59-TRN-3 gestolen?

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas_T5
Berichten: 110
Lid geworden op: 17 okt 2012, 22:54
Type auto: S40_T5

59-TRN-3 gestolen?

Bericht door Bas_T5 »

Ik reed vandaag duiven in en het golfje voor mij had er wel zin in. Ff een paar keer gas gegeven
en het ging behoorlijk hard nog. Helemaal omdat ik geen grip had de bochten uit en ik niet te lomp
wilde rijden de auto maar laten gaan aangezien het binnen de bebouwde kom was. Ik toch even het
kenteken genoteerd en de auto staat bij de RDW geregistreerd als gestolen!!! het was zoals ik al dacht
een 160PK golf tsi.

Ik ga dadelijk de wijk ff inrijden en kijken of ik de auto zie staan en dan de politie bellen. Maar misschien
was de auto gestolen en nu weer terug, maar vond het wel raar. Misschien dat iemand uit de vw wereld
de auto soms herkend?
Volvo S40 T5 294PK & 501NM -OBX racing 3" DP - 2.5" OBX catback exhaust - custom made FMIC -
Fasttech custom software - 19" OZ grandturismo GT wheels - Eibach verlaagd
Gebruikersavatar
Bas_T5
Berichten: 110
Lid geworden op: 17 okt 2012, 22:54
Type auto: S40_T5

Re: 59-TRN-3 gestolen?

Bericht door Bas_T5 »

Het is al niet meer nodig. Ik terug de wijk in gereden en na 5 min al succes, de auto
staat gewoon geparkeerd. Ik de politie gebeld en werd gelijk met de meldkamer
doorverbonden toen ik het kenteken doorgaf. Ze zouden eraan komen, want de auto
was daadwerkelijk gestolen.

Ik mijn auto op de hoek van de straat geparkeerd en na 15 min nog steeds niks te zien
natuurlijk. Toen kwam er een jongeman naar mij toe lopen en vroeg of ik zo straks
achter hem zat. en of ik de auto als gestolen had opgegeven. Hij was door de politie
gebeld of zijn auto was gestolen. Hij gaf een vaag verhaal dat de auto niet was gestolen
maar de koplampen waren eruit gestolen en nog wat dingen. Hij was dus duidelijk wel de
eigenaar.

Na 20 min natuurlijk nog geen politie gezien :|
Volvo S40 T5 294PK & 501NM -OBX racing 3" DP - 2.5" OBX catback exhaust - custom made FMIC -
Fasttech custom software - 19" OZ grandturismo GT wheels - Eibach verlaagd
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: 59-TRN-3 gestolen?

Bericht door KnuffelTurk »

Wel goed opgelet! En inderdaad een vaag verhaal maar schijnbaar is die dan toch wel de eigenaar. En de politie tjah misschien hadden ze het even druk.
Via welke app kijk je trouwens of een auto gestolen is? Ik kijk altijd via ikenteken alleen daar staat niet bij of die gestolen is.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: 59-TRN-3 gestolen?

Bericht door bzb »

de politie had de eigenaar toch gebeld, eigenaar zei dat tie hem nog had, niks aan de hand lijkt me, is dan ook niet zo gek dat ze niet komen na 20 min. :)

maar je bent er dus uitgereden door een 1.4 tje :)
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: 59-TRN-3 gestolen?

Bericht door kevin78 »

Goeie aktie Bas
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: 59-TRN-3 gestolen?

Bericht door Gengar »

Goed gedaan. Ik had hetzelfde gedaan.
Gebruikersavatar
Bas_T5
Berichten: 110
Lid geworden op: 17 okt 2012, 22:54
Type auto: S40_T5

Re: 59-TRN-3 gestolen?

Bericht door Bas_T5 »

ik heb een android telefoon en programma heet "kenteken opzoeken", krijg je de gegevens via A2SP.

Maar idd helemaal zoek gereden door een 1.4 tsi met 160pk :lol:
Met dit weer ga ik geen risico nemen, het sneeuw de hele dag al hier en als hij als een gek door
de bebouwde kom heen gaat al helemaal niet, die tijd heb ik gelukkig wel gehad. Op het rechte stuk
waar geen zijwegen zijn heb ik even mee gas gegeven, maar toen sloeg hij daarna er gelijk af de wijk in.

maar is wel een raar gevoel om te zien dat een auto als gestolen staat. Daarom was ik erna toch terug
gereden want mensen moeten eens leren van andermans spullen af te blijven!! Een full options golf VI gti
of zelfs een R20 zou ik over een paar jaar graag willen, maar als ik al die verhalen lees wordt het misschien
toch gewoon weer een Volvo, dan een S60 T5 R design ofzo.
Volvo S40 T5 294PK & 501NM -OBX racing 3" DP - 2.5" OBX catback exhaust - custom made FMIC -
Fasttech custom software - 19" OZ grandturismo GT wheels - Eibach verlaagd
Tijger

Re: 59-TRN-3 gestolen?

Bericht door Tijger »

Op die app kijk ik ook altijd echter heb ik 5 feb mijn auto als gestolen opgegeven en sinds gisteren staat hij pas als gestolen in de app.
Er zal best reactietijd nodig zijn maar in die tijd kan m.i. ook iets crimineels gebeuren ? of ......
Gebruikersavatar
Bas_T5
Berichten: 110
Lid geworden op: 17 okt 2012, 22:54
Type auto: S40_T5

Re: 59-TRN-3 gestolen?

Bericht door Bas_T5 »

De politie heeft de melding wel verwijderd en doorgegeven aan de rdw.
Vandaag het kenteken opnieuw op mn app ingevuld en staat niet meer als
gestolen gemeld.
Volvo S40 T5 294PK & 501NM -OBX racing 3" DP - 2.5" OBX catback exhaust - custom made FMIC -
Fasttech custom software - 19" OZ grandturismo GT wheels - Eibach verlaagd
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: 59-TRN-3 gestolen?

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Ik blijf het een top actie vinden van je Bas, ik ben blij dat oplettende mensen als jij er gelukkig ook nog zijn ipv alleen maar het dievengilde en mensen die denken "zolang het maar niet bij mij is"....

Als jij in de toekomst gewoon je GTI een goede beveiliging geeft (en verzekering) en het liefst een garage hebt, moet het goed komen :)

Ik heb zelf altijd een zwak voor de S60/V70 R... Is dat niet iets voor in de toekomst? Mis m'n 5-cilinder roffel nog wel eens namelijk... (Eerste auto was een Golf VI V5 ;) )
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: 59-TRN-3 gestolen?

Bericht door O2RS »

Goede actie Bas!!!
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
Bas_T5
Berichten: 110
Lid geworden op: 17 okt 2012, 22:54
Type auto: S40_T5

Re: 59-TRN-3 gestolen?

Bericht door Bas_T5 »

Het was toeval dat hij opviel, hij nam het gezegde "drive it like you stole it" wel erg letterlijk!

Een S60R en v70R zijn ook leuk, maar het blok is minder sterk dan mijn T5 blok en minder snel.
Wel hebben ze awd, maar daar heb ik bewust niet voor gekozen omdat het haldex systeem lang
niet zo goed is als die van de vag groep. De nieuwe generatie schijnt het wel weer beter te zijn.
De volgende auto wil ik wel weer van een nieuwere generatie ik bedoel zon S60:

Afbeelding

Afbeelding

Tegen die tijd maar eens kijken wat financieel mogelijk is, Nu eerst even verhuizen binnenkort!
Volvo S40 T5 294PK & 501NM -OBX racing 3" DP - 2.5" OBX catback exhaust - custom made FMIC -
Fasttech custom software - 19" OZ grandturismo GT wheels - Eibach verlaagd
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten