Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK-8

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
Autofan
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2013, 20:09
Type auto: Gti

Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK-8

Bericht door Autofan »

In de nacht van 27 op 28 februari 2013 is in Noordwijk gestolen onze:

VW Golf GTI VI, 1/2012, kenteken 54-SZK-8

Kenmerken: candy wit, 5 drs, ca. 34500 km, open dak, led licht voor/achter, xenon, pdc voor en achter, en antraciet 18 inch velgen vd Golf 35 serie.


's-Avonds op 27 februari om 22.30 uur stond de Golf nog voor ons huis geparkeerd, en 's-ochtends om 7 uur toen we naar ons werk wilden gaan was de parkeerplek leeg.
Een hele rare gewaarwording!!! Vol ongeloof kijk je nog her en der in de straat, maar hij was echt gejat :evil:

Bijzonder is ook dat de auto voorzien was van ingeschakeld alarm met hellingshoeksensor, en dat deze door niemand in de straat gehoord is. Ook geen andere sporen van braak o.i.d. zichtbaar op straat. Daarnaast was de auto voorzien van navigatie welke was afgedekt met een afgesloten NavLock, dus zonder schade te maken kunnen ze nooit bij het navigatiesysteem zelf komen.

Afgezien van de rompslomp, balen we er echt super van, hopelijk wordt hij nog door iemand gespot of gevonden!!!!
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door KnuffelTurk »

Succes met de afhandeling! De standaard alarm van vw heeft een vertraging van 15 sec in die 15 seconden schakelen ze je alarm al uit voordat die afgaat. Wat de meeste mensen doen is de vertraging eruit halen en hem op 0 seconden zetten dus dat die gelijk afgaat. Iig ik hoop dat die wordt terug gevonden al heb ik weinig hoop :(
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Autofan
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2013, 20:09
Type auto: Gti

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door Autofan »

Van die vertraging in het alarm wist ik niet. Lekker ook van VW, hadden ze me dat weleens mogen vertellen.
Tuurlijk moet dat alarm direct afgaan, en niet een wachttijd aanhouden..... :x
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door bzb »

op die van mij zit geen vertraging gek genoeg, 2 secenden dan ofzo maar zeker geen 15
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door KnuffelTurk »

Autofan schreef:Van die vertraging in het alarm wist ik niet. Lekker ook van VW, hadden ze me dat weleens mogen vertellen.
Tuurlijk moet dat alarm direct afgaan, en niet een wachttijd aanhouden..... :x
Nou de meeste vw dealers weten het niet eens. Ik probeerde het duidelijk te maken maar ze zeiden dat dat niet kon. Dus ik naar staffpride toe was binnen 5 minuten gepiept.

@ bzb misschien zijn je vcds al een x aangepast?
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door wehoo »

Burak schreef:Nou de meeste vw dealers weten het niet eens. Ik probeerde het duidelijk te maken maar ze zeiden dat dat niet kon.
In meervoud? Je bent ze dus (bijna) allemaal afgegaan?
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door KnuffelTurk »

wehoo schreef:
Burak schreef:Nou de meeste vw dealers weten het niet eens. Ik probeerde het duidelijk te maken maar ze zeiden dat dat niet kon.
In meervoud? Je bent ze dus (bijna) allemaal afgegaan?
Ja bijna allemaal op 2 na. Maar als ik op het forum en in mn vriendenkring rondvraag dan krijg ik van de meeste toch te horen dat de dealer het niet weet. En misschien precies bij de twee waar ik niet langsgegaan ben konden ze het wel regelen!
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door Gengar »

IK hoop dat ze jouw GTI heel terug vinden. Wederom kunnen de dievengilde weer niet afblijven van andermans eigendommen :evil:
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door wehoo »

Burak schreef:Ja bijna allemaal op 2 na. Maar als ik op het forum en in mn vriendenkring rondvraag dan krijg ik van de meeste toch te horen dat de dealer het niet weet. En misschien precies bij de twee waar ik niet langsgegaan ben konden ze het wel regelen!
Ongeloofwaardig verhaal dat je ze allemaal bent nagegaan op 2 na. Welk forum, dit forum? De rest is napraterij (ken tenslotte jouw vriendenkring niet, maar wel een groot aantal VW dealers). Wellicht een ander merk auto kiezen met zo'n slecht dealerschap.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door KnuffelTurk »

wehoo schreef:
Burak schreef:Ja bijna allemaal op 2 na. Maar als ik op het forum en in mn vriendenkring rondvraag dan krijg ik van de meeste toch te horen dat de dealer het niet weet. En misschien precies bij de twee waar ik niet langsgegaan ben konden ze het wel regelen!
Ongeloofwaardig verhaal dat je ze allemaal bent nagegaan op 2 na. Welk forum, dit forum? De rest is napraterij (ken tenslotte jouw vriendenkring niet, maar wel een groot aantal VW dealers). Wellicht een ander merk auto kiezen met zo'n slecht dealerschap.
Wehoo denkje nou echt serieus dat ik alle dealers ben langsgegaan? :lol: Indd op dit forum maar ik noem geen namen hoeft ook niet. En waarom voel je je zo aangevallen, je bent zeker werkzaam voor vw? Dus doordat ik zeg dat niet alle dealers er de balle verstand van hebben moet ik maar een ander merk auto gaan nemen? En als
je verder wilt kletsen stuur me maar een pb of begin een nieuwe topic ;)

En autofan nogmaals ik hoop voor je dat die teruggevonden wordt.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door wehoo »

Burak schreef:Wehoo denkje nou echt serieus dat ik alle dealers ben langsgegaan? :lol: Indd op dit forum maar ik noem geen namen hoeft ook niet. En waarom voel je je zo aangevallen, je bent zeker werkzaam voor vw? Dus doordat ik zeg dat niet alle dealers er de balle verstand van hebben moet ik maar een ander merk auto gaan nemen? En als
je verder wilt kletsen stuur me maar een pb of begin een nieuwe topic ;)
Nee dacht ik niet en al helemaal niet serieus, ik reageerde op stigmatiserende opmerkingen. Ik begin er geen nieuw topic over, als het niet inhoudsloos wordt, dan wordt het misschien wel ongefundeerd geschreeuw.
Je zei trouwens dat alle VW dealers op 2 na er de balle verstand van hadden. Of ik er belang bij heb, zal ik hier niet vermelden. En als je al mijn berichten gelezen hebt, kun je mij daar niet op 'betrappen'. Het blijft daarom een veronderstelling. Ik doe niet aan PB's over zoiets, dat is "achter gesloten deuren". Daarvoor is het geen forum.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Autofan
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2013, 20:09
Type auto: Gti

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door Autofan »

Weet iemand of er bij het opsporen van gestolen auto's gebruik gemaakt wordt van camerabeelden op de weg.
Her en der bij rotondes, langs wegen, bruggen, viaducten, parkeergarages, parkeerterreinen etc worden we als automobilist in de gaten gehouden, dus volgens mij zouden die beelden prima gebruikt kunnen worden om een richting te bepalen waar de in een nacht gestolen auto zich bevindt of naartoe is gebracht.
Of dat ook gebeurd, geen idee eigenlijk......wie weet hier meer van?
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door MkVI Nmgn »

Er gebeurt helemaal niks.
Daarom worden er zoveel auto's gestolen nu en dan rollen ze een bende op die ze enkele maanden of jaren achtervolgen. Waarschijnlijk als ze een onderzoek bezig zijn en ze zien jou auto voorbij komen doen ze er niks aan pas als ze aan geklaagd worden.
Maar dat is dan zorg voor de verzekering want die moet dan betaald worden door de criminelen maar zoals je weet van de kale kip kunnen ze niet plukken.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Autofan
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2013, 20:09
Type auto: Gti

Re: Gestolen witte Golf GTI type VI bj1/2012 kenteken 54-SZK

Bericht door Autofan »

Tja dat schiet dus niet op dan met die camera's langs de weg.
Hebben we in ons druk bevolkte landje (zeker in de randstad) zoveel cameralocaties, gebruiken we de beelden niet om kostbare gestolen bezittingen van eerlijke hardwerkende burgers terug te halen. Onbegrijpelijk!! Gek he dat burgers dan eigen rechter gaan spelen.
Enne van een kale kip kun je idd niet plukken, maar je kan ze wel heel lang achter slot en grendel zetten; maar daar zijn we in dit land helaas ook al soft in.
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten