Nieuwe Speakers

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
leonneku
Berichten: 145
Lid geworden op: 21 okt 2012, 20:04
Type auto: Golf V

Nieuwe Speakers

Bericht door leonneku »

Gisteren Gladen One 200 Golf V set in voorportieren en Vibe set in achterportieren laten plaatsen met dempingsmateriaal in alle 4 de portieren
Wat een verschil qua geluid met originele VW Speakers die eerst in voorportieren zaten,achter zat er niks nu een Vibe set en ook dat klinkt niet verkeerd,
En dit alles zonder versterker,
Ben tot nu toe zeer tevreden.
Meer mensen ervaring met deze merken?
Gebruikersavatar
JR-Mk5gti
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 jun 2012, 13:35
Type auto: mk5 gti

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door JR-Mk5gti »

Ja ik ben zelf ook zeer tevreden over de Gladen one 200 supergeluid en ook zonder versterker.
Achter heb ik ook audiosystem geplaatst.
Groetjes Jordi.
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door KnuffelTurk »

Wil ik ook :mrgreen:
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
JR-Mk5gti
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 jun 2012, 13:35
Type auto: mk5 gti

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door JR-Mk5gti »

Burak schreef:Wil ik ook :mrgreen:
Krijg je geen spijt van. :D
Groetjes Jordi.
aez1
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 feb 2012, 17:45

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door aez1 »

Ik ben aan het twijfelen tussen Audio systems x-ion 200 en Gladen One 200.
Heb vernomen dat dit bijna twee dezelfde setjes zijn.
Maar zijn er nog punten die de doorslag geven?
Gebruikersavatar
JR-Mk5gti
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 jun 2012, 13:35
Type auto: mk5 gti

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door JR-Mk5gti »

Dat is hetzelfde toch?
X-ion is gladen geworden de benaming is alleen anders.
Groetjes Jordi.
aez1
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 feb 2012, 17:45

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door aez1 »

JR-Mk5gti schreef:Dat is hetzelfde toch?
X-ion is gladen geworden de benaming is alleen anders.
Oke,ik dacht dat dit twee verschillende setjes waren.
MrJ
Berichten: 108
Lid geworden op: 10 jun 2013, 18:03
Type auto: Golf V Gti

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door MrJ »

Ik heb in mijn Golf V Gti de RCD300 vervangen voor een Pioneer X2500BT en denk nu idd aan t laten inbouwen van een Gladen 200 setje.

Is het verschil idd zo groot? Mijn muzieksource is nl FLAC files op een Galaxy S3 streamen via Bluetooth. Heb wel t idee dat er wat compressie overheen gaat.


De jongens die ik er verder over sprak vonden achterspeakers niet direct noodzakelijk, maar hoe ziet men dit hier? :)
Golf V GTi 2007
Audio; Pioneer X2500BT/Gladen 200 - Lowering springs; Eibach Sportline - Wheels: 18" Dotz Shift pinstripe red
Airintake; Carbonio/Pipercross/Rev D Diverter Valve - Exhaust; Milltek downpipe & non resonated catback - Chip; JD stage 2 @ 293pk / 406nm
aez1
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 feb 2012, 17:45

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door aez1 »

MrJ schreef:Ik heb in mijn Golf V Gti de RCD300 vervangen voor een Pioneer X2500BT en denk nu idd aan t laten inbouwen van een Gladen 200 setje.

Is het verschil idd zo groot? Mijn muzieksource is nl FLAC files op een Galaxy S3 streamen via Bluetooth. Heb wel t idee dat er wat compressie overheen gaat.


De jongens die ik er verder over sprak vonden achterspeakers niet direct noodzakelijk, maar hoe ziet men dit hier? :)

Ik heb inmiddels ook de Gladen 200 in de voorportieren zitten + versterker.
Heb in de achterportieren geen speakers.
Het geluid is sterk verbeterd ten opzichte van de originele speakers.
MrJ
Berichten: 108
Lid geworden op: 10 jun 2013, 18:03
Type auto: Golf V Gti

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door MrJ »

aez1 schreef:
MrJ schreef:Ik heb in mijn Golf V Gti de RCD300 vervangen voor een Pioneer X2500BT en denk nu idd aan t laten inbouwen van een Gladen 200 setje.

Is het verschil idd zo groot? Mijn muzieksource is nl FLAC files op een Galaxy S3 streamen via Bluetooth. Heb wel t idee dat er wat compressie overheen gaat.


De jongens die ik er verder over sprak vonden achterspeakers niet direct noodzakelijk, maar hoe ziet men dit hier? :)

Ik heb inmiddels ook de Gladen 200 in de voorportieren zitten + versterker.
Heb in de achterportieren geen speakers.
Het geluid is sterk verbeterd ten opzichte van de originele speakers.
En denk je dat de versterker echt veel heeft toegevoegd? Wat is je headunit als ik vragen mag?
Golf V GTi 2007
Audio; Pioneer X2500BT/Gladen 200 - Lowering springs; Eibach Sportline - Wheels: 18" Dotz Shift pinstripe red
Airintake; Carbonio/Pipercross/Rev D Diverter Valve - Exhaust; Milltek downpipe & non resonated catback - Chip; JD stage 2 @ 293pk / 406nm
Gebruikersavatar
TheDGM
Berichten: 491
Lid geworden op: 24 nov 2011, 20:30
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door TheDGM »

iemand misschien een linkje voor goede speakers voor in de achterste portieren?
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
aez1
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 feb 2012, 17:45

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door aez1 »

MrJ schreef:
aez1 schreef:
MrJ schreef:Ik heb in mijn Golf V Gti de RCD300 vervangen voor een Pioneer X2500BT en denk nu idd aan t laten inbouwen van een Gladen 200 setje.

Is het verschil idd zo groot? Mijn muzieksource is nl FLAC files op een Galaxy S3 streamen via Bluetooth. Heb wel t idee dat er wat compressie overheen gaat.


De jongens die ik er verder over sprak vonden achterspeakers niet direct noodzakelijk, maar hoe ziet men dit hier? :)

Ik heb inmiddels ook de Gladen 200 in de voorportieren zitten + versterker.
Heb in de achterportieren geen speakers.
Het geluid is sterk verbeterd ten opzichte van de originele speakers.
En denk je dat de versterker echt veel heeft toegevoegd? Wat is je headunit als ik vragen mag?
Ik weet niet hoe het zonder versterker klinkt,Rcd 300
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door Golf88 »

TheDGM schreef:iemand misschien een linkje voor goede speakers voor in de achterste portieren?
Ik denk niet dat je deze nodig zult hebben eerlijk gezegd. Net als bij een concert moet het geluid van voren komen en niet van achter. Zelf hoor ik ook maar weinig verschil wanneer ik het geluid van het midden van de auto meer naar voren doe faden. Misschien een idee om alleen de voorste speakers te vervangen icm een versterker en achter uit te laten of zachtjes mee te laten spelen?
Gebruikersavatar
JR-Mk5gti
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 jun 2012, 13:35
Type auto: mk5 gti

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door JR-Mk5gti »

Golf88 schreef:
TheDGM schreef:iemand misschien een linkje voor goede speakers voor in de achterste portieren?
Ik denk niet dat je deze nodig zult hebben eerlijk gezegd. Net als bij een concert moet het geluid van voren komen en niet van achter. Zelf hoor ik ook maar weinig verschil wanneer ik het geluid van het midden van de auto meer naar voren doe faden. Misschien een idee om alleen de voorste speakers te vervangen icm een versterker en achter uit te laten of zachtjes mee te laten spelen?
Heb je wel gelijk in golf 88.
Toen ik de achterspeakers had ingebouwd klonk het toch wat voller in de auto en het geluid klinkt harder als je voluit wil gaan.
Ik vond het wel de moeite waard in ieder geval ook al was het aardig wat werk. :D
Groetjes Jordi.
MrJ
Berichten: 108
Lid geworden op: 10 jun 2013, 18:03
Type auto: Golf V Gti

Re: Nieuwe Speakers

Bericht door MrJ »

Heb sinds vanmiddag de Gladen set voor de Golf GTi V. Deze zonder versterker maar met een Pioneer X2500BT als unit.

Geluid is super, genieten dit! :)
Golf V GTi 2007
Audio; Pioneer X2500BT/Gladen 200 - Lowering springs; Eibach Sportline - Wheels: 18" Dotz Shift pinstripe red
Airintake; Carbonio/Pipercross/Rev D Diverter Valve - Exhaust; Milltek downpipe & non resonated catback - Chip; JD stage 2 @ 293pk / 406nm
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten