Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
jeffreyvdt schreef:Die dagen ben ik te vinden op vw scene in walibi flevo.
Gaan daar nog meer mensen naar toe.
Ik ben zondag @ VW Fest Jeffrey. Ik was gisteren al op Walibi ivm Automaxx Summer Edition (tja de boys houden helaas van japanners en tupperware). Stelde weinig voor, mede door de vele regen was er weinig volk. Gelukkig was de snelste in de sprint een Audi, een dikke Skyline moest het afleggen.
jeffreyvdt schreef:Die dagen ben ik te vinden op vw scene in walibi flevo.
Gaan daar nog meer mensen naar toe.
Ik ben zondag @ VW Fest Jeffrey. Ik was gisteren al op Walibi ivm Automaxx Summer Edition (tja de boys houden helaas van japanners en tupperware). Stelde weinig voor, mede door de vele regen was er weinig volk. Gelukkig was de snelste in de sprint een Audi, een dikke Skyline moest het afleggen.
Ik heb geen regen gezien hier.
Hoera voor de Duitser.
Ja, in ieder geval ook het vorige jaar. Dit jaar waren de kosten voor deze slowmotion rit 10 euro.
De vorige keer kregen ze het klaar om in het Ringgebouw (hoofdgebouw) een photoshoot te houden.
Goed bezig die duitsers!
vorig jaar met het wk hebben we daar een stuk Duitsland-Engeland gekeken op een zondag.
Leuke sfeer toen en veel Duitse en Engelse supporters op locatie!
Ja.... dat hoop ik ook, alhoewel we dat aantal nooit zullen halen.
Zelfs de drukbezochte meeting bij vd Udenhout van september 2010 haalde dit aantal niet. En toen waren er toch al rond de 50 GTi's.
Kan ook niet als je je wilt meten met 3 fora. Daar gaat het over aantallen van boven de 200.