VW FEST MEETING BELANGRIJK WIE GAAT HIER NAAR TOE.

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings die niet door dit forum georganiseerd zijn. Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Het staat iedereen vrij hier evenementen en meetings te plaatsen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

VW FEST MEETING BELANGRIJK WIE GAAT HIER NAAR TOE.

Bericht door Jeffreyvdt »

OVER VW FESTVW Fest is een gloednieuw evenement op het evenemententerrein van Walibi. Zoals de naam doet vermoeden is iedereen met een Volkswagen hier van harte welkom. Maar dat geldt ook voor de andere merken van het VAG concern, die zich ook hier thuis zullen. Skoda, Seat en Audi liefhebbers kunnen dus ook in het weekend van 15 tot en met 17 juli naar de Flevopolder voor een dagje autoplezier of voor meer. Je kunt op VW Fest namelijk kamperen op de showvelden, naast je auto, naast je clubleden of VW-vrienden. Het maakt niet uit of je in het bezit bent van een Kever, een vlotte GTI, een getunede Polo of een gecleanede Seat! De showcampings zullen zoveel mogelijk worden ingedeeld naar aircooled of watercooled.

VW Fest is powered by VW Scene, Europa's grootste onafhankelijke VW Magazine!

Omdat VW Fest nieuw is, bieden we je een vol weekend autoplezier aan voor slechts €25,- of €30,-. Je kunt dan 1 of 2 nachten kamperen; stroomgebruik, toileten en douches zijn inclusief. Maar er is veel meer te doen en te zien. Wat dacht je van de volgende programmaonderdelen:
-Race Arena met de 1/8 Mile sprint, met professionele tijdwaarneming en crew van de DHRA, die naar Amerikaans voorbeeld jouw tijd registreren op de sprintbaan
-4x4 Offroad terrein
-Feestavond op vrijdag en zaterdag, met live muziek
-Bedrijvenstands en Onderdelenmarkt, waar je terecht kunt voor onderdelen, accessoires, tuningartikelen of miniaturen en folders
-Meguair's Concours d'Elegance; flink poetsen geblazen om een van de vele tientallen bekers mee naar huis te nemen!

VW Fest zal ook in omringende landen zoals Belgie en Duitsland flink worden gepromoot, dus misschien kom je ook je buitenlandse vrienden tegen.

Vind je een of twee nachten kamperen toch te gedurfd, want je houdt niet kamperen? Kom dan gewoon een dagje VW Fest bezoeken. Kom je met je VAG showauto, dan kun je ook voor 1 dag je auto parkeren op een van de showvelden!

VW Traditie op het evenemententerrein van Walibi Holland
Met VW Fest komt er na jaren weer een voorzetting van de traditie van VW evenementen op het evenemententerrein van Walibi. Zo vond tussen 2000 en 2005 VW Euro plaats voor luchtgekoelde Volkswagens en in 2002 organiseerde de VW GTI Club Holland het VW GTI Treffen. In 2007 organiseerde Volkswagen er het 60-jarig jubileum van de Transporter. Het evenemententerrein van Walibi heeft er met VW Fest weer hopelijk een lange traditie bij.

Afbeelding

http://vwscene.nl/nl/home/show/251/home.html


Walibi Holland is een attractiepark gelegen in Biddinghuizen (gemeente Dronten) in de Nederlandse provincie Flevoland. Voorheen heette dit park Six Flags Holland, daarvoor Walibi Flevo en nog langer geleden de Flevohof. Naast dit park is "Evenemententerrein Walibi" te vinden. Het is een van de grootste evenemententerreinen die Nederland rijk is. VW Traditie op het evenemententerrein van Walibi Holland
Met VW Fest komt er na jaren weer een voorzetting van de traditie van VW evenementen op het evenemententerrein van Walibi. Zo vond tussen 2000 en 2005 VW Euro plaats voor luchtgekoelde Volkswagens en in 2002 organiseerde de VW GTI Club Holland het VW GTI Treffen. In 2007 organiseerde Volkswagen er het 60-jarig jubileum van de Transporter. Het evenemententerrein van Walibi heeft er met VW Fest weer hopelijk een lange traditie bij.

Adres
Walibi Holland
Spijkweg 30
8256 RJ Biddinghuizen

Route
- Vanuit Zwolle de A28 afslag ’t Harde
- Vanuit Amersfoort de A28 richting Harderwijk, borden Walibi Holland volgen
- Vanuit Amsterdam/Almere de A6 afslag Lelystad
- Vanuit Joure/Emmeloord de A6 afslag Swifterbant
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 13 jul 2011, 15:54, 4 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: VW FEST MEETING.

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik heb voor de zaterdag 16 juli plek kunnen reserveren op het terrein special voor de golfgtiforum club zodat als jij bij mij aanmeld door middel van een PB naar mij te sturen.
Dan krijgt iedereen die via mij aanmeld bij aankomst op het terrein een gratis autoticket twv 6 euro.
Op de dagentree van 16 euro heb je dan een autoticket die je als pff van mij krijgt toegang voor 10 ipv 16 euro, en dat voor 2 personen.
Dus ik zou zeggen, kom maar op jongens met een boel GTI's, ik houd dan een mooie plek vrij op het terrein.

Hierbij wil ik zeggen geef effe aan hoelaat jij daarnaar toe gaat en met welke auto en het geld alleen voor de zaterdag en met hoeveel persoon.
Als jij meer met 2 personen komt kost het extra.
Ik ga na mijn werk en blijft er ook in de avond.
Graag snel reageren dan kan ik het aan de organisatie door geven.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 11 jul 2011, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK LEES EFFE DOOR GRAAG.

Bericht door Jeffreyvdt »

De lijst die ik zelf aanvul door mij een pb te sturen om jezelf aan te melden.

- Jeffreyvdt - Golf V GTI - Tijd nog niet bekend - 1 persoon
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 13 jul 2011, 15:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK LEES EFFE DOOR GRAAG.

Bericht door MartijnGTI »

Beetje kort dag, heb al wat komend weekend :(
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK LEES EFFE DOOR GRAAG.

Bericht door Spuugemmer »

Ik wil wel gaan maar ga dan wel voor de sprint. Dus wil wel even langs wippen maar niet zo zeer om de hele dag te staan!
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK LEES EFFE DOOR GRAAG.

Bericht door Verlengsnoer »

Jammer. Helaas te kort dag voor mij.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK LEES EFFE DOOR GRAAG.

Bericht door NICO! »

Mensen die er naartoe willen gaan, kunnen bij mij of bij Jeffrey een ticket aanvragen (via mail) om het terrein op de mogen op zaterdag de 16e. Met dat ticket krijg je €6,- korting. Dus je betaalt per persoon (maximaal 2 personen per ticket) €10,- entree.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK LEES EFFE DOOR GRAAG.

Bericht door NICO! »

Dit is jammer, had nog niets besproken met mijn vrouw, maar het blijkt dat we zaterdag al familiebezoek op de calender hadden staan. Ik zal er dus niet bij zijn. Veel plezier daar, kaarten kunnen nog steeds via mij of Jeffrey geregeld worden.
Groeten, Nico
BASK04
Berichten: 431
Lid geworden op: 18 jun 2011, 16:39

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK WIE GAAT HIER NAAR TOE.

Bericht door BASK04 »

Ik zou ook wel een x sprintje willen wagen. Nog nooit gedaan, lijkt me erg leuk om x met chris daar eens wat te proberen en te testen
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK LEES EFFE DOOR GRAAG.

Bericht door Jeffreyvdt »

Chris@XT Motorsport schreef:Ik wil wel gaan maar ga dan wel voor de sprint. Dus wil wel even langs wippen maar niet zo zeer om de hele dag te staan!
Ga jij dan zaterdag daar heen of niet.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK WIE GAAT HIER NAAR TOE.

Bericht door Jeffreyvdt »

BASK04 schreef:Ik zou ook wel een x sprintje willen wagen. Nog nooit gedaan, lijkt me erg leuk om x met chris daar eens wat te proberen en te testen
Ga jij dan zaterdag daar heen.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK WIE GAAT HIER NAAR TOE.

Bericht door Spuugemmer »

BASK04 schreef:Ik zou ook wel een x sprintje willen wagen. Nog nooit gedaan, lijkt me erg leuk om x met chris daar eens wat te proberen en te testen
Het is dan leuker op een keer naar Drachten te gaan das namelijk 402m en daar komen onze auto's beter tot hun recht.....
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
3Edition
Berichten: 296
Lid geworden op: 06 mei 2011, 17:32
Type auto: Golf GTI
Locatie: In de polder
Contacteer:

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK WIE GAAT HIER NAAR TOE.

Bericht door 3Edition »

...en is er vandaag nog iemand van hier naar VW Fest geweest?
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK WIE GAAT HIER NAAR TOE.

Bericht door Jeffreyvdt »

Ja ik foto's volgen nog in het topic foto's VWfest.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
3Edition
Berichten: 296
Lid geworden op: 06 mei 2011, 17:32
Type auto: Golf GTI
Locatie: In de polder
Contacteer:

Re: VW FEST MEETING BELANGRIJK WIE GAAT HIER NAAR TOE.

Bericht door 3Edition »

ben net terug van VW Fest. Lekker weertje en sfeertje, alleen veel te rustig.

foto´s staan op het forum van de GTI Club Holland

http://gticlubholland.forum2go.nl/post4345.html#4345
wel eerst even een accountje aanmaken ;-)

en op Facebook
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 8621330567
Gesloten

Terug naar “Overige Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten