Golf 6 GTI Look 31-12-2012 / TERUG GEVONDEN!!!

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Golf 6 GTI Look 31-12-2012 / TERUG GEVONDEN!!!

Bericht door iroc-dennis »

Vannacht is er ingebroken bij een kameraad van mij die op vakantie is.
Waarschijnlijk rond de jaarwisseling heeft dit plaats gevonden.

De daders hebben het rolluik van de voordeur geforceerd en de voordeur met waarschijnlijk
Een breekijzer los gebroken!

Binnen zijn er wat kasten over hoop gehaald, we vermoeden dat ze geld en sieraden zochten.
Helaas stond zijn auto voor de deur en lagen de autosleutels binnen.

Uiteindelijk is er in huis niets bijzonders verdwenen maar wel de auto weg.

Het betreft een Vw Golf 6 1.4 benzine 5 Deurs uitvoering in de kleur blauw/grijs
Ben de benaming even kwijt maar deze kleur zit veel op de gti.

De golf is volledig GTI uitgevoerd (bumpers voor en achter, einddemper, stoffen interieur, elektrisch inklap spiegels met verlichting, stuur, hemel, pookknop, gti gril zonder GTI badge)
Geen Xenon en geen Led achterlichten, velgen op dit moment 16 inch die ook veel onder het type 6 cabriolet zit.

Opvallend is dat de voorbumper de bumperlip mist en er geen rode remklauwen onder de auto zitten, de remmen zijn van een GTD namelijk en gewoon zwart.
De uitlaat lekt iets dus dat valt ook erg op.
Als ik me niet vergis zijn de bumpers met PDC uitgevoerd, maar de optie was nog niet aangesloten, de radio betreft een RNS510.

Ik heb snel weer contact met hem en zal een kenteken plaatsen.

Deze auto is weg gehaald in Arnhem op of nabij de wijk Klarendal\vogelwijk op de Hoflaan!!

Mocht je iets opvallends zien of horen, worden er links en rechts voorkomende onderdelen aangeboden dan hoor ik dat graag.
Uiteraard zal er een beloning tegen overstaan voor de gouden tip.

Dennis 0641374332
Laatst gewijzigd door iroc-dennis op 20 feb 2013, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door Gengar »

Er worden de laatste tijd wel erge veel Golfjes of een ander VAG model gestolen en ingebroken. Heb je misschien de kenteken van jouw maat zijn Golf? Dan hoe ik in omgeving Rotterdam in de gaten.
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door VroemTFSI »

@iroc-dennis: ik zat jouw verhaal te lezen en moest toen toch even denken: hoe komt die maat van jou aan al die GTI-onderdelen???
Misschien met de verkeerde zaken gedaan en is hij de geleverde spullen op een wat andere manier terug komen halen?

Er rijden helaas zeer veel nep-GTI's rond die zo in elkaar zijn gezet. Maar waarschijnlijk geldt dit niet voor die maat van jou.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door iroc-dennis »

Jammer van je gedachten gang, gelukkig zit dit wel joffel in elkaar en heeft hij diep in zijn portomenee moeten gaan om zijn golf zover te krijgen.
freduc
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 feb 2012, 11:20
Type auto: golf VI R20
Locatie: zuid holland

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door freduc »

lijkt wel op dat verhaal wat in de ad stond vanmorgen , gti 2maal in 3 maanden tijd gestolen en ook ingebroken in zijn huis voor de sleutels , mischien iemand van dit forum??
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door VroemTFSI »

@dennis: Ik bedoel het eigenlijk helemaal niet zo rot als dat het er staat. Het gaat mij er meer om dat hij, zonder het te weten, wellicht onderdelen heeft gekocht die gejat zijn uit andere GTI's.
En die onderdelen worden juist zoveel gestolen omdat er bizar veel nep-GTI's rondrijden. Ga maar eens de Haagse binnenstad in en google de kentekens van al die "GTI" diesels. Die onderdelen zijn zeer waarschijnlijk afkomstig van inbraken zoals deze.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
almardon
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 sep 2012, 16:21
Type auto: Golf 7 gti

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door almardon »

VroemTFSI@ je hebt gelijk man. GTI's worden gestolen helemaal gestript onderdelen worden doorverkocht of worden gebruikt voor een schade auto. Als je alleen al op marktplaats gaat kijken hoeveel GTI diesels er zijn is niet normaal. En je gaat mij niet wijs maken dat die onderdelen niet van de vrachtwagen zijn gevallen (nieuw namelijk niet te betalen) Ik snap niet waarom mensen een 1.4 golfje gaan ombouwen naar een GTI. Sta je voor het stoplicht wordt je er met je omgebouwde GTI er gewoon even uitgereden door een seat Ibiza :lol:
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door Edition30 »

almardon schreef:...........................................................................Ik snap niet waarom mensen een 1.4 golfje gaan ombouwen naar een GTI. Sta je voor het stoplicht wordt je er met je omgebouwde GTI er gewoon even uitgereden door een seat Ibiza :lol:
Voor sommige lieden is het belangrijk, dat mensen denken dat ze in een GTI rijden en dat ze dus zo voor vol worden aangezien( :roll: ). Het ergelijke is eigenlijk nog dat, door dit soort lieden, ik eigenlijk wil dat mensen denken dat ik in een 1.4 Golf rijd.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Tijger

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door Tijger »

Overal is wat voor te zeggen denk ik.
Belangrijk vind ik dat iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt.
Of dit nu een 1.4 ombouwen is naar een GTI of een GTI vol behangen met tupperware, remschoenen rood verven terwijl het geen Brembo's oid zijn, andere uitlaten plaatsen met een sound van :roll: , geluidsinstallatie plaatsen die oor verdovend is etc etc etc.

Ik vind tupperware auto's ook niets maar kan wel genieten van het enthousiasme, geld, werk wat die personen er in hebben gestoken.
Gebruikersavatar
Stefz0r
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jul 2012, 14:25
Type auto: Golf 7R

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door Stefz0r »

almardon schreef:Sta je voor het stoplicht wordt je er met je omgebouwde GTI er gewoon even uitgereden door een seat Ibiza :lol:
Voorzichtig he.... Mark van JD heeft een ibiza met 420 pk :mrgreen:
- Golf 7R 400 pk / 520 nm
- Golf 6 GTI 305 pk / 450 nm
- Golf 5 GTI 275 pk / 400 nm
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door Edition30 »

Tijger schreef:Overal is wat voor te zeggen denk ik.
Belangrijk vind ik dat iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt.
Of dit nu een 1.4 ombouwen is naar een GTI of een GTI vol behangen met tupperware, remschoenen rood verven terwijl het geen Brembo's oid zijn, andere uitlaten plaatsen met een sound van :roll: , geluidsinstallatie plaatsen die oor verdovend is etc etc etc.

Ik vind tupperware auto's ook niets maar kan wel genieten van het enthousiasme, geld, werk wat die personen er in hebben gestoken.
Tuurlijk , mag iedereen doen en laten wat hij/zij wil, als het maar op een eerlijke manier gaat.

Tip: Het komt wat drammerig over als je je mening benadrukt met rood.
Laatst gewijzigd door Edition30 op 16 jan 2013, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Tijger

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door Tijger »

Edition30 schreef:
Tijger schreef:Overal is wat voor te zeggen denk ik.
Belangrijk vind ik dat iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt.
Of dit nu een 1.4 ombouwen is naar een GTI of een GTI vol behangen met tupperware, remschoenen rood verven terwijl het geen Brembo's oid zijn, andere uitlaten plaatsen met een sound van :roll: , geluidsinstallatie plaatsen die oor verdovend is etc etc etc.

Ik vind tupperware auto's ook niets maar kan wel genieten van het enthousiasme, geld, werk wat die personen er in hebben gestoken.
Tuurlijk , mag iedereen doen en laten wat hij/zij wil, als het maar op een eerlijke manier gaat.

Tip: Het komt wat drammerig over als je je mening benadrukt met rood.
Is zeker de bedoeling niet van het rode ;)
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door s3. »

Het kan ook anders. Buurman rijdt in een Golf 4 1.4tje met een TDI (DI rood) logo rond :roll:
Iedereen moet idd doen ze willen. Een standaard Golf wordt helaas best wel mainstream/conservatief gedesigned (logisch ook). Daarom vind ik een standaard Golfje ook niet mooi. Mocht ik ooit afwijken naar een normale benzine of dieseltje, dan heb ik persoonlijk 1tje met een GTI pakket. Dat is dan echt niet om indruk te maken bij andere mensen, maar puur voor mijn eigen gevoel.
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door FGT »

Ik snap niet waarom mensen een 1.4 golfje gaan ombouwen naar een GTI. Sta je voor het stoplicht wordt je er met je omgebouwde GTI er gewoon even uitgereden door een seat Ibiza
Ik voel me totaal niet aangesproken, maar voor mn huidige GTI had ik ook een 1.9 TDI omgebouwd naar GTI. Dus bumpers, skirts, interieur, uitlaat enz.
Voor de TDI reden we een Audi S3, maar mn vrouw ging meer km's maken, dus er moest een diesel komen. Uiteindelijk heeft ze werk dichterbij gevonden en kon de TDI omgewisseld worden met een GTI. IK wilde op dat moment wel de looks van een GTI, maar niet de kosten. Anders had ik die S3 wel gehouden.

Wat ik hier mee wil zeggen, je weet het achter liggende verhaal van zo'n persoon niet. Dus lekker belangrijk of het nou wel of geen echte is!!
Golf 7R DSG Lapiz Blue
almardon
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 sep 2012, 16:21
Type auto: Golf 7 gti

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door almardon »

Nog even paar foto's:
Kom je bij je auto zijn zo je velgen en navigatie etc weg...

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door s3. »

Damn, zelfs in een parkeergarage ben je niet veilig..
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door Gengar »

Stonden er geen camera's in de parkeergarage?
almardon
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 sep 2012, 16:21
Type auto: Golf 7 gti

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door almardon »

Nee helaas geen camera toezicht in de parkeergarage. Is niet mijn auto gelukkig, een kennis van mij zag deze auto zo staan op bakstenen in Amsterdam en heeft er foto's van gemaakt.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012

Bericht door staffpride »

MVG EMServices

Afbeelding
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012 / TERUG GEVONDEN!!!

Bericht door iroc-dennis »

Vandaag een telefoontje van me maat !

de auto is in zijn geheel terug gevonden !!
het hele fijne aan het verhaal weet ik nog niet maar wat ik goed begreep is dat er geen sleutels bij waren gevonden.
de auto scheen nog wel compleet te zijn, wij zelf denken een geval van valse platen die erop hebben gezeten waar de dieven mee hebben rond gereden.

de auto is overigens terug gevonden in Enschede !!!

binnen kort word de auto vrij gegeven!!
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012 / TERUG GEVONDEN!!!

Bericht door bzb »

apart :) maar had diegene al zijn geld terug? (30 dagen regel) soms krijg je nog de mogelijkheid het voertuig terug te kopen en dat is vaak voor een prikke.
Tijger

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012 / TERUG GEVONDEN!!!

Bericht door Tijger »

Volgens mij was de 30 dagen reeds verstreken als ik de postdatum van dit bericht bekijk (31-12-2012).
ben benieuwd inderdaad wat er nu besloten is en wat de uitkomst is.
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012 / TERUG GEVONDEN!!!

Bericht door iroc-dennis »

Nja hij was alleen maar WA Verzekerd!!

dus er werd helemaal niks uitgekeerd !!
Tijger

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012 / TERUG GEVONDEN!!!

Bericht door Tijger »

iroc-dennis schreef:Nja hij was alleen maar WA Verzekerd!!

dus er werd helemaal niks uitgekeerd !!
Dan is het een grote bofkont
PatrickR
Berichten: 308
Lid geworden op: 01 nov 2012, 14:38
Contacteer:

Re: Golf 6 GTI Look 31-12-2012 / TERUG GEVONDEN!!!

Bericht door PatrickR »

Enschede? Dat is mijn regio! Heb deze auto nooit zien rijden en hou mn ogen altijd open als t om VW's gaat...
Weet je ook waar in Enschede?
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten