Poging tot diefstal !!!

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
JDStage2
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 feb 2013, 16:00
Type auto: GTI

Poging tot diefstal !!!

Bericht door JDStage2 »

Hallo ik ben nieuw hier,ben nu wel beetje in paniek geraakt.
Volg deze forum al jaren dus heb ff snel een account aan gemaakt.
Wil verder niet veel zeggen over de auto want ik weet 100% zeker dat die tering dieven ook meelezen.
Maargoed, ik loop dus vanmiddag naar mn auto en mn hele tellerunit ligt eruit alle schroeven los.
Dus ben er ff mee naar de dealer gereden en inderdaad : poging tot diefstal van de gti.

nu is mijn vraag ik lees veel hier op het forum over het verlengen van de OBD-kabel zelf heb ik weinig verstand van zulke dingen:( wie o wie kan mij helpennnn !!!
Ben zo bang dat mn auto weg gaat pff

Groetjes Anton
JD Stage 1
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door MkVI Nmgn »

JDStage2 schreef:Hallo ik ben nieuw hier,ben nu wel beetje in paniek geraakt.
Volg deze forum al jaren dus heb ff snel een account aan gemaakt.
Wil verder niet veel zeggen over de auto want ik weet 100% zeker dat die tering dieven ook meelezen.
Maargoed, ik loop dus vanmiddag naar mn auto en mn hele tellerunit ligt eruit alle schroeven los.
Dus ben er ff mee naar de dealer gereden en inderdaad : poging tot diefstal van de gti.

nu is mijn vraag ik lees veel hier op het forum over het verlengen van de OBD-kabel zelf heb ik weinig verstand van zulke dingen:( wie o wie kan mij helpennnn !!!
Ben zo bang dat mn auto weg gaat pff

Groetjes Anton

Anton welkom..

Jou verhaaltje komt me erg bekent voor... ( december bij mij )
Afbeelding
Je OBD stekker zoals je ziet kijken ze niet een na dus je mag geluk hebben dat je auto er nog staat..
Het enigste wat een goede oplossing is een Bearlock systeem plaatsen neem even contact met Staffpride hij kan een Bearlock plaatsen voor een heel scherp tarief minimaal €300,- goedkoper als een Volkswagen Dealer.
Laatst gewijzigd door MkVI Nmgn op 09 feb 2013, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
JDStage2
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 feb 2013, 16:00
Type auto: GTI

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door JDStage2 »

Hey Tonnie bedankt voor de informatie.
Ik wou ook al graag een antwoord van jou hebben haha,zag al dat je erg hulpzaam was op deze forum.
Alleen weet ik niet hoe deze site werkt,dus zal ik staffpride maar een prive bericht sturen of .. ?
het is in omgeving r'dam gebeurt, en wat ik lees over bearlock dat die ook wel open te krijgen is ?
JD Stage 1
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door MkVI Nmgn »

Dat verhaal wat je gelezen heb over Bearlock heb je daar een Link van want ben erg nieuwsgierig ?
Ik zal even telefonisch contact opnemen met hem dat hij contact op neemt met je via een Privé bericht.
Laatst gewijzigd door MkVI Nmgn op 09 feb 2013, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
JDStage2
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 feb 2013, 16:00
Type auto: GTI

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door JDStage2 »

Had het op een andere forum gelezen,en ook nog een verhaal over een r32 met bearlock. Maar goed dat kan ook een flop verhaal zijn dat het niet werkt. Ben wel erg benieuwd naar de beveiliging van staffpride die wil ik er wel in hebben eerlijk gezegd. Want als het zo doorgaat zal ik nooit meer voor een VAG gaan denk ik.. En nogmaals bedankt ik wacht op berichtje van staffpride
JD Stage 1
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door MkVI Nmgn »

Re: Ik aan de beurt-golf weg!!

Ongelezen berichtdoor evdl » 20-aug-11, 01:13
Mijn auto is ook gestolen. Ik heb zelfs medio maart 2011 een bearlock laten inbouwen bij een officiele vw dealer in hoofddorp. Ik had overigens een golf V R32. Deze is twee weken na de inbouw gestolen op klaarlichte dag in de parkeergarage van de RAI in amsterdam (autorai). Ik heb de bearlock laten inbouwen nadat de R32 van mijn broer werd gestolen, 3 weken voordat mijn auto werd gestolen. We gingen naar de RAI om voor hem een nieuwe auto te kopen. Ik dacht veilig te zijn, maar dat werd helaas een deceptie. Kan twee dingen betekenen: bearlock is niet veilig en makkelijk te kraken of de dealer of diens medewerkers hebben er iets mee te maken en hebben een sleutel nagemaakt of zo. Jammerlijke situatie maar wel 650,- euro kwijt voor de inbouw en natuurlijk een R32 minder. Dus wie zal het zeggen of een auto wel te beveiligen is en/of een bearlock zinvol is of niet. Voor mij in iedergeval niet. Hoop dat andere mensen meer geluk hebben.
Dit verhaaltje....
2 dingen zijn niet erg geloofwaardig
Het eerste over de prijs van de bearlock en tweede de parkeer garage..
Ik geloof ook nooit dat er geen camera beelden zijn van deze garage, En de boef zal toch eerst met eigen auto erin moeten om een kaartje te krijgen en deze zal hij eerst moeten betalen na dat hij de R32 gestolen had om deze garage uit te komen...
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door yal »

MkVI Nmgn schreef:
Re: Ik aan de beurt-golf weg!!

Ongelezen berichtdoor evdl » 20-aug-11, 01:13
Mijn auto is ook gestolen. Ik heb zelfs medio maart 2011 een bearlock laten inbouwen bij een officiele vw dealer in hoofddorp. Ik had overigens een golf V R32. Deze is twee weken na de inbouw gestolen op klaarlichte dag in de parkeergarage van de RAI in amsterdam (autorai). Ik heb de bearlock laten inbouwen nadat de R32 van mijn broer werd gestolen, 3 weken voordat mijn auto werd gestolen. We gingen naar de RAI om voor hem een nieuwe auto te kopen. Ik dacht veilig te zijn, maar dat werd helaas een deceptie. Kan twee dingen betekenen: bearlock is niet veilig en makkelijk te kraken of de dealer of diens medewerkers hebben er iets mee te maken en hebben een sleutel nagemaakt of zo. Jammerlijke situatie maar wel 650,- euro kwijt voor de inbouw en natuurlijk een R32 minder. Dus wie zal het zeggen of een auto wel te beveiligen is en/of een bearlock zinvol is of niet. Voor mij in iedergeval niet. Hoop dat andere mensen meer geluk hebben.
Dit verhaaltje....
2 dingen zijn niet erg geloofwaardig
Het eerste over de prijs van de bearlock en tweede de parkeer garage..
Ik geloof ook nooit dat er geen camera beelden zijn van deze garage, En de boef zal toch eerst met eigen auto erin moeten om een kaartje te krijgen en deze zal hij eerst moeten betalen na dat hij de R32 gestolen had om deze garage uit te komen...
Dit verhaal heb ik al eens gelezen , dealer had die Bearlock voor een matsprijs ingebouwd :shock:.
De parkeergarage zal vast het kenteken hebben van de eerste auto aangezien de gestolen auto hoogstwaarschijnlijk achter de eerste auto door de poortjes uit de garage gereden is. Dan gelden de privacy regels ineens in mindere mate ;)
Ik neem niet aan dat de eigenaar het parkeergarage kaartje in zn R32 had laten liggen.........

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
JDStage2
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 feb 2013, 16:00
Type auto: GTI

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door JDStage2 »

Ja nu ik het zo lees die verhaal van de r32 klinkt het wel erg verdacht ja..
Vind zelf ook de bearlock beste manier om te beveiligen .
JD Stage 1
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door Gengar »

Er is hier iemand op het forum waar zij twee keer geprobeerd hebben om zjn Golf te stelen. Deze eigenaar van de Golf had een versnellingsbak slot erin zitten in zijn Golf. Hij heeft de Golf gelukkig nog steeds.
JDStage2
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 feb 2013, 16:00
Type auto: GTI

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door JDStage2 »

Ja dat klopt heb het net ook ff gelezen.
Zal binnekort wel ff na de dealer gaan voor een bearlock !
JD Stage 1
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door MkVI Nmgn »

Daar betaal je rond de 800/900,-
Maar als vandaag je klok er al uit lag dan verwacht ik dat morgen of overmorgen je auto weg is.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
freduc
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 feb 2012, 11:20
Type auto: golf VI R20
Locatie: zuid holland

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door freduc »

klopt dat is er dus bij mij gebeurd , eerste ook tellers los gehaald en 1 week later zijn ze ervoor terug gekomen om het dsg slot uit te boren en dat is ze niet gelukt anders was mijn golf ook weg geweest
ik heb het laten inbouwen bij v/d velden in zoetemeer voor 500 al inc , moet zeggen perfect gedaan en heel klantvriendelijk
JDStage2
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 feb 2013, 16:00
Type auto: GTI

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door JDStage2 »

Ik zal het toch ff heeeel vriendelijk aan staffpride vragen of hij het bij me erin wilt bouwen :)
JD Stage 1
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door Edition30 »

Sommigen van ons zijn heel creatief in het bedenken van oplossingen om het "leven" van bepaalde mannen wat moeilijker te maken (demannendienietwillenbetalenvooreengti). Als er dan in een openingspost een balletje wordt opgegooid (niet persoonlijk bedoeld JDstage2) over een mogelijkheid om het deze mannen wat moeilijker te maken worden er daarna diverse opties besproken. Ik zou hier toch wat voorzichtiger mee omgaan.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door theo »

Zo'n bearlock zie je gewoon zitten hoor als je door de ruit kijkt.
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door Gengar »

theo schreef:Zo'n bearlock zie je gewoon zitten hoor als je door de ruit kijkt.
Je kan ook eventueel ook bear-lock stickers op je raam plakken ;)
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door Renekesgti »

JDStage2 schreef:Ja nu ik het zo lees die verhaal van de r32 klinkt het wel erg verdacht ja..
Vind zelf ook de bearlock beste manier om te beveiligen .
De beste manier van beveiligen is alsnog om je goed te verzekeren. als ze hem mee willen nemen, dan nemen ze hem maar mee, maar hoef ik hem eigenlijk ook niet meer terug.
JDStage2
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 feb 2013, 16:00
Type auto: GTI

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door JDStage2 »

Renekesgti schreef:
JDStage2 schreef:Ja nu ik het zo lees die verhaal van de r32 klinkt het wel erg verdacht ja..
Vind zelf ook de bearlock beste manier om te beveiligen .
De beste manier van beveiligen is alsnog om je goed te verzekeren. als ze hem mee willen nemen, dan nemen ze hem maar mee, maar hoef ik hem eigenlijk ook niet meer terug.

Uiteraard is de goed verzekering de beste optie.
Weet er iemand toevallig een goed betrouwbare garage voor inbouw van een bearlock ??
JD Stage 1
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door KnuffelTurk »

JDStage2 schreef:
Renekesgti schreef:
JDStage2 schreef:Ja nu ik het zo lees die verhaal van de r32 klinkt het wel erg verdacht ja..
Vind zelf ook de bearlock beste manier om te beveiligen .
De beste manier van beveiligen is alsnog om je goed te verzekeren. als ze hem mee willen nemen, dan nemen ze hem maar mee, maar hoef ik hem eigenlijk ook niet meer terug.

Uiteraard is de goed verzekering de beste optie.
Weet er iemand toevallig een goed betrouwbare garage voor inbouw van een bearlock ??
stuur even een mailtje/pb naar staffpride. Hij gaat binnenkort ook bij mij een bearlock erin zetten.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
ripa
Berichten: 106
Lid geworden op: 03 sep 2012, 19:41
Type auto: Golf 7R

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door ripa »

Edition30 schreef:Sommigen van ons zijn heel creatief in het bedenken van oplossingen om het "leven" van bepaalde mannen wat moeilijker te maken (demannendienietwillenbetalenvooreengti). Als er dan in een openingspost een balletje wordt opgegooid (niet persoonlijk bedoeld JDstage2) over een mogelijkheid om het deze mannen wat moeilijker te maken worden er daarna diverse opties besproken. Ik zou hier toch wat voorzichtiger mee omgaan.

Ik ben het met je eens Rens. Ik ben ook nog maar een paar maanden actief op dit forum maar om nu in een openingspost gelijk alle diefstal preventie te gaan bespreken lijkt me niet heel handig.

Dat verhaal van de diefstal uit de Rai van die R32 klopt. Lees via deze link op rechtsspraak het hele verhaal over hoe deze bende te werk ging en uiteindelijk zijn opgepakt. De politie heeft tijdens de diefstal van de R32 in de rai gewoon staan posten om bewijs materiaal tegen de bende te verzamelen.

http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BX4334
(scrol naar Zaaksdossier 35)
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door yal »

Als dat verhaal v/d R32 klopt hoe is die Bearlock dan open gemaakt???

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Pedro
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 mei 2011, 22:09

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door Pedro »

Interessant om te lezen Rick, waar vind je zoiets? Best schrikken als je ziet dat die kampers dit op dagelijkse basis ondernemen. Ik ben inmiddels bij zaak 39 en gestart vanaf 1....hoop ook te lezen wat de strafmaat is die ze hiervoor gekregen hebben. :evil:

Puik stukje recherchewerk btw :!:
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door KnuffelTurk »

Als ik het dus goed lees is zaak 35 de zaak van de r32? Maar er staat toch niks in over een bearlock? Alleen dat de auto niet werkt in de verselling wat weer betekent dat er een andere startonderbreking zit ofzo. Kan het ook mis hebben hoor...
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Pedro
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 mei 2011, 22:09

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door Pedro »

Als ik het goed gelezen heb iets meer dan een jaar brommen voor al deze veroorzaakte narigheid....zucht...
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Poging tot diefstal !!!

Bericht door Verlengsnoer »

Op t forum meelezen is slecht voor mij! Gedroomd dat er twee eikels een aantal x voor mijn wagen kwamen en deze uiteindelijk weg was!

De kans dat t je overkomt is volgens mij groot. Lijkt meer een kwestie van tijd. :(
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten