Afgesloten gedeelte forum

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.

Afgesloten gedeelte

afgesloten gedeelte voor actieve leden die aan de criteria voldoen
39
62%
voorsteltopic pas toegankelijk na voorstellen
11
17%
forum laten zoals het is
13
21%
 
Totaal aantal stemmen: 63

Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Afgesloten gedeelte forum

Bericht door staffpride »

Ivm het aantal diefstallen van onze GTI's en we toch graag onze hobby delen met andere wil ik de meningen peilen over een afgesloten gedeelte voor actieve leden.

We hebben momenteel 3 soorten leden:

- leden die nog nooit wat gepost hebben
- de gemiddelde posters
- en de overactieve posters

Het GTI forum is een open forum en dat moet ook zo blijven, maar ik ben van mening dat er best een afgesloten gedeelte kan komen voor actieve leden zonder dat de openheid van het forum verloren gaat.
Zo voorkom je dat "leden" met 0 posts inzage hebben in de persoonlijke topics van de actieve leden

Ik heb 2 opties in gedachte om wat meer "afscherming" te kunnen doorvoeren

A. Afgesloten gedeelte

Bij een afgesloten gedeelte denk ik aan een gedeelte waar ieder lid wat aan de criteria voldoet (en dus toegang heeft) 1 eigen topic heeft zoals nu het voorsteltopic gebruikt wordt.

Als criteria denk ik aan het volgende:

Waar ik dus zelf aan zou denken om toegang te kunnen krijgen is bv:

-Minstens 4 maanden lid zijn (noem maar een tijd als vb)
-Kijk naar het gemiddelde aantal post van de gemiddelde posters en hou dat aan als minimum aantal posts om toegang te mogen vragen
-Zelf toegang vragen via beheerder/moderater


B. Voorsteltopic minder toegankelijk

Een andere (wat meer open) optie zou zijn het voorsteltopic af te schermen en nieuwe leden pas toegang te geven nadat ze zelf een voorstelbericht hebben geplaatst. Zo voorkom je ook dat leden die niets posten toegang hebben tot de voorstel topics, maar je behoud toch het open karakter van het forum.
Bij deze optie kan je er denken om leden die zich voorgesteld hebben, maar een maand (of 2?) inactief zijn de toegang tot de voorsteltopics weer te ontnemen.


Zal ook optie C toevoegen in de poll

C. Forum laten zoals het is


Mijn voorkeur gaat uit naar optie A.

Ik ben benieuwd naar de mening van jullie.


Aanvullingen/andere ideeën zijn uiteraard welkom!

EDIT: Je keuze is op elk moment te veranderen, mocht je tijdens de discussie van mening veranderen
Laatst gewijzigd door staffpride op 11 jan 2013, 23:48, 2 keer totaal gewijzigd.
MVG EMServices

Afbeelding
Tijger

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door Tijger »

Ihkv diefstal etc is dit zeker een goede optie,

Misschien optie 4:
- Een DIY optie maken waar alleen toegang is voor donateurs (Paypal/iDeal want dan is op zijn minst een rekeningnummer bekend).
- In de DIY optie een afgeschermde topic reeks ???
Het bedrag hoeft bijv maar 5 euro te zijn. Mensen die een GTI rijden kunnen ook wel 5 euro missen denk ik hahahaha.

Waar is dat geld voor bedoeld ?
- Hostingskosten ?
- Betalende leden zouden een pas kunnen krijgen waarmee bij zaken (door het forum bestuur geregeld) forumkorting kunnen krijgen ?
- Gewoon voor de eigenaar als dank voor dit forum ????

Ik noem het een DIY sectie maar het zou ook natuurlijk anders genoemd kunnen worden.
Anderzijds zou je het niet tegen kunnen houden denk ik.
Maar goed afschrikken of de kans iets kleiner maken is dan ook een optie.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door bzb »

ik ben er wel voor dat de voorsteltopics alleen voor echt actieve leden zijn, voorstellen kan nog iedereen wel in scene zetten. nieuwkomers kunnen hun vragen gewoon kwijt in de rest van de forums. zo veranderd er vrij weinig aan het open karakter. ik plaats zelf geen persoonlijke foto updates meer, er kunnen wel eens vervelende gevolgen aan zitten en ik schiet er zoizo zelf niks mee op om me hele hebben en hebben te tonen, groepsfoto's blijven gewoon kunnen omdat dan toch niemand weet bij welke auto wie hoort en waar diegene woont.

neemt niet weg dat ik geen angsthaas ben of spoken zie dat er hele trossen dieven zitten te azen, maar waarom zou je het risico nemen?

people who need to know bzb, know bzb 8-)
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door staffpride »

Ik denk dat optie 4 tegen de opzet van het forum (en Nico) in gaat.
Nico wil graag een open forum waar informatie voor liefhebbers vrij toegankelijk is.

Ik deel deze mening dan ook met hem.

Wat ik probeer voor te stellen is dus een stukje,noem het schijnveiligheid, toe te voegen waardoor toch het huidige open karakter van het forum behouden blijft.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
WesleyGTI
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 apr 2011, 21:30
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door WesleyGTI »

Ik ben het zeker met jullie eens
Maar Mensen die onze autos willen stelen zullen er vast en zeker wat voor over hebben
Of dat nou abbo geld voor dit forum zou moeten zijn of een paar maanden op het forum zou moeten posten
Om een gemiddelde gebruiker te worden.
Ik vind dit wel een goed initiatief maar of dit zal helpen....vraag ik mezelf af.
VW Golf GTI 6 Carbon Steel Grey
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door staffpride »

WesleyGTI schreef:Ik ben het zeker met jullie eens
Maar Mensen die onze autos willen stelen zullen er vast en zeker wat voor over hebben
Of dat nou abbo geld voor dit forum zou moeten zijn of een paar maanden op het forum zou moeten posten
Om een gemiddelde gebruiker te worden.
Ik vind dit wel een goed initiatief maar of dit zal helpen....vraag ik mezelf af.
Helemaal waterdicht is het natuurlijk nooit, maar ben er van overtuigd dat je er wel een hoop kwaadwillende mee kan filteren.
Zelfs je buurman kan een dief in je eigen huis zijn bij wijze van spreken.

Maar baad het niet, schaad het zeker niet.

Andere optie is natuurlijk dat, zoals al aangeven, er niets meer gepost wordt en een forum dood bloed.

Internet blijft ten alle tijden een open medium, dus wees altijd bedacht op de dingen die je er plaatst
MVG EMServices

Afbeelding
WimGTI
Berichten: 75
Lid geworden op: 06 apr 2012, 14:39

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door WimGTI »

staffpride schreef: -Minstens 4 maanden lid zijn (noem maar een tijd als vb)
-Kijk naar het gemiddelde aantal post van de gemiddelde posters en hou dat aan als minimum aantal posts om toegang te mogen vragen
-Zelf toegang vragen via beheerder/moderater
Het doel van de thread is duidelijk, maar ik sta persoonlijk altijd een beetje critisch tegenover een x aantal van minimun posts dat een persoon moet hebben.

Als je nu een minimun gaat vereisen ga je wel een risico aan dat iemand een postwhore gaat worden om het aantal te halen, dat komt de kwaliteit ook niet ten goede.
En dat vind ik juist een van de grote pluspunten van dit forum.
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door Chris5gti »

Ben ook wel voor een afgesloten gedeelte . Beter zou zijn om de auto updates niet meer in het voorstel topic te zetten , maar een appart topic in een apart deel te zetten . En dit gedeelte kompleet af te schermen voor leden met minder dan ... posts .
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door staffpride »

WimGTI schreef:
staffpride schreef: -Minstens 4 maanden lid zijn (noem maar een tijd als vb)
-Kijk naar het gemiddelde aantal post van de gemiddelde posters en hou dat aan als minimum aantal posts om toegang te mogen vragen
-Zelf toegang vragen via beheerder/moderater
Het doel van de thread is duidelijk, maar ik sta persoonlijk altijd een beetje critisch tegenover een x aantal van minimun posts dat een persoon moet hebben.

Als je nu een minimun gaat vereisen ga je wel een risico aan dat iemand een postwhore gaat worden om het aantal te halen, dat komt de kwaliteit ook niet ten goede.
En dat vind ik juist een van de grote pluspunten van dit forum.
Ik heb hier uiteraard ook over nagedacht, maar iemand die al maanden lid is en niets heeft gepost heeft dus ook geen topic in het afgesloten gedeelte nodig. Hij/Zij heeft immers geen posts of een topic. ;)

Ik begrijp ook heel goed dat niet iedereen de tijd en zin heeft om dagelijks/wekelijks actief te zijn op het forum, maar uiteraard blijft de rest van het forum met de informatie en discussies vrij toegankelijk.


Je ziet op dit moment dat de leden die hun voorsteltopic "bijhouden" met foto's, updates en dergelijken al vrij snel aan aan een redelijk gemiddeld aantal posts komt
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door gerben302JD »

Sta achter jou bevinding voor het gesloten gedeelte Erwin!
Eigenlijk jammer dat je hier over na moet denken tegenwoordig. :cry:
Maar ben er ook echt van overtuigd dat hier mensen meekijken die andere bedoelingen hebben met onze hobby. En waarom zullen wij dan zo naïef doorgaan met alles blootgeven van onze auto's
Alleen vind ik ,wat wordt er gepost in de open en wat in het gesloten gedeelte?
Als je bijvoorbeeld een foto maakt van je GTI op je oprit? Waar post je hem dan.
En kakt het " normale" forum dan niet helemaal in?
Maar ben wel voor in dat er iets mag veranderen op dit forum van Toy's for boys.

Het is toch een gemakkelijk en mooie kijkdoos voor de mindere kant van de samenleving!

Gr. Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door NICO! »

Ik wil even voor de duidelijkheid stellen dat dit voorstel van een lid van het forum is en niet uit naam van het forum. Hoewel ik de ontwikkelingen met aandacht volg, zal ik uiteindelijk een beslissing nemen waar ik mee kan en wil leven.

Dus graag een open discussie over dit onderwerp en er staat nog helemaal niets vast.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
martin
Berichten: 351
Lid geworden op: 15 dec 2012, 22:22
Type auto: Golf V GTI
Locatie: zaanstad

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door martin »

Ben net een paar weken lid van dit geweldige gti forum,lees het meerdere
malen per dag. Maar ik post heel weinig en een update aan mijn auto zit er ook niet
in,ben al zeer te vreden met mijn huidige opties. Ben ook geen auto technicus kan dus over
een heleboel onderwerpen niet mee praten,ben meer een poetser. Zou het wel jammer vinden als
ik niet meer alles zou kunnen lezen. Ik zit wel wat er gaat gebeuren.
Gr. Martin
Gr. Martin.
golftdi130
Berichten: 93
Lid geworden op: 26 jun 2012, 19:24
Type auto: Golf IV TDI

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door golftdi130 »

Erg jammer allemaal !

Ik volg dit forum met heel veel belangstelling en als ik heb inmiddels veel ideeen op kunnen doen voor mijn eerste GTI (VI). Ik realiseer me dat dit tevens mijn eerste post is.

Door de modificaties en foto's achter de decoder te plaatsen zal ik waarschijnlijk mijn heil elders moeten zoeken tot het moment dat ik wel een GTI bij elkaar heb gespaard. Als de beperkte groep posters achter de decoder werkt dan zal het voor bezoekers ook een stuk minder intressant gaan worden om dit forum regelmatig te bezoeken.

Ik begrijp zonder meer het pijnpunt, je gaat je afvragen of je nog wel een GTI moet aanschaffen. Ik heb ook gezien dat er mensen rondrijden met stickers van dit forum, dan wordt het natuurlijk wel erg eenvoudig gemaakt voor het dievengilde. Even inloggen en je bent er zo achter welke opties, cq beveiliging een auto heeft.

Wat is wijsheid ??? Ik begrijp het standpunt van de eigenaar van het forum, de promotie mag natuurlijk niet ten koste gaan van het bezit.........

Zolang het forum nog openbaar is geniet ik graag nog even mee.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door staffpride »

gerben302JD schreef: Alleen vind ik ,wat wordt er gepost in de open en wat in het gesloten gedeelte?
Als je bijvoorbeeld een foto maakt van je GTI op je oprit? Waar post je hem dan.
En kakt het " normale" forum dan niet helemaal in?

Gr. Gerben
Het is niet de intentie en al helemaal niet de bedoeling dat het forum inkakt, maar juist hoor je nu al signalen dat er twijfels bestaan over het wel of niet posten van foto's en update door de vele diefstallen van de laatste tijd.
Daardoor kan een forum ook doodbloeden.
Ik denk dat deze optie een toevoeging kan zijn van meerwaarde.


Ik vind dan ook niet dat er een heel gesloten gedeelte moet komen met van alles en nog wat.
Maar voor een ieder die toegang heeft 1 eigen topic waar je de dingen bijhoud van je eigen wagen bv foto's op je oprit of in je eigen buurt, welke opties je op je wagen hebt en wat voor updates je doorgevoerd hebt.
Eigenlijk het idee van wat je nu in je voorsteltopic bijhoud.

Dus geen discussies over van alles en nog wat, dat hoort gewoon thuis in de desbetreffende topics op het forum.
Daar moeten dus dan ook strenge regels voor komen om het forum niet dood te laten bloeden

Foto's van meeting horen bv gewoon op het (dan) open forum thuis, deze zijn immers op locatie ergens en de kentekens zullen neem ik aan gewoon onzichtbaar zijn zoals nu al het geval is.

Als iemand zijn foto's van zijn auto met plaatsnaam en straat op een open forum wil zetten, dat is dan altijd je eigen keus.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door gerben302JD »

Duidelijk Erwin!
Al zou het alleen al zijn voor al je beveiligingsvragen en verbeteringen.
Dat zou eigenlijk standaard gesloten moeten worden
Alle kleine beetjes helpen

Gr. Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gebruikersavatar
Vince82
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 nov 2011, 01:09
Locatie: Noord Holland

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door Vince82 »

Helemaal met Staffpride eens. Een afgesloten gedeelte voor leden met wat meer posts, waar je betrekkelijk veilig foto`s kan plaatsen van je laatste updates en kan discussieren over je beveiliging ;-)
De rest van het forum openlaten, zodat je geen nieuwe potentiele leden afschrikt en het forum nog steeds een grote bron van informatie is van en voor iedereen die Vw`s (vags) een warm hart toedragen.
_______________________________________________________________________________
Vince82
_______________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door MkVI Nmgn »

Dat is ook mijn mening waarom zoude nieuwe leden die hier voor hele andere informatie komen perse moeten zien hoe bijvoorbeeld de auto van pietje & klaasje eruit ziet? Daar zijn ze toch niet voorgekomen en ik denk dat het Forum idd een hele gemakkelijke informatmiie bron is voor DE dieven mijn foto's van de omgeving van mijn woning ben ik rustig aan aan het verwijderen want je weet maar nooit welke Boef de volgende keer komt..
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Tijger

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door Tijger »

Er weer eens over nagedacht.

Nico's insteek begrijpmik en respecteer ik.
Tevens heb ik volledig begrip voor Erwin zijn gedachten.
Je krijgt het imo nooit dicht. Er bestaan altijd schurken en soms dichterbij dan je weet.

Ik denk dat je meer wellicht naar een vriendenclub, VIP, Official member, give it a name zou moeten gaan. Dit zou dmv een donatie kunnen gaan. Je organisseerd een happening eens of meerdere malen per jaar met die club. Mensen kunnen dan komen. Door elkaar te zien en wellicht een soort gedragscode melden we dingen op het forum.
Bijv omtrent diefstal, omtrent berichtgevingen uit andere fora, kranten, websites. Het doel om dingen bekend te maken dan wel openbaar te maken.

Het is gewoon een moeilijk onderwerp. Openheid op een forum is belangrijk. Mensen neuzen alleen, doen enthousiast mee, hebben wel of geen kennis van zaken, vinden het leuk, zijn op zoek naar iets en ja helaas ook schurken.

Ik zou 123 niet zo snel een oplossing weten.
Een ding is wel en dat is het initiatief en de insteek van Erwin zijn doel. Lovenswaardig.
Toppie
Tijger

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door Tijger »

MkVI Nmgn schreef:Dat is ook mijn mening waarom zoude nieuwe leden die hier voor hele andere informatie komen perse moeten zien hoe bijvoorbeeld de auto van pietje & klaasje eruit ziet? Daar zijn ze toch niet voorgekomen en ik denk dat het Forum idd een hele gemakkelijke informatmiie bron is voor DE dieven mijn foto's van de omgeving van mijn woning ben ik rustig aan aan het verwijderen want je weet maar nooit welke Boef de volgende keer komt..
Andersom kan het ook werken. Stel dat er 100 leden je auto herkennen ennje tips kunnen geven waar hij gesignaleerd is ???

Ja wat is goed en wat is slecht
Gebruikersavatar
JGHans
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 jan 2013, 17:07
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Midden Nederland

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door JGHans »

Ik zit hier nog maar kort, maar begrijp het heel goed.
Jammer genoeg zijn dit soort maatregelen nodig.

Ik heb zelf een poosje op het forum van de WanganWarriors (Japanse auto's, voornamelijk gericht op auto-performance) gezeten. Hier moesten nieuwe leden bij de registratie zich eerst via een soort inschrijf formulier voorstellen aan de moderatos. Hierin moest je dan onder andere aangeven wat voor auto je hebt, waarom je lid wil worden, hoe je bij het forum terrecht bent gekomen en nog wat dergelijke informatie. Vervolgens bepaalde de moderators of het nieuwe lid aangemeld mocht worden. Wanneer een nieuw lid door de "aanmeldingsronde" kwam, kon deze ook gewoon alles doen, lezen en volgen.

Is dat een idee voor hier?

En ok nog even antwoord te geven op de poll:
Om inderdaad het open karakter te houden lijkt optie B mij al een stap in de goede richting, maar denk dat optie A na verloop van tijd toch meer nodig zal zijn. Dus ik stem ook voor A (ook al kom ik zelf net om de hoek kijken) ;)

@Martin: Haha ik snap jou, heb dat zelf inderdaad ook...
VW Golf MK5 GTI 2005

NetherStance
Like Stance? Volg ons op Facebook

Hansie Glansie
Is je auto toe aan een poetsbeurt? Check Hansie Glansie op Facebook en neem contact op!
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door staffpride »

@ Vince82 en Gerben

Beveiliging is ook precies een onderwerp waar ik het niet graag over heb op een open forum.
Zo is namelijk precies na te lezen wie er wat voor beveiliging op zijn wagen heeft.
Hoe makkelijk kun je ze het maken :roll:

Dan zou ik net zo goed een DIY kunnen maken over hoe je het in kan bouwen (en er weer uit halen :P )
Dat is hetzelfde als een instalatiehandleiding bij een alarm, dan is de toegevoegde waarde ook weg.

Sommige dingen moet je gewoon voor jezelf houden ;) .
Je hebt er mi niets aan dat iedereen weet wat voor beveiliging je in je auto hebt, dat maakt het zoeken miss wat makkelijker voor de boefjes

Zelfde verhaal met de xenon/led units, in de huidige voorsteltopics kunnen ze gewoon gaan uitzoeken.
Hoe vaak zie je niet opmerkingen van " hé woon jij toevallig daar en daar in de buurt" bij het zien van foto's in de buurt.
Voor een bekende is dat niet erg natuurlijk, maar het is nu wel erg open, waardoor je de laatste tijd, met alle diefstalmeldingen wel gaat twijfelen om nog zulke foto's en informatie te delen met je mede forummers.

Tuurlijk rijd je ook rond in het dagelijkse leven of kammen ze hele buurten uit op zoek naar een buit.
Maar het is algemeen bekend dat de fora ook worden afgestruind naar een buit.

Ik vind wel dat het gesloten gedeelte beperkt moet blijven tot 1 prive topic per lid en geen discussie topics oid, dit moet gewoon open blijven en "gevoelige" informatie (bv beveiliging) kan zoals nu gewoon via mail of pb.
MVG EMServices

Afbeelding
freduc
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 feb 2012, 11:20
Type auto: golf VI R20
Locatie: zuid holland

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door freduc »

ik zelf denk meer aan een apart gedeelte voor personen die bekend zijn via meatings enz enz , zo krijg je toch een gesloten gedeelte waar alleen de moeilijk bespreekbare onderdelen besproken kunnen worden , waaronder bijv beveiligingen ofzo , het gewone forum kan zo tot iedereen blijven bestaan met tal van zaken waar het dievengilde niks aan heeft , ik denk dat het zowiezo slim is niet je woonplaats te vermelden bij je prive gegevens
freduc
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 feb 2012, 11:20
Type auto: golf VI R20
Locatie: zuid holland

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door freduc »

moraal van dit verhaal is eigenlijk dat het wel een een forum is waar we mekaar kunnen helpen en kunnen vragen , maar dat dit forum niet dient als een soort koopgids voor het dievengilde , een avondje spitten en je weet precies wie wat en hoe beveiligd heeft
Gebruikersavatar
RonnyR20
Berichten: 579
Lid geworden op: 17 apr 2011, 22:17
Type auto: 7R

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door RonnyR20 »

Opzich voel ik ook wel wat voor het idee van Staffpride ( A: een afgesloten gedeelte)
Maar zijn jullie er nou zo van overtuigd dat bepaalde mensen hier op het forum zitten om van ons gegevens te vinden etc.?

Ik zelf namelijk niet.
Het is voor dat soort mensen toch veel makkelijk om bijvoorbeeld op site's zoals MP te kijken, waar ze een kenteken zien en aan de hand daarvan achter je adres weten te komen.
Ik denk dat die echt niet hier een account gaan aanmaken om te kijken wie er bijvoorbeeld wel of niet een RNS510 heeft.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Afgesloten gedeelte forum

Bericht door staffpride »

Tuurlijk zal MP ook gebruikt worden om achter gegevens te komen, maar er zijn nu al meerdere gevallen van (poging tot) diefstal van leden, waarvan de auto toch echt niet op mp staat.

Hoorde net ook weer een gevalletje van poging tot van een bekend forum lid van hier.

Het is echt raak de laatste tijd
MVG EMServices

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten