Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
crkees
Berichten: 52
Lid geworden op: 28 jun 2011, 11:12
Type auto: MK 7GTI PP stage 2
Locatie: Barendrecht

Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door crkees »

Gisteren nog met veel verwondering en verbazing het verhaal van Ralphd gelezen....

Helaas :evil: was ik vandaag de klos.
Vanochtend mijn auto om 09:00 bij de zaak in Schiedam geparkeerd. En na een dag hard werken om 17:45 bij een lege parkeerplaats aankomen. Raar, vreemd en twijfel bij jezelf. Daar had ik m toch vanochtend neergezet?! Eerst nog een rondje lopen en kijken of je toch misschien ergens anders geparkeerd hebt. Maar helaas :o
Geen glas op de grond of iets anders en gewoon weg. Daar sta je dan als volwassen vent. Je voelt je benen bijna niet meer en raar gevoel in je maag.

Het gaat om een zwart golf 5 gti met dsg uit 2007 met kenteken 17-xh-hg
Xenon/verlaagd/19"Konig velgen/blauwe r32 remmenset/rns 510/zwart leer met rood stiksel

Er zat nog voor 20 km benzine in dus moesten ze in de buurt van Schiedam tanken.
Morgen zal ik nog wat foto's plaatsen. alvast een link:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr

Kees
Laatst gewijzigd door crkees op 21 feb 2013, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door O2RS »

Super klote dit zeg, sterkte met de afhandeling!
Begint toch echt serieus slechte vormen aan te nemen die diefstalen hier!
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
jaco
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 mei 2011, 23:36
Type auto: Golf GTI Clubsport
Locatie: Achterhoek

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door jaco »

Dat lijkt me idd rare gewaarwording: uhhmmm hier had ik em toch geparkeerd??!
Maar het is de laatste tijd/dagen wel erg vaak raak, of lijkt dat maar zo omdat het nu vaker hier wordt gemeld?

In ieder geval: sterkte met de afhandeling.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door Verlengsnoer »

pfff

succes kees!
Jerommeke
Berichten: 206
Lid geworden op: 15 mei 2012, 08:13
Type auto: Golf v Gti

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door Jerommeke »

Mooi kut man succes
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door KnuffelTurk »

Jeetje alweer 1 pff waneer houdt het op!? Krijg heel sterk het gevoel dat de bende die actief is gewoon uit nederland komt net zoals de bende die in amsterdam is opgepakt vorig jaar. Iig succes!! Waar stond die in schiedam ik werk er normaal namelijk dichtbij de gamma.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
martin
Berichten: 351
Lid geworden op: 15 dec 2012, 22:22
Type auto: Golf V GTI
Locatie: zaanstad

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door martin »

Wat een klotezooi,lees hier te vaak auto gejat.
suc6 met de afhandeling.
Gr. Martin.
crkees
Berichten: 52
Lid geworden op: 28 jun 2011, 11:12
Type auto: MK 7GTI PP stage 2
Locatie: Barendrecht

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door crkees »

Thanks heren,

Zitten een aantal onderdelen op en in die wel herkenbaar zijn. Zeker de velgen zijn apart. Die worden bijna niet aangeboden. En het interieur. Ogen openhouden svp
Ben benieuwd of ze het voor de onderdelen doen of dat de hele auto van eigenaar wisselt?
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door gerben302JD »

Diep triest word je er van!

Succes kerel.


Gr. Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door Gti-Mar »

:x Succes man met de afwikkeling,hoop het beste voor je....
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door Gengar »

Je wordt hier echt niet goed van :evil: Dit is echt abnormaal :evil: Hoe komt het steeds dat de dievengilde het steeds voor elkaar krijgt om een VAG voertuig te stelen. Ik hoop voor je dat ze je GTI gauw terug vinden.
Tijger

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door Tijger »

Sinds ruim twee weken geleden mijn Golf gestolen werd, lees ik met een ander gevoel zulke topics. Wat word ik sip zeg van weer zo'n topic. Ongelofelijk, triest, boos, enorm boos, moordneigingen enz. krijg ik er van.

Het zal niet ophouden denk ik maar wanneer gaan bijv verzekeringsmaatschappijen zich ook keren tegen bepaalde merken. VAG is toch een ramp of ben ik nu te emo omdat de mijne ook gestolen is.

Sterkte met de afwikkeling.
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door kevin78 »

mm ze stelen dus toch ook nog de golf 5.. Dacht dat ze zich alleen richten op golf6... Sterkte en succes met afhandeling
Ralphd
Berichten: 326
Lid geworden op: 02 mei 2012, 13:07
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door Ralphd »

Godverdomme, weer één. Wordt je toch onderhand helemaal leip van! Worden veel gestolen in regio rotterdam momenteel zeg! Vag heeft idd een beveiligingsprobleem, maar wat ik begrepen heb worden BMW's ook nu om de haverklap gejat/open gebroken.
freduc
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 feb 2012, 11:20
Type auto: golf VI R20
Locatie: zuid holland

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door freduc »

wordt je toch gek van het blijft maar door gaan , en bijna allemaal in de buurt van rotterdam , sterkte met het afhandelen
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door s3. »

Het lijkt wel alsof er ergens een lek zit in Zuid Holland, dat ze immitatie sleutels of blanco sleutels mee kunnen krijgen..
Succes met de afhandeling joh..
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door FGT »

Jij zegt het en ik denk het......

Succes met de afhandeling!
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door KnuffelTurk »

Verberg je chassisnummer dat helpt ook tegen kopieren van sleutels.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door bzb »

kenteken zou moeten voldoen ;)
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door yal »

bzb schreef:kenteken zou moeten voldoen ;)
Die ook verbergen dan , is tenslotte voor het behoud van je eigendom :mrgreen:
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
crkees
Berichten: 52
Lid geworden op: 28 jun 2011, 11:12
Type auto: MK 7GTI PP stage 2
Locatie: Barendrecht

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door crkees »

Had ook al zoiets gehoord. Werkwijze volgens horen zeggen;
Parkeren auto naast de auto die ze willen meenemen. Hebben een kastje die gegevens van je auto kan inlezen. Ze zouden beschikken over "blanco" sleutels die op alle golf 5 of 6 passen. Bizar als dat waar zou zijn!? Zou ook verklaren waarom er geen glasschade was. Bewoners die op 10 meter afstand thuis waren hebben geen alarm gehoord.

Iemand ervaring over de afhandeling van de verzekering als je all-risk verzekerd bent? Weet dat je een maand moet wachten ivm het eventueel terugvinden van de auto. Maar daarna... Is de dagwaarde die zij vaststellen een beetje reeel? Snap dat je er niet beter van wordt. Maar auto weg en een te laag bedrag uitgekeerd krijgen zou helemaal zuur zijn.
Kees
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door bzb »

tot nu toe weinig te klagen gehad, van mijn vrouw der total loss auto konden we een jaar nieuwer kopen met veel minder km's met meer opties bij de dealer :D en nog 500 in de zak, die was verzekerd bij de hema
Gebruikersavatar
Bas_T5
Berichten: 110
Lid geworden op: 17 okt 2012, 22:54
Type auto: S40_T5

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door Bas_T5 »

zolang als het geen ingevoerde is zijn de bedragen meestal nog wel mee te leven. Een kameraad
van zakte wel ff door de grond toen hij het bedrag hoorde wat hij kreeg voor zijn gestolen R32
die was ingevoerd. Bedrag werd later nog iets verhoogd, maar een vergelijkbare terugkopen kon
niet meer...
Volvo S40 T5 294PK & 501NM -OBX racing 3" DP - 2.5" OBX catback exhaust - custom made FMIC -
Fasttech custom software - 19" OZ grandturismo GT wheels - Eibach verlaagd
Gebruikersavatar
s3.
Berichten: 307
Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door s3. »

crkees schreef:Had ook al zoiets gehoord. Werkwijze volgens horen zeggen;
Parkeren auto naast de auto die ze willen meenemen. Hebben een kastje die gegevens van je auto kan inlezen. Ze zouden beschikken over "blanco" sleutels die op alle golf 5 of 6 passen. Bizar als dat waar zou zijn!? Zou ook verklaren waarom er geen glasschade was. Bewoners die op 10 meter afstand thuis waren hebben geen alarm gehoord.

Iemand ervaring over de afhandeling van de verzekering als je all-risk verzekerd bent? Weet dat je een maand moet wachten ivm het eventueel terugvinden van de auto. Maar daarna... Is de dagwaarde die zij vaststellen een beetje reeel? Snap dat je er niet beter van wordt. Maar auto weg en een te laag bedrag uitgekeerd krijgen zou helemaal zuur zijn.
Kees
Een passende sleutel hebben ze al op voorhand, maar het inleren van de sleutel (voor alarm en startonderbreker) gebeurd met het kastje inderdaad. Vervolgens wegrijden en andere platen op zetten.
Daarom is het handig om via VCDS je alarm 'treshold' op 0 seconden te zetten. Ze hebben anders namelijk even de tijd voordat het alarm afgaat om de sleutel in te leren.
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Gestolen golf 5 gti 17-xh-hg

Bericht door Gengar »

s3. schreef:
crkees schreef:Had ook al zoiets gehoord. Werkwijze volgens horen zeggen;
Parkeren auto naast de auto die ze willen meenemen. Hebben een kastje die gegevens van je auto kan inlezen. Ze zouden beschikken over "blanco" sleutels die op alle golf 5 of 6 passen. Bizar als dat waar zou zijn!? Zou ook verklaren waarom er geen glasschade was. Bewoners die op 10 meter afstand thuis waren hebben geen alarm gehoord.

Iemand ervaring over de afhandeling van de verzekering als je all-risk verzekerd bent? Weet dat je een maand moet wachten ivm het eventueel terugvinden van de auto. Maar daarna... Is de dagwaarde die zij vaststellen een beetje reeel? Snap dat je er niet beter van wordt. Maar auto weg en een te laag bedrag uitgekeerd krijgen zou helemaal zuur zijn.
Kees
Een passende sleutel hebben ze al op voorhand, maar het inleren van de sleutel (voor alarm en startonderbreker) gebeurd met het kastje inderdaad. Vervolgens wegrijden en andere platen op zetten.
Daarom is het handig om via VCDS je alarm 'treshold' op 0 seconden te zetten. Ze hebben anders namelijk even de tijd voordat het alarm afgaat om de sleutel in te leren.
Als dit waar is, dan wordt het eens tijd dat de Importeur ( PON) en de autofabrikant zelf maatregen moeten nemen, betreft het voorkomen van autodiefstallen. Je schrikt er gewoon van hoe de dievengilde te werk gaan. :evil:
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten