Nieuwe PC aanschaffen

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Nieuwe PC aanschaffen

Bericht door Golf88 »

Help! Ik wil een nieuwe PC gaan aanschaffen, maar weet niet goed wat ik moet kopen. Door de vele verschillende samenstellingen die te krijgen zijn en ik toch al een paar jaartjes niet actief er meer mee bezig ben weet ik niet goed waar ik nu op moet letten. Ik gebruik mijn PC alleen nog maar voor iTunes, internet en wat filmpjes te downloaden. Momenteel heb ik nog een dualcore staan die na een paar jaartjes trouwen dienst wat begint na te laten. Deze doet het nog redelijk goed, maar begint het zwaar te krijgen als ik 4 vensters internet open heb staan terwijl iTunes aan het spelen is en uTorrent op de achtergrond nog aan het werk is. De nieuwe mag ongeveer een 500,- gaan kosten (dit moet toch wel genoeg zijn lijkt me?). Wat ik graag wil hebben: een HMDI aansluiting, een USB 3.0 poort en een hardeschijf van minimaal 500 gb.

Nu heb ik bij Mediamarkt bijvoorbeeld deze zien staan:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ME ... langId=-11

Wat denken jullie?
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Nieuwe PC aanschaffen

Bericht door Edition30 »

Als je geen high-tech spelletjes (simulatie games :roll: ) speelt heb je geen zware videokaart nodig, daar zou je nog op kunnen besparen. Qua geheugen zou ik inderdaad 6 of 8 GB kiezen. Een I5 is aardig, wil je vooruit kunnen in de toekomst dan zou je ook kunnen kiezen voor een I7 (= wel wat prijziger). Overigens heb ik goede ervaringen met Medion. Bekijk of je de pc in de toekomst kan upgraden (meer geheugen, andere video-kaart enz).
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: Nieuwe PC aanschaffen

Bericht door gerben302JD »

Kijk even op kieskeurig of coolblue voor een keuze
Je kunt al je belangrijke opties selecteren,dan rolt er vast wel èèn voor je uit
En idd een i5 is zwaar genoeg als je geen games speelt of videobewerking maakt.
Succes ;)

Gr. Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gebruikersavatar
Bootje_Ronald
Berichten: 185
Lid geworden op: 06 okt 2012, 03:09
Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Locatie: midden van het land

Re: Nieuwe PC aanschaffen

Bericht door Bootje_Ronald »



Kun je zelfs met i5 prima video bewerken of gamen...
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 74 gasten