VAG meetings in de maand augustus 2015

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings die niet door dit forum georganiseerd zijn. Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Het staat iedereen vrij hier evenementen en meetings te plaatsen.
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door 73GTI »

@ jeffrey

Ik kom zeker 1x in de maand dan.
En als ik merk dat(zeg maar)het beter gaat lopen kom ik zeker meer langs.

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

Is goed Lex.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door rabies »

Goed werk Jeffrey die overzichten !
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

Bedankt.
Ik probeer zoveel mogelijk alle meetings die in de maand zijn die de titel aangeeft in de lijst te verwerken die ik op het internet kan vinden.
En af en toe bewerk ik de lijst bij dan geef ik dat weer gelijk aan.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Edition30 »

Jeffreyvdt schreef:De eerste weekend meeting is op vrijdag 4 mei vanaf 20.00 in het Westerpark Zoetermeer op de parkeerplaats met B aangegeven.
Mocht er genoeg animo voor zijn is het elke week en anders 1 keer in de maand op vrijdagavond.

Op 4 mei, om 20.00 uur, vindt de Nationale Herdenking plaats.

“Tijdens de Nationale Herdenking op 4 mei herdenken we allen – burgers en militairen – die in het Koninkrijk der Nederlanden of waar ook ter wereld zijn omgekomen of vermoord sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, in oorlogssituaties en bij vredesoperaties.”

Ik denk dat het goed is als hier "even" bij stilstaan. Wil je dat niet (?), toon dan respect richting een ieder die dat wel wilt. Lijkt mij daarom niet handig om juist op dit tijdstip op 4 mei een meeting te gaan organiseren.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Semtex »

Of wel, en er samen bij stil te staan ;) .Ik bedoel je kan niet de hele avond laten bepalen voor 1 minuut stilte toch,het leven gaat gewoon door.Je hoeft er niet om 20:00 uur te zijn ook,dus genoeg tijd voor diegene die er extra aandacht aan willen geven.Begrijp me niet verkeerd,ik respecteer deze herdenking zeer.Maar er kan idd even een aantekening worden gemaakt,om iedereen hier even aan te helpen herinneren.
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik respecteer 4 mei ook maar ik zelf werk rond die tijd dus kan er zelf niet naar kijken of ernaar horen of erbij stil te gaan staan.
Daarom kom ik ook later op de avond daar heen.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik ga vanavond effen met een vriend alvast in het Westerpark kijken waar ik die vaste meeting ga houden.
Ben er ongeveer vanaf 20.00 uur ik kijk dan effen naar het aantal parkeerplaatsen en wat andere dingen.
Als er mensen zijn die al zin hebben mogen jullie langs komen.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
ijsberg
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 apr 2012, 20:45
Type auto: GOLF VI GTI ADIDAS
Locatie: randstad
Contacteer:

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door ijsberg »

Okee tot straks dan
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

Ja tot straks.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

MEET'N GREET

hey iedereen! zaterdag avond de 28ste meet & greet in schijndel op industrie terein de duin1..
Mooie half overdekte plek op glad beton
laat even weten als je komt dan houden we rekening met de ruimte die we hebben!

Mvg rens

Dit is een meeting vanuit een ander forum zijn er mensen die hier heen gaan.
Ik ga misschien er heen deze meeting kwam wel wat laat op het ander forum
Ik hoor het wel als jullie gaan.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik ben er in het Westerpark Zoetermeer.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Black Edition 35
Berichten: 129
Lid geworden op: 17 apr 2011, 20:37
Type auto: Golf Edition 35

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Black Edition 35 »

Jeffreyvdt schreef:Ik ben er in het Westerpark Zoetermeer.
Jammer geen tijd vandaag,
Gr. Henk :D
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

Volgende keer beter Henk.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

Lijst mei met 3 meetings bijgewerkt.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

Effen een lijstje maken van wie er komen 4 mei naar de meeting in het Westerpark Zoetermeer.
Heb op 5 andere fora's ook een lijstje gemaakt en die worden langzaam aangevuld.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Edition30 »

Jeffreyvdt schreef:Effen een lijstje maken van wie er komen 4 mei naar de meeting in het Westerpark Zoetermeer.
Heb op 5 andere fora's ook een lijstje gemaakt en die worden langzaam aangevuld.

Jeffreyvdt
We willen een nette club zijn en geen "petjes club". Daarom het advies om op 4 mei de begin tijd niet om 20.00 uur te zetten, maar eerder (dat een ieder om 20.00 is gearriveerd), of later zodat een ieder na 20.00 kan gaan rijden.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Jeffreyvdt »

Leg effen dat nette club en petjes club uit.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 03 apr 2013, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Edition30 »

Jeffreyvdt schreef:Dit gaat toch niet weer over dat doden herdenken.
En leg effen dat nette club en petjes club uit.
Weet niet wat ik moet uitleggen Jeffrey :cry: .

Vind je opmerking over "toch weer niet over .........." al over het randje.

Met netjes bedoel ik, dat wij ons hier een beetje gedragen met onze GTI`s en dat we op deze manier ook de buitenwereld laten zien dat niet alle GTI rijders aso`s zijn (over de meeting in Alphen schreef jij woorden van gelijke strekking). Omgaan met 4 mei hoort hier zeker bij. En als jij 4 mei ziet als "toch weer niet over ....." dan is dat jou keuze (al zou je je er toch eens in moeten verdiepen). Een meeting organiseren op 4 mei vind ik niet handig, maar wil je dat dan wel doen, toon dan op zijn minst respect naar anderen (die het wel belangrijk vinden) en organiseer het dan niet om 20.00 uur, zodat een ieder rond dat tijdstip komt aanrijden. Bedenk ook even dat je deze meeting niet op persoonlijke titel regelt, maar als organisator vanuit "ons forum".

Btw, ik ben er niet bij de 4e!
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Gies
Berichten: 523
Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Gies »

Ik onderschrijf wat Rens zegt volledig, maar toch wil ik je even laten weten hoe ik, als één van die anderen, er tegen aan kijk.
Jeffreyvdt schreef:Dit gaat toch niet weer over dat doden herdenken.
En leg effen dat nette club en petjes club uit.
Jeffrey, je bedoelt het hopelijk niet zo maar ik vind de manier waarop je over "dat doden herdenken" schrijft respectloos.
1 Pagina terug zeg je "ik respecteer 4 mei ook" maar je woordkeus, de toon van je opmerking en het kennelijke onbegrip over het goedbedoelde advies van Rens is ronduit beschamend en een organisator onwaardig. :oops: :oops: :oops:


Met dit soort teksten kwets je mogelijk veel mensen maar mij als beroepsmilitair zeker.
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Semtex »

Ik denk niet dat hij het zo bedoeld,maar we hebben het dus al over de dodenherdenking gehad.Dus waarom er nog een keer over beginnen? Het is duidelijk dat we het allemaal respecteren,en er wordt dus rekening mee gehouden,maar helaas de wereld kan niet compleet stilstaan een minuut.Er zullen dus altijd mensen zijn die niet een minuut stil kunnen zijn,maar daar gaat het helemaal niet om.Het gaat er om dat je in gedachte de mensen herdenkt of er in ieder geval even bij stilstaat(niet letterlijk),en het is aan een ieder hoe hij dat doet.Je kan hier wel obsessief gaan laten merken dat jij het heel belangrijk vindt maar daar verander je nix mee.Nogmaals,ik respecteer de traditie,maar de wereld draait gewoon door.

PS ik hoorde laatst iemand ,die dacht dat het om de duitse auto's ging
Gebruikersavatar
Gies
Berichten: 523
Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Gies »

Semtex schreef:Ik denk niet dat hij het zo bedoeld,maar we hebben het dus al over de dodenherdenking gehad.Dus waarom er nog een keer over beginnen? Het is duidelijk dat we het allemaal respecteren,en er wordt dus rekening mee gehouden,maar helaas de wereld kan niet compleet stilstaan een minuut.Er zullen dus altijd mensen zijn die niet een minuut stil kunnen zijn,maar daar gaat het helemaal niet om.Het gaat er om dat je in gedachte de mensen herdenkt of er in ieder geval even bij stilstaat(niet letterlijk),en het is aan een ieder hoe hij dat doet.Je kan hier wel obsessief gaan laten merken dat jij het heel belangrijk vindt maar daar verander je nix mee.Nogmaals,ik respecteer de traditie,maar de wereld draait gewoon door.

PS ik hoorde laatst iemand ,die dacht dat het over duitse auto's ging
* Ik ga er ook van uit dat hij het niet zo bedoelt
* Natuurlijk herdenkt iedereen op zijn eigen manier, maar om op 4 mei voor 20.00 te kiezen is vragen om dit soort reacties
* Ik zeg ook nergens dat de meeting niet door zou moeten gaan of dat de wereld moet stilstaan
* Maar de organisator die 721 leden van dit forum vertegenwoordigt had het handiger kunnen aanpakken/verwoorden
* Verder ken je mij totaal niet maar ziet mij kennelijk als iemand die op obsessieve wijze zijn standpunt wil verdedigen
* Ik heb voor de zekerheid nog maar even opgezocht wat Wiki over "obsessie" zegt, dat had jij ook beter even kunnen doen ..............
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Semtex »

tjongejonge zeg..... verander die tijd even in 20:02 dan ben je van alle ellende af
Laatst gewijzigd door Semtex op 29 apr 2012, 12:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door MkVI Nmgn »

Gies schreef:
Semtex schreef:Ik denk niet dat hij het zo bedoeld,maar we hebben het dus al over de dodenherdenking gehad.Dus waarom er nog een keer over beginnen? Het is duidelijk dat we het allemaal respecteren,en er wordt dus rekening mee gehouden,maar helaas de wereld kan niet compleet stilstaan een minuut.Er zullen dus altijd mensen zijn die niet een minuut stil kunnen zijn,maar daar gaat het helemaal niet om.Het gaat er om dat je in gedachte de mensen herdenkt of er in ieder geval even bij stilstaat(niet letterlijk),en het is aan een ieder hoe hij dat doet.Je kan hier wel obsessief gaan laten merken dat jij het heel belangrijk vindt maar daar verander je nix mee.Nogmaals,ik respecteer de traditie,maar de wereld draait gewoon door.

PS ik hoorde laatst iemand ,die dacht dat het over duitse auto's ging
* Ik ga er ook van uit dat hij het niet zo bedoelt
* Natuurlijk herdenkt iedereen op zijn eigen manier, maar om op 4 mei voor 20.00 te kiezen is vragen om dit soort reacties
* Ik zeg ook nergens dat de meeting niet door zou moeten gaan of dat de wereld moet stilstaan
* Maar de organisator die 721 leden van dit forum vertegenwoordigt had het handiger kunnen aanpakken/verwoorden
* Verder ken je mij totaal niet maar ziet mij kennelijk als iemand die op obsessieve wijze zijn standpunt wil verdedigen
* Ik heb voor de zekerheid nog maar even opgezocht wat Wiki over "obsessie" zegt, dat had jij ook beter even kunnen doen ..............
+1
tjongejonge zeg..... verander die tijd even in 20:02 dan ben je van alle ellende af
De tijd zal het wel niet doen die 2min ...
De verwoording had alleen wel wat nette gemogen,
En zelf heb ik ook niks met de doden herdenking maar heb wel respect voor die gene die dat wel hebben.
En met die woorden die de Organisator eruit gooit kun je heel wat mensen kwetsen op dit Forum.

4e ben ik er niet bij we gaan de 5e naar Italië dus heb me rust nodig :mrgreen:
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: Volkswagen meetings in de maand mei.

Bericht door Semtex »

MKV Nmgn schreef:


En met die woorden die de Organisator eruit gooit kun je heel wat mensen kwetsen op dit Forum.
Tis maar net hoe je het WIL lezen.

wiki :Een obsessie is dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee
Plaats reactie

Terug naar “Overige Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 gasten