dit inderdaad zelf allemaal gedaan heeft gooit hij zijn eigen goeie naam te grabbel dus ga ik er vanuit dat hij de waarheid vertelt..

wat een ander er van denkt is ieders eigen pakkie an uiteraard..

ik ben iig blij dat het opgelost wordt
Gebruikersavatar
TheDGM
Berichten: 491
Lid geworden op: 24 nov 2011, 20:30
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door TheDGM »

golfcabrio1234 schreef: Ik heb me inderdaad hier aangemeld naar aanleiding van een telefoontje van een vriend van mij die hier zeer bekend is
en ik schrok nogal van het verhaal hierboven!...

Verdere vragen zijn via pb gewoon te stellen!
Ben je zelf al naar de politie gegaan om dit te melden? Want jou rekeningnummer is bij hun bekent.
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door staffpride »

TheDGM schreef:
golfcabrio1234 schreef: Ik heb me inderdaad hier aangemeld naar aanleiding van een telefoontje van een vriend van mij die hier zeer bekend is
en ik schrok nogal van het verhaal hierboven!...

Verdere vragen zijn via pb gewoon te stellen!
Ben je zelf al naar de politie gegaan om dit te melden? Want jou rekeningnummer is bij hun bekent.
Tuurlijk doet hij dat niet haha nr is niet voor niets bekend

Als je wel eens naar opgelicht kijk zie je dat oplichters van alles verzinnen, spijt hebben, lopen te janken, het nooit meer zullen doen enz enz

En maanden later gaan ze weer vrolijk verder, ze hebben bedrijven, stichtingen enz enz

Grootste Bull Shit die er bestaat.

Ze verzinnen het ter plekke
MVG EMServices

Afbeelding
golfcabrio1234

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door golfcabrio1234 »

Het is eigenlijk van mijn kant een best lastig verhaal om te bewijzen hoe dit
heeft kunnen gebeuren. Ik heb grote vermoedens maar hardmaken is echt rot.
Ik ga naar de politie om toch uit te zoeken wat hiermee gedaan kan worden.

Ik sta open voor alle vragen en heb toch echt niets te verbergen!

Het geld is voor alle duidelijkheid wel gestort op mijn oude rekening en omdat deze rekening nauwelijks gebruikt werd is
dit niet opgemerkt. Afgelopen week is me wel een bijgeschrijving opgevallen en heb deze ook meteen terug overgemaakt
zonder hier verder bij na te denken want een foutje kan gebeuren en hoor vaker dat dit eens kan gebeuren.

Al met al werd ik dus getipt vanmorgen via de telefoon door iemand die bekend is op het forum en ook een goede vriend is van me en
me het vertelde wat er speelde. Direct ben ik naar huis gereden om dit uit te zoeken en zodoende op het forum terechtgekomen.
Aangezien ik dit gewoon opgelost wil hebben heb ik meteen Michael een bericht gestuurd.

Hoop gewoon dat ik in dit geval niet over 1 kam word getrokken en word gezien als 1 van de grote oplichters die op internet rondzwerven. Ik ben trots dat ik kan zeggen dat ik mijn geld op een eerlijke manier verdien.

Groetjes
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Eric H »

Tja, neem me niet kwalijk dat ik je vooralsnog 0,0 geloof....

Dit was de eerste post van de oplichter uit mijn vorige link ( op www.opgelichtopinternet.nl ) in het topic waar hij uiteindelijk ontmaskerd werd.
Beste mensen,

Ik ben Paul, de eigenaar van rekeningnr 7423199.
Ik kreeg deze link door van mn buurman.
Ik zal even wat uitleggen en hoop hier hulp te krijgen.

Dit is wel een hele vreemde situatie, sinds donderdagavond kan ik niet meer pinnen , is mn pinpas opgegeten door de automaat, mn rekening geblokkeerd, en had ik vrijdag een akelige brief van de ING in de bus.
Dat er fraude is/wordt gepleegd via mn bankrekeningnr 7423199 en dat al mn bankzaken geblokkeerd zijn, ik had werkelijk geen flauw idee waar dit over ging.

Ben dus meteen naar de bank gegaan met de brief , zelf contact gehad met de afdeling veiligheidszaken die daar overgaan, en er blijft iemand aangifte gedaan te hebben tegen mn bankrekeningnr, mij werd geadviseerd om naar de politie te gaan, heb ik dus gedaan,Politie had nog nooit zon asociale brief gelezen als degene die ik van de postbank heb gehad.
En er was niets bekend over aangifte tegen mn persoon, en konden dus ook niets voor me betekenen.
Ook heeft de ING geen contact met mij opgenomen over hetgene wat voorgevallen is,wat ik nogal een zeer kwalijke gang van zaken vindt, want in Nederland geld altijd nog het burgerrecht van hoor en wederhoor en daar hebben zij kennelijk nog nooit van gehoord.

Ik krijg al tijden pakketjes van Wehkamp,Neckermann,H&M,PABO in mn brievenbus op naam van S(anne) BULT of van der Bult. die stuur ik retour, maar is natuurlijk erg vervelend.
Zelfs de pizzaboer heeft voor de deur gestaan met een pizza voor Sanne..

Ik moest een brief schrijven van de ing met mijn bevindingen etc, en dat heb ik vrijdagmiddag nog meteen gedaan, morgen ga ik naar de rechtswinkel, want ik maak hier werk van.
Mocht er betalingen zijn ontvangen op mn rekening waar ik geen recht op heb dan sommeer ik de bank dat zsm in orde te maken door dat terug te storten naar de rechtmatige eigenaar.

Ik moet bekennen ik kijk mn afschriften nooit na en heb ook niets gemerkt van vreemde bij of afschrijvingen.

Ik hoop dat ik hier ook wat hulp kan krijgen om dit op te lossen en mn bankrekening weer lopend te krijgen, een pakketje af en toe terugsturen en s een pizza aan de deur is tot daar aan toe, maar dit gaat me wat te ver!


Laat het dus even goed duidelijk zijn, dat ik geen advertenties zet op marktplaats, het enige wat ik verkocht heb via marktplaats is vorig jaar kerst geweest en dat is zonder enkel probleem verlopen.

hoop dus van iemand te horen hoe dit opgelost gaat worden, want ik vindt het een erg vreemd verhaal allemaal.

Met vriendelijke groeten
Paul

Vallen de paralellen jou ook op....."vreemd verhaal", "weet zelf ook niet hoe dit kan"
Ging zichzelf in eerste instantie ook opwerpen als slachtoffer door het plaatsen van niet te controleren uitspraken.

Ook hij meldde in een van zijn latere posts dat hij "die €200,- echt niet nodig heeft om zijn ding te doen"

Waarom ik hier zo fel op ben, simpel, de maatschappij gaat al hard achteruit.
Heel veel mensen zijn alleen maar bezig met ikke, ikke ikke, helaas ben ik hier pasgeleden op een heel vervelende manier zelf ook achter gekomen.
Echter mijn persoonlijke ervaring is niet de hoofdreden, voordat mensen denken dat ik een gefrustreerde "vroeger was alles beter figuur" ben.

Zo ben ik bijvoorbeeld zeer te spreken over mensen als KlouxOne hier op het forum. Gewoon een ardige gast die mensen helpt zonder daar vooraf een tegenprestatie voor te verlangen.
Dat is een maatschappij die ik graag zie, helaas wordt dit steeds minder....
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
golfcabrio1234

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door golfcabrio1234 »

Hey,

ik begrijp dat er mensen zijn die zo inderdaad denken als jou en wellicht had ik hetzelfde gedaan als ik buitenstaander was.
Ik neem dat ook niemand kwalijk maar ik weet dat het niet zo is en is frustrerend om het tegendeel te bewijzen.

Ik hoop dat mensen me gewoon geloven op mijn woord en de deur staat altijd open om te praten.
Meer kan ik helaas niet doen..

Groetjes
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door NICO! »

golfcabrio1234 schreef:Hey,

ik begrijp dat er mensen zijn die zo inderdaad denken als jou en wellicht had ik hetzelfde gedaan als ik buitenstaander was.
Ik neem dat ook niemand kwalijk maar ik weet dat het niet zo is en is frustrerend om het tegendeel te bewijzen.

Ik hoop dat mensen me gewoon geloven op mijn woord en de deur staat altijd open om te praten.
Meer kan ik helaas niet doen..

Groetjes
Dus jij woont in Sittard? En heet van der Knaap?
Groeten, Nico
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Gengar »

NICO! schreef:
golfcabrio1234 schreef:Hey,

ik begrijp dat er mensen zijn die zo inderdaad denken als jou en wellicht had ik hetzelfde gedaan als ik buitenstaander was.
Ik neem dat ook niemand kwalijk maar ik weet dat het niet zo is en is frustrerend om het tegendeel te bewijzen.

Ik hoop dat mensen me gewoon geloven op mijn woord en de deur staat altijd open om te praten.
Meer kan ik helaas niet doen..

Groetjes
Dus jij woont in Sittard? En heet van der Knaap?
Ik ben eerlijk gezegd ook benieuwd. Heet jij echt van der Knaap, woonachtig in Sittard?
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door staffpride »

Decorrado schreef:
het zou gaan om ene Ramon van der knaap uit zevenbergschen hoek..
Dit is hem, althans zijn echte naam en woonplaats

Dus niet Randy van der Knaap uit sittard
en ook niet Rob van der Knaap uit Uithuizen (groningen)
Maar Ramon van der Knaap uit Zevenbergschen hoek

Alle 3 met hetzelfde rek nummer

Nog even de laatste advertentie van Rob van der Knaap

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... 5-gti.html
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Eric H »

Dit is hem, althans zijn echte naam en woonplaats

Dus niet Randy van der Knaap uit sittard
en ook niet Rob van der Knaap uit Uithuizen (groningen)
Maar Ramon van der Knaap uit Zevenbergschen hoek

Alle 3 met hetzelfde rek nummer
Dit zegt mij al genoeg.
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door staffpride »

Eric H schreef:
Dit is hem, althans zijn echte naam en woonplaats

Dus niet Randy van der Knaap uit sittard
en ook niet Rob van der Knaap uit Uithuizen (groningen)
Maar Ramon van der Knaap uit Zevenbergschen hoek

Alle 3 met hetzelfde rek nummer
Dit zegt mij al genoeg.
Ja precies, na de betaling haalt hij de advertentie weg.

Volgens hem probeert een oud compagnon hem zwart te maken en misbruikt die zijn rekening.

Sorry hoor, maar als iemand je probeert zwart te maken dan gebruik hij toch je echte naam en woonplaats en niet steeds andere. Ook zou hij dan de advertentie laten staan en niet snel wissen na betaling.
Dit duid op sporen wissen om niet achterhaald te kunnen worden. Maar helaas voor R van der Knaap in dit geval.

Rob van der Knaap was 1 dag actief op mp en dat van Randy van der Knaap was in December en ook die bestaat niet meer op marktplaats..................
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door NICO! »

En dat terwijl zijn e-mail adres uit komt op diverse oudere auto- brommer- en motorsite en partyflock als Ramon van der Knaap uit Sint Philipsland (Zeeland). 27 jaar oud, geboren op 16 september en als beroep autoschadehersteller, DJ, mini-krediet verstrekker, producer, polyesterboer, webmaster, oh en deed ooit ook aan koi-karper vijver aanleg..........

Tsja......
Groeten, Nico
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Wilcoos »

NICO! schreef:En dat terwijl zijn e-mail adres uit komt op diverse oudere auto- brommer- en motorsite en partyflock als Ramon van der Knaap uit Sint Philipsland (Zeeland). 27 jaar oud, geboren op 16 september en als beroep autoschadehersteller, DJ, mini-krediet verstrekker, producer, polyesterboer, webmaster, oh en deed ooit ook aan koi-karper vijver aanleg..........

Tsja......
Dat kan dan wel kloppen :mrgreen:
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
golfcabrio1234

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door golfcabrio1234 »

Hey,

ik heb vooralsnog echt niets te verbergen. Dat er verschillende namen zijn gebruikt kan ik ook niet verklaren. Wellicht dat marktplaats die naam in de gaten houd na aangifte ofzo? Misschien dat dat gedaan is om te misleiden? Ik weet het gewoon echt niet! Ik weet ook niet of het zin heeft om hier nog te reageren want ik krijg ook geen kans om wat te vertellen zonder dat het tegen me gebruikt word. Er zijn een hoop dingen die me tegenzitten in de situatie en daar ben ik de boosdoener ook erg dankbaar voor! Michael krijgt gewoon netjes zijn geld teruggestort van die rekening en zal met zijn verklaring ook heel graag naar de politie gaan in de hoop dat er uberhaupt iets uit voortkomt maar dat is afwachten.

Groetjes, Ramon
golfcabrio1234

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door golfcabrio1234 »

Wilcoos schreef:
NICO! schreef:En dat terwijl zijn e-mail adres uit komt op diverse oudere auto- brommer- en motorsite en partyflock als Ramon van der Knaap uit Sint Philipsland (Zeeland). 27 jaar oud, geboren op 16 september en als beroep autoschadehersteller, DJ, mini-krediet verstrekker, producer, polyesterboer, webmaster, oh en deed ooit ook aan koi-karper vijver aanleg..........

Tsja......
Dat kan dan wel kloppen :mrgreen:
Ja dat staat er wel heel stom tussen maar ik heb een weblog met advies over kredietverstrekkers dus dat kan kloppen.
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door kevin78 »

Hehe vind het wel een vreemd verhaal ..
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Eric H »

golfcabrio1234 schreef:Hey,

ik heb vooralsnog echt niets te verbergen. Dat er verschillende namen zijn gebruikt kan ik ook niet verklaren. Wellicht dat marktplaats die naam in de gaten houd na aangifte ofzo? Misschien dat dat gedaan is om te misleiden? Ik weet het gewoon echt niet! Ik weet ook niet of het zin heeft om hier nog te reageren want ik krijg ook geen kans om wat te vertellen zonder dat het tegen me gebruikt word. Er zijn een hoop dingen die me tegenzitten in de situatie en daar ben ik de boosdoener ook erg dankbaar voor! Michael krijgt gewoon netjes zijn geld teruggestort van die rekening en zal met zijn verklaring ook heel graag naar de politie gaan in de hoop dat er uberhaupt iets uit voortkomt maar dat is afwachten.

Groetjes, Ramon
Typisch gedrag van een dader die zichzelf in de slachtoffer rol probeert te plaatsen....
Lekker afwachtende rol aannemen, ondertussen benadrukken dat je echt niet weet wat er allemaal aan de hand is en de oplossing voor het probleem vasthangen aan de acties die anderen moeten ondernemen.....
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: iemand bekend met deze persoon uit sittard?

Bericht door Eric H »

golfcabrio1234 schreef:
Wilcoos schreef:
NICO! schreef:En dat terwijl zijn e-mail adres uit komt op diverse oudere auto- brommer- en motorsite en partyflock als Ramon van der Knaap uit Sint Philipsland (Zeeland). 27 jaar oud, geboren op 16 september en als beroep autoschadehersteller, DJ, mini-krediet verstrekker, producer, polyesterboer, webmaster, oh en deed ooit ook aan koi-karper vijver aanleg..........

Tsja......
Dat kan dan wel kloppen :mrgreen:
Ja dat staat er wel heel stom tussen maar ik heb een weblog met advies over kredietverstrekkers dus dat kan kloppen.
Ohh, das ook toevallig :
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 01418271/4
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gesloten

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten