Gestolen witte Ford Fiesta

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Gestolen witte Ford Fiesta

Bericht door Gengar »

Goedemiddag Allemaal,

Ik weet dat dit geen VAG merk is, maar ik wil er toch een melding van maken. Vandaag omstreeks 12:45 is een witte Ford Fiesta met de kenteken 27-STV-9 gestolen van mijn vader in Spijkenisse. Zijn voertuig stond netjes geparkeerd in de parkeervakken. Volgens oog getuigen waren twee getinte mannen van oost-europeaanse afkomst, die de witte Ford Fiesta van mijn vader hebben meegenomen. De politie in Spijkenisse weet ervan en tevens is de verzekering van mijn vaders voertuig in kennis gesteld.
Ralphd
Berichten: 326
Lid geworden op: 02 mei 2012, 13:07
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Gestolen witte Ford Fiesta

Bericht door Ralphd »

Wat ontzettend vervelend weer dit! Sterkte en hoop voor je vader dat ze m snel terugvinden en de daders in ieder geval snel kunnen pakken.
Hoe is de auto gestolen trouwens? Raam ingeslagen oid?
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Gestolen witte Ford Fiesta

Bericht door Gengar »

Ralphd schreef:Wat ontzettend vervelend weer dit! Sterkte en hoop voor je vader dat ze m snel terugvinden en de daders in ieder geval snel kunnen pakken.
Hoe is de auto gestolen trouwens? Raam ingeslagen oid?
Mijn vader zat zijn ramen van zijn voertuig schoon te maken en ging naar binnen om zijn portemonee te pakken. Plotseling was zijn wagen weg. Hij dacht eerst dat hij zijn sleutels in zijn voertuig zaten, maar gelukkig zaten zijn sleutels in zijn broek zak. Volgens een van zijn buren hebben de dieven inderdaad de linker raam kapot geslagen en de deuren open gemaakt. Maar hoe zij de Fiesta hebben gestart in korte tijd, geen idee. Wat ik wel jammer en schandalig vind is dat geen van de buren ingrepen. Maar ja, tegenwoordig weet je het maar nooit met zulke gasten. Ik hoop eerlijk gezegd dat ik ze tegen komt. Maakt niet uit waar ik ze tegen komt.
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Gestolen witte Ford Fiesta

Bericht door Gengar »

Ik heb goed nieuws. Mijn vaders Ford Fiesta was binnen twee uur gevonden. De dieven hadden zijn voertuig ergens in Rotterdam, in de wijk ' Bloemhof' gestald. De politie heeft vier verdachten aangehouden. Voorlopig doet de politie sporen onderzoek in mijn vaders voertuig, dus effe afwachten wanneer hij zijn voertuig terug krijgt. Mijn complimenten aan de politie en tevens willen een paar buren van mijn vader voor hem getuigen, omdat zij hebben gezien wat er is voorgevallen, betreft het stelen van zijn voertuig.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 991
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Gestolen witte Ford Fiesta

Bericht door Maarten »

Mooi dat de auto terecht is!

jammer dat dit tuig zo weer op straat staat en het zo weer doet... :x
Serviced by EMServices.
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten