Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door wehoo »

staffpride schreef:Idd, dat noem jij afzeiken omdat jij dat zo interpreteert.
En dat jouw berichten suggestief zijn is mijn interpretatie.
Moge het duidelijk dat we het daar dan niet over eens zijn. Op je antwoord zit ik niet te wachten, heb al meerdere malen een discussie met je gehad en dat draait toch nergens op uit, omdat je (zoals ik al aangaf) net doet of je neus bloed en nooit je ongelijk toe zal geven.
Maar laten we het er maar op houden dat ik het mezelf inbeeld.
Ik geef je het antwoord wel hierop. Daarvoor is het tenslotte een openbaar forum en bepaal ik zelf of ik antwoord. Als jij het niet afzeiken noemt maar humor, zijn je normen wel erg vervaagd. In ieder geval is het respectloos omgaan met anderen. Vooral omdat de personen (en anderen) dit zelf al hebben aangegeven. Toch doorgaan en steeds op de persoon spelen is afzeiken.
staffpride schreef:Miss moet je je feiten toch nog even beter nagaan, want ook anderen die, zoals jij zegt, in mijn straatje passen hebben al dan niet met plaatjes een portie humor over zich heen gekregen.
Alleen het verschil zit er in, dat die humor en "afzeiken" wel kunnen onderscheiden
Hoe jij met je "vrienden" omgaat is jouw zaak. Als je dat op die manier wilt doen, moet je dat doen. Maar je hebt wel de kritiek ontvangen, dat je daarmee de topic-onderwerpen kapot maakt en topicstarters niet gediend zijn daarvan. En die kritiek was niet van mij.
staffpride schreef:En als je dan toch over feiten begint, wil ik je mening wel eens horen over onderstaan feitje.

Wat vind je van het feit dat deze discussie over frits zwaar overtrokken en aangezwengeld is door personen die er niets mee te maken hebben. Over rancuneus gesproken!!
Eigenlijk al in bovenstaande eerste reactie mijn mening gegeven hierover. Deze discussie gaat niet over Frits@Vrolijk, maar over omgangsnormen op een forum. Hij is niet zwaar overtrokken, zelfs niet overtrokken. En zoals ik al zei, het was niet de eerste keer in dit geval bij Frits@Vrolijk.
Als jij het alleen maar ziet als humor. En alle anderen die dit anders zien, namelijk als afzeiken, rancuneuze en stigmatiserende opmerkingen, niet serieus neemt, hou je toch weinig tot geen rekening met hen.
Het is niet voor niets dat op andere fora de regel geldt: niet op de persoon maar op het onderwerp reageren.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door staffpride »

wehoo schreef:
staffpride schreef:Idd, dat noem jij afzeiken omdat jij dat zo interpreteert.
En dat jouw berichten suggestief zijn is mijn interpretatie.
Moge het duidelijk dat we het daar dan niet over eens zijn. Op je antwoord zit ik niet te wachten, heb al meerdere malen een discussie met je gehad en dat draait toch nergens op uit, omdat je (zoals ik al aangaf) net doet of je neus bloed en nooit je ongelijk toe zal geven.
Maar laten we het er maar op houden dat ik het mezelf inbeeld.
Ik geef je het antwoord wel hierop. Daarvoor is het tenslotte een openbaar forum en bepaal ik zelf of ik antwoord. Als jij het niet afzeiken noemt maar humor, zijn je normen wel erg vervaagd. In ieder geval is het respectloos omgaan met anderen. Vooral omdat de personen (en anderen) dit zelf al hebben aangegeven. Toch doorgaan en steeds op de persoon spelen is afzeiken.

Zoals ik al zei, laten we het er maar op houden dat ik het me inbeeld en vervaagde normen heb.
En ik zeg niet dat je niet zelf mag bepalen of je antwoord. Ik zei, ik zit er niet op te wachten.
Maar zoals altijd kan je alles lekker verdraaien

staffpride schreef:Miss moet je je feiten toch nog even beter nagaan, want ook anderen die, zoals jij zegt, in mijn straatje passen hebben al dan niet met plaatjes een portie humor over zich heen gekregen.
Alleen het verschil zit er in, dat die humor en "afzeiken" wel kunnen onderscheiden
Hoe jij met je "vrienden" omgaat is jouw zaak. Als je dat op die manier wilt doen, moet je dat doen. Maar je hebt wel de kritiek ontvangen, dat je daarmee de topic-onderwerpen kapot maakt en topicstarters niet gediend zijn daarvan. En die kritiek was niet van mij.

Kan mij niks herinneren van kritiek op iets van mij?
Recentste topic waar "kritiek" van de TS was is deze http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =20&t=5375 heb het even doorgelezen en idd, er staat ook een kleine reactie van mij, maar volgens mij ben ik niet de aanstichter van het gezeur in dat topic. Dacht dat er ook een regel was dat CAPS als geschreeuw worden aangeduid.
lees het nog ff door op je gemak zou ik zeggen

staffpride schreef:En als je dan toch over feiten begint, wil ik je mening wel eens horen over onderstaan feitje.

Wat vind je van het feit dat deze discussie over frits zwaar overtrokken en aangezwengeld is door personen die er niets mee te maken hebben. Over rancuneus gesproken!!
Eigenlijk al in bovenstaande eerste reactie mijn mening gegeven hierover. Deze discussie gaat niet over Frits@Vrolijk, maar over omgangsnormen op een forum. Hij is niet zwaar overtrokken, zelfs niet overtrokken. En zoals ik al zei, het was niet de eerste keer in dit geval bij Frits@Vrolijk.
Als jij het alleen maar ziet als humor. En alle anderen die dit anders zien, namelijk als afzeiken, rancuneuze en stigmatiserende opmerkingen, niet serieus neemt, hou je toch weinig tot geen rekening met hen.
Het is niet voor niets dat op andere fora de regel geldt: niet op de persoon maar op het onderwerp reageren.

Je geeft geen antwoord op de exacte vraag, zoals ik al verwachte van je.
Je praat over niet de eerste keer, maar weet niet waar je op doelt? Miss handig om in het vervolg zoiets feitelijk er bij te vermelden ipv je suggestieve antwoorden.

Als jij vind dat er geen rekening met je gehouden wordt prima, maar ik houd je als intelligent genoeg om precies te begrijpen waar ik op doel met mijn eerder posts.

Je probeert nu wel alles op mijn persoon te spelen, omdat ik miss een uitgesproken mening ventileer, maar lijkt mij dat ik niet de enigste ben die deze mening deelt.





MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door wehoo »

Ik heb niet de intentie jou te overtuigen van iets. Ik wil alleen dat je mij en anderen niet afzeikt, noch met plaatjes noch met tekst. Dat heb je in het (recente) verleden gedaan. Of je het humor noemt, zal me een zorg zijn. Het wordt in ieder geval niet gewaardeerd. Je normen interesseren me helemaal niet, ware het niet dat mensen (en ikzelf) er last van hebben op dit forum. Respect naar anderen (en mij) die hier niet van gediend zijn, zou op zijn plaats zijn. In plaats van de bal terug te kaatsen en de fouten bij de ander te leggen (zelf schuld, had je maar niet die opmerking moeten plaatsen of iets in die trend: zijn mijn eigen woorden, maar dekt de lading), lijkt het me beter om niet de ander in diskrediet te brengen, maar in zijn waarde te laten. Op menig ander forum was er meteen ingegrepen en zou het niet zover komen, dat forumleden onderling een discussie hierover moeten voeren. Ik laat het hierbij naar jou in deze discussie en wacht rustig af of er een einde aankomt, of door jezelf of door de forumbeheerders.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door wehoo »

staffpride schreef:Kan mij niks herinneren van kritiek op iets van mij?
Recentste topic waar "kritiek" van de TS was is deze http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =20&t=5375 heb het even doorgelezen en idd, er staat ook een kleine reactie van mij, maar volgens mij ben ik niet de aanstichter van het gezeur in dat topic. Dacht dat er ook een regel was dat CAPS als geschreeuw worden aangeduid.
lees het nog ff door op je gemak zou ik zeggen
Ik heb even snel gekeken in het door jou aangehaalde topic. Zie in mijn berichten niet direct iets van caps, die als geschreeuw opgevat worden. Maar zie wel dat 2 personen in het topic vragen om te stoppen met de offtopic-opmerkingen. En een op de voorgrond springend plaatje van jou.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
geurt2007
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 jun 2011, 17:44
Type auto: Golf 6R

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door geurt2007 »

wehoo schreef:
NICO! schreef:Dus wederom zeg je dat ik een slecht beheerder en forumleider ben. Dat zeg je erg graag. Misschien heb je wel gelijk.

En ik heb op dit moment een hoop dingen prive aan mijn hoofd, dus ik lees niet alles hier op het forum. Zou je dus niet voor mij willen invullen wat ik wel of niet weet!!

Stel je niet zo aan, je krijgt echt geen ban. Ik heb je ooit aangeboden/gevraagd om met mij dit forum te runnen, maar dat wilde je niet. Dan vervolgens alleen kritiek geven? Je lijkt Wilders wel.
Ik zeg het nu openbaar, omdat het normaal wordt om hier met modder te gaan gooien. Alleen jij kunt ingrijpen door berichten te verwijderen c.q. aan te passen. (zoals je onlangs deed). En nee.... ik zeg dit niet graag, maar zou willen dat het afzeiken afgelopen was. Zo was het voorheen ook. (en op het AW-forum werd daar strenger de hand aan gehouden). Maar als dit de interpretatie van geen grenzen, vrijheid blijheid is, dan zie je wat er van komt.
Hoe het privé bij je zit, weet ik niet, heb ik niets mee te maken. Daarom is het ook privé, bij jou en bij mij. Maar dit is een openbaar forum met een moderator (zelfs meerdere) en die hebben wel verantwoordelijkheid.
Ik lever kritiek op het feit dat je toestaat dat forumleden respectloos worden benaderd. Dat is ook de enige kritiek die ik steeds heb geleverd. Zelfs de oplossing daarvoor heb ik je verteld. Wat dat betreft gaat het een stukje verder dan Wilders. Een opmerking die ik overigens niet waardeer. Ik scheld je ook niet uit en vergelijk je ook niet met anderen.

Zou ik op je aanbod in zijn gegaan destijds, dan was mijn voorwaarde dat de beheerders op één lijn staan t.a.v. het forum gebruik. Geen vrijheid blijheid en grenzeloosheid. Eigenlijk zoals het op andere fora ook gebeurt. Waarschijnlijk zou het daar al op struikelen. Wat dat betreft is mijn mening al lang bij je bekend.

Na +/- 3800 berichten, lezen dat als het je niet bevalt, je maar moet gaan, zou toch niet je oplossing moeten zijn. Dan hou je alleen het afzeikgroepje over. En zeg je dat er geen kritiek gegeven mag worden. Daardoor is dit topic in ieder geval overbodig geworden.
NICO! schreef: En juist jij zou moeten weten, dat ik mensen achter de schermen aanspreek op hun gedrag, dat heb ik bij jou ook gedaan in het verleden. (t.a.v. Hagar)
Dan worden de mensen met de beledigende, rancuneuze, discriminerende en stigmatiserende uitlatingen niet aangesproken, of ze trekken zich er niets van aan en het blijft doorgaan.
staffpride schreef: Jij moet eens niet zo schijnheilig doen met je tactisch suggestief geplaatste berichten overal. Ergens omheen lullen daar ben je heel goed in, maar kritiek krijgen of je ongelijk geven heb je nogal moeite mee.

Miss zou je eens vaker wat directer in je berichten moeten zijn ipv altijd maar die tactische steken onder water en dan doen alsof je neus bloed.....
De directheid die jij hanteert, noem ik afzeiken en daar gaat het nu juist over. Mijn berichten zijn altijd tactisch geplaatst. Vooral in die zin dat ze overdacht zijn en geen losse kreten. Suggestief zijn ze niet, dat is vooral jouw beleving. Als ik ergens om heen lul, moet je maar zeggen waar het over gaat. Krijg je ook meteen antwoord. Feit blijft dat jij iedereen die niet in jouw straatje past en bij je klandizie hoort op een respectloze wijze (al dan niet met plaatjes) afzeikt. Frits@Vrolijk was niet de eerste waar je het bij deed.
NICO! schreef:Nogmaals Hagar, niemand verplicht je hier te komen. Heb je het niet naar je zin, dan kom je niet.

Ik ga geen politie agent spelen die bij iedere vorm van kinderachtig gedrag met z'n vinger gaat staan zwaaien en bans gaat uitdelen.

Zijn jullie kinderen of volwassenen? Als jullie als kleine kinderen op elkaar blijven reageren, dan lok je het wat mij betreft gewoon uit. Negeer iemand die je niet aanstaat en het zal uiteindelijk vanzelf stoppen, maar daar is iedereen te eigenwijs voor, want iedereen wil altijd het laatste woord hebben.
En dat is de dooddoener; ga maar als je het niet naar je zin hebt. Dus accepteer maar dat je wordt afgezeikt en mede-forummers dit overkomt. Je neemt het allemaal te persoonlijk op. Je hebt een rol als forumbeheerder en daarnaast ben je gewoon Nico. Dat moet je gescheiden zien. Als je als forumbeheerder regels hanteert, kun je daarop terugvallen. Dan weet iedereen waar die aan toe is en hoef je niet onverwacht uit de hoek te komen en met de botte bijl te gaan regeren.
Afzeiken op de manier zoals het nu gebeurt door o.a. een topic over iemand te openen, noem ik geen kinderachtig gedrag. Al deze gedragingen gaan te ver om te negeren. Daarom wordt er ook nu zo fel op ingegaan.
geurt2007 schreef:Een bepaalt type auto trekt een bepaalt type volk aan.
Zeker als ze betaalbaar worden...
Daar zit de angel van dit probleem.
Ik zou niet weten wie je daarmee bedoelt. Het zouden er best meer kunnen zijn.

Wehoo, Wat ik bedoel is:

Dat er steeds meer Jeffrey/Ed/Frits/petjes types op het forum verschijnen.
Dit lijk mij wel een duidelijk voorbeeld.
Beter is op dit soort zaken niet te reageren want actie geeft hier enorm veel reactie ;)
Op elk forum heb je internet trollen.
Alleen een paar jaar terug op het AW forum was daar bijna geen spraken van
En werd er hoofdzakelijk gewoon gereageerd
Golf 6R Stage 3 387,4 pk / 504 Nm
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door wehoo »

geurt2007 schreef:Wehoo, Wat ik bedoel is:

Dat er steeds meer Jeffrey/Ed/Frits/petjes types op het forum verschijnen.
Dit lijk mij wel een duidelijk voorbeeld.
Beter is op dit soort zaken niet te reageren want actie geeft hier enorm veel reactie ;)
Op elk forum heb je internet trollen.
Alleen een paar jaar terug op het AW forum was daar bijna geen spraken van
En werd er hoofdzakelijk gewoon gereageerd
Zelfs helemaal niet, omdat er adequaat op werd gereageerd. Kan me niet herinneren dat destijds iemand belachelijk werd gemaakt, omdat die in de ogen van een ander iets "stoms" had gedaan. Met de grove wijze zoals het hier gebeurt, werd je daar verwijderd. In het begin, toen dit forum startte, liep het hier ook goed en gebeurden deze zaken niet.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door NICO! »

Ik heb hier geen zin meer in. Men kan zich blijkbaar niet als een volwassene gedragen, waardoor kinderachtige regels bedacht moeten worden. Het is toch de omgekeerde wereld. Als iedereen gewoon normaal doet is ingrijpen niet nodig.
Kijk allemaal eerst eens naar jezelf voordat je met een vingertje gaat wijzen, wat kan je zelf veranderen, je hebt alleen invloed op jezelf.

We zijn weg gegaan bij het AW omdat iedereen het er over eens was dat er veel te streng werd ingegrepen. Nu willen we dat er streng gaat worden ingegrepen?

Is goed, gaan we het zo doen, maar dan ook niet klagen als er een keer een post weg is. Want volgens jullie is het alleen mijn taak en dan bepaal ik dus wat wel en niet kan.

Als jullie willen dat ik het forum op die manier ga runnen, zeg het dan nu.
Groeten, Nico
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door kevin78 »

Is voor mij niet nodig.. Ik erger me best aan bepaalde mensen net zo als in het dagelijks leven!! Maar het is maar internet en mensen kunnen zich voordoen zoals ze willen. 1 ding wat ik wel jammer vind weet niet of meer mensen het hier mee eens zijn dat er laatste tijd maar weinig zinnige en interessante dingen worden gepost.
Wordt veel gepost maar betrap me erop dat ik steeds minder lees.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik zulke interessante dingen post hehe absoluut niet.

Maar leuke topics met ombouw van bepaalde dingen met foto's zie ik weinig meer...
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door wehoo »

NICO! schreef:je hebt alleen invloed op jezelf.
Ja is juist en dus niet op de tekst van een ander die je belachelijk maakt, een topic over je opent en er plaatjes in plakt.
Kinderachtig is een ander afzeiken als je zijn berichten niet goed vindt, er zijn ook andere manieren (woorden) om dit duidelijk te maken.
NICO! schreef:We zijn weg gegaan bij het AW omdat iedereen het er over eens was dat er veel te streng werd ingegrepen. Nu willen we dat er streng gaat worden ingegrepen?
Ik ben weggegaan omdat bijna iedereen van die tijd (met nadruk die tijd), hier zat. Met te streng, vond ik het optreden van de moderatoren tegen het organiseren van meetings, waarbij de naam van de garage/dealer werd genoemd. Met name de meetings bij VD Udenhout in Den Bosch. Niet het feit dat er regels waren t.a.v. het forumbeheer.
NICO! schreef:Is goed, gaan we het zo doen, maar dan ook niet klagen als er een keer een post weg is. Want volgens jullie is het alleen mijn taak en dan bepaal ik dus wat wel en niet kan.
Je hebt nog altijd 2 co-moderatoren voor overleg. Je neemt het wel erg letterlijk met het "bepalen". Meestal liggen hier duidelijke afspraken/regels aan ten grondslag. Die zijn dan voor iedereen duidelijk en is het niet de willekeur van de moderatoren; je kunt er tenslotte naar verwijzen.
NICO! schreef:Als jullie willen dat ik het forum op die manier ga runnen, zeg het dan nu.
Ja dus, niet met de botte bijl, maar met beleid.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Frits@Vrolijk »

NICO! schreef:
PaChaKoHa schreef:Wat ik vind dat beter kan op dit forum, dat is uiteindelijk waar dit topic over gaat, is dat we onszelf eerst eens een aantal dingen moeten realiseren:

Ten eerste zijn we allemaal individuen en hebben we onze eigen eigenaardigheden en gebruiksaanwijzingen.
Ten tweede hebben we hier te maken met een medium dat zich niet leent tot het gebruik van enige intonatie en/of non- verbale communicatie en leest men naar eigen interpretatie, wat tot best vervelende discussies kan leiden(zie bovenstaand).

Ik wil me per definitie niet negatief uitlaten t.o.v. mede forummers, maar heb wel een aardige kanttekening op het moment dat er iemand is die, om wat voor reden dan ook, een andere alias aanmaakt en berichten plaatst die, in mijn ogen, niets toevoegen.
Dit terwijl ikzelf zeker constructief mee probeer te posten, lukt niet altijd, maar toch.

De aanleiding voor de huidige situatie is naar mijn mening toch het geintje dat Frits heeft uitgehaald en de soms rare opmerkingen die hij plaatst als er iets over word gezegd (don't kill me e.d.) en de inhoud van sommige posts.
Daarna zijn er inderdaad grapjes gemaakt aan het adres van Frits en dat is best te begrijpen.

Nogmaals; ik vind dit een prettig forum en lees met veel plezier de posts en ik haal heel veel informatie uit de verschillende topics, maar laat aub ruimte voor fouten die men kan maken, zonder daarbij de eigen mening aan iemand op te leggen.

Groet,

P
+1

Mooi onder woorden gebracht!

+ 10
Mvg Frits
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Chris5gti »

Heb net eens effe de laatste 2 paginas doorgelezen hier ... wat een problemen hier allemaal ! Ik ken het niet anders dan : 1e keer een waarschuwing, 2e keer laatste waarschuwing , 3e keer misdragen eruit en nooit meer erin . Ook niet met een nieuw acount , herkent de admin namelijk aan het ip adres .

Maar door sommige types die het hier zo bont maakten (toen ik nog veel actief was) ben ik ook minder aanwezig hier, en als alleen om de interesante dingen te lezen . ( Die er gelukkig wel nog zijn ) alleen minder dan in het begin . Het is natuurlijk niet aan mij maar als ik 2 dingen kon veranderen dan was het de bovenstaande regeling , en daarbij ieder topic dat al een keer besproken is meteen op slot (en naardat degene te horen heeft gekregen waarom het topic op slot is ) ook het topic helemaal verwijderen , en niet in een archief stoppen . Ook bijv oude verkoopadvertenties waar niemand iets aan heeft verwijderen .En alle dubbele topics verwijderen , zo blijft een forum schoon en kan er ook met de zoekfunctie iets worden gevonden , zodat er niet iedere keer ... over en over een onderwerp opnieuw word bepraat .
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Crokko »

Half augustus heb ik Nico een pm gestuurd, dat doe ik niet snel en al helemaal niet zomaar.
Hierin attendeerde ik Nico op een post van iemand die ik zeer ongepast vond.
Tevens sprak ik mijn bezorgdheid uit (en een vermoede), dat er een enkeling op het forum, negatieve sfeer verspreid. Ik heb hierbij geen namen genoemd.

Dat mijn bezorgdheid terecht was, blijkt.

Allereerst vind ik het belachelijk, dat Nico hier de strontemmer over hem heen krijgt.
Het sluiten van het betreffende topic vind ik een begrijpelijk besluit, helaas neemt het de onderliggende gevoelens niet weg.
Dat blijkt dan weer uit dit topic. Daarvoor behoort de bron afgesloten te worden. ;)

Oke dan nu maar eens het beestje bij de naam noemen...... Frits@vrolijk.
Registreerd zich en komt dan al snel met dit soort uitspraken in zijn voorsteltopic
* Van de 7 gaat mijn hart niet sneller kloppen .sorry fans van de golf 7
* heb gekozen voor handbak en geen dsg .Teveel over gelezen en wi geen automaat die vaak stuk gaat
* Wil geen ruzie maar wat is de nieuwe golf 7 lelijk please dont kill me
* En das het verhaal latersss
Dan het verhaal met de oliewissel, een tweede account aanmaken, dubbelzinnige onderschriften... al met al teveel om op te noemen.
Ow, en ik vond dit in mijn "nieuwe berichten":
Afbeelding
Raarrrrrr!

Persoonlijk vind ik het meest storende, dat Frits keer op keer een vuurtje maakt, de discussie laat escaleren (moedwillig olie op het vuur dus) en vervolgens de slachtofferrol in duikt om zieltjes te winnen door te zeggen, dat er met "modder" wordt gegooid.
Dat krijg je als je een stokertje bent!

Natuuuuurlijk wordt er van iedereen volwassen gedrag verwacht, maar iedereen heeft grenzen.
Bij de 1 ligt die grens iets verder dan bij de ander, uiteindelijk hebben we je rariteiten allemaal in de gaten Frits.
Afbeelding
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door NICO! »

Inmiddels is gebleken dat ik niet de juiste persoon ben om moderator te spelen. Ik wil en kan geen regels handhaven waar ik niet achter sta.

Er is plaats voor 2 moderatoren op dit forum. Als er 2 personen deze taak willen naast de reeds bestaande moderatoren, dan zal ik me volledig terugtrekken van het forum en jullie de regels en de gang van zaken hier laten bepalen.

Ik kan het niet meer en inmiddels ben ik het geklaag zo zat van sommige personen dat ik ook niet meer wil. Gefeliciteerd, mijn lol in deze hobby hebben jullie eindelijk kapot gekregen, bedankt.

Voor mij is deze discussie ten einde, gaan jullie maar rustig door.

Mensen die zich geroepen voelen om dit forum te modereren kunnen zich via email bij mij melden op nico@golfgtiforum.nl
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door NICO! »

Crokko schreef:Half augustus heb ik Nico een pm gestuurd, dat doe ik niet snel en al helemaal niet zomaar.
Hierin attendeerde ik Nico op een post van iemand die ik zeer ongepast vond.
Tevens sprak ik mijn bezorgdheid uit (en een vermoede), dat er een enkeling op het forum, negatieve sfeer verspreid. Ik heb hierbij geen namen genoemd.

Dat mijn bezorgdheid terecht was, blijkt.

Allereerst vind ik het belachelijk, dat Nico hier de strontemmer over hem heen krijgt.
Het sluiten van het betreffende topic vind ik een begrijpelijk besluit, helaas neemt het de onderliggende gevoelens niet weg.
Dat blijkt dan weer uit dit topic. Daarvoor behoort de bron afgesloten te worden. ;)

Oke dan nu maar eens het beestje bij de naam noemen...... Frits@vrolijk.
Registreerd zich en komt dan al snel met dit soort uitspraken in zijn voorsteltopic
* Van de 7 gaat mijn hart niet sneller kloppen .sorry fans van de golf 7
* heb gekozen voor handbak en geen dsg .Teveel over gelezen en wi geen automaat die vaak stuk gaat
* Wil geen ruzie maar wat is de nieuwe golf 7 lelijk please dont kill me
* En das het verhaal latersss
Dan het verhaal met de oliewissel, een tweede account aanmaken, dubbelzinnige onderschriften... al met al teveel om op te noemen.
Ow, en ik vond dit in mijn "nieuwe berichten":
Afbeelding
Raarrrrrr!

Persoonlijk vind ik het meest storende, dat Frits keer op keer een vuurtje maakt, de discussie laat escaleren (moedwillig olie op het vuur dus) en vervolgens de slachtofferrol in duikt om zieltjes te winnen door te zeggen, dat er met "modder" wordt gegooid.
Dat krijg je als je een stokertje bent!

Natuuuuurlijk wordt er van iedereen volwassen gedrag verwacht, maar iedereen heeft grenzen.
Bij de 1 ligt die grens iets verder dan bij de ander, uiteindelijk hebben we je rariteiten allemaal in de gaten Frits.
+1
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Frits@Vrolijk »

Van de 7 gaat mijn hart niet sneller kloppen .sorry fans van de golf 7
* heb gekozen voor handbak en geen dsg .Teveel over gelezen en wi geen automaat die vaak stuk gaat
* Wil geen ruzie maar wat is de nieuwe golf 7 lelijk please dont kill me
* En das het verhaal latersss



En wat wil je daarmee zeggen dan dat ik een golf 7 mooi moet vinden .Vindt me buurvrouw ook niet mooi omdat ze naast me woont .


Op mijn werk kreeg ik ook te horen dat er mensen mijn auto lelijk vinden en ik geld genoeg heb om een nieuwe golf 7 gti te kopen lekker belangrijk verder


Dat heet vrijheid van meningsuiting of heb jij dat recht alleen


En jij beschuldigd mij van het opstoken van mensen mooi verhaal je doet niet anders daar



Maar schrijf er nog maar wat over ik reageer er niet meer op als het me lukt :mrgreen:

Crokko het is goed jou waarheid is de waarheid prima zo
Mvg Frits
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door theo »

Pff. wat een gedoe allemaal.

Algemene beschouwingen is er niets bij, Wilders een watje en Samson kan ook nog wat leren van hard(er) zijn.

@NICO, ik wil best modden. Doe ik op andere fora ook al een jaartje of 10 bij elkaar.
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Crokko »

Frits@Vrolijk schreef:Van de 7 gaat mijn hart niet sneller kloppen .sorry fans van de golf 7
* heb gekozen voor handbak en geen dsg .Teveel over gelezen en wi geen automaat die vaak stuk gaat
* Wil geen ruzie maar wat is de nieuwe golf 7 lelijk please dont kill me
* En das het verhaal latersss



En wat wil je daarmee zeggen dan dat ik een golf 7 mooi moet vinden .Vindt me buurvrouw ook niet mooi omdat ze naast me woont .


Op mijn werk kreeg ik ook te horen dat er mensen mijn auto lelijk vinden en ik geld genoeg heb om een nieuwe golf 7 gti te kopen lekker belangrijk verder


Dat heet vrijheid van meningsuiting of heb jij dat recht alleen


En jij beschuldigd mij van het opstoken van mensen mooi verhaal je doet niet anders daar



Maar schrijf er nog maar wat over ik reageer er niet meer op als het me lukt :mrgreen:

Crokko het is goed jou waarheid is de waarheid prima zo
Je denkt toch niet, dat ik inhoudelijk reageer op jouw nonsens he?
Mensen hier, weten hoe het zit!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik kan die kerel wel uitkotsen ben hem helemaal zat.
Elk bericht van hem krullen me tenen op en me nekharen overeind.
Ik heb nog niet 1 bericht gevonden van hem met een inhoudelijk bericht die daad werkelijk ergens overgaat.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door JimmyGTI »

MkVI Nmgn schreef:Ik kan die kerel wel uitkotsen ben hem helemaal zat.
Elk bericht van hem krullen me tenen op en me nekharen overeind.
Ik heb nog niet 1 bericht gevonden van hem met een inhoudelijk bericht die daad werkelijk ergens overgaat.

+1 :evil:
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door staffpride »

Crokko schreef:Half augustus heb ik Nico een pm gestuurd, dat doe ik niet snel en al helemaal niet zomaar.
Hierin attendeerde ik Nico op een post van iemand die ik zeer ongepast vond.
Tevens sprak ik mijn bezorgdheid uit (en een vermoede), dat er een enkeling op het forum, negatieve sfeer verspreid. Ik heb hierbij geen namen genoemd.

Dat mijn bezorgdheid terecht was, blijkt.

Allereerst vind ik het belachelijk, dat Nico hier de strontemmer over hem heen krijgt.
Het sluiten van het betreffende topic vind ik een begrijpelijk besluit, helaas neemt het de onderliggende gevoelens niet weg.
Dat blijkt dan weer uit dit topic. Daarvoor behoort de bron afgesloten te worden. ;)

Oke dan nu maar eens het beestje bij de naam noemen...... Frits@vrolijk.
Registreerd zich en komt dan al snel met dit soort uitspraken in zijn voorsteltopic
* Van de 7 gaat mijn hart niet sneller kloppen .sorry fans van de golf 7
* heb gekozen voor handbak en geen dsg .Teveel over gelezen en wi geen automaat die vaak stuk gaat
* Wil geen ruzie maar wat is de nieuwe golf 7 lelijk please dont kill me
* En das het verhaal latersss
Dan het verhaal met de oliewissel, een tweede account aanmaken, dubbelzinnige onderschriften... al met al teveel om op te noemen.
Ow, en ik vond dit in mijn "nieuwe berichten":
Afbeelding
Raarrrrrr!

Persoonlijk vind ik het meest storende, dat Frits keer op keer een vuurtje maakt, de discussie laat escaleren (moedwillig olie op het vuur dus) en vervolgens de slachtofferrol in duikt om zieltjes te winnen door te zeggen, dat er met "modder" wordt gegooid.
Dat krijg je als je een stokertje bent!

Natuuuuurlijk wordt er van iedereen volwassen gedrag verwacht, maar iedereen heeft grenzen.
Bij de 1 ligt die grens iets verder dan bij de ander, uiteindelijk hebben we je rariteiten allemaal in de gaten Frits.
+1
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door MkVI Nmgn »

Mooi privé bericht van Frits/Ed

Geloofwaardig dat die minder onzin gaat posten heb ik al in totaal 10+ keer gelezen
Dus dit hele bericht is weer eens Bullsh*t.

tip
Van: Frits@Vrolijk
Verstuurd: 26 sep 2013, 23:23
Naar: MkVI Nmgn
Bericht

Dan gooi je mij toch op de blok En maak je niet zo druk jo de shit man

Maar zal me minder melden hier dan slaap jij beter

Waar een mens zich al druk om kan maken haha te erg gewoon vraag me af hoe dat in het echte leven met je gaat daar succes met je winkeltje en de rest verder

Van mij geen last meer

_________________
Mvg Frits

Laatst bijgewerkt door Frits@Vrolijk op 26 sep 2013, 23:55, in totaal 3 keer bewerkt.


Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Hagar
Berichten: 354
Lid geworden op: 06 mei 2011, 19:02
Type auto: Golf VII GTI

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Hagar »

NICO! schreef:Inmiddels is gebleken dat ik niet de juiste persoon ben om moderator te spelen.
Een verstandige beslissing Nico! Het gebrek aan respect op het forum begon een serieuze bedreiging te vormen voor de continuïteit. Ben benieuwd hoe het modereren wordt ingevuld, het opent iig de weg voor een gezonde doorgroei van het forum.
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Eric H »

Nadat ik een tijd terug bewust dit forum al wat meer ging mijden vanwege de toon van sommigen hier naar anderen ben ik er nu definitief uit.........
Ik heb het in de afgelopen periode weer een kans gegeven, maar helaas.........

Dit is mijn laatste bericht en aanwezigheid hier op dit forum.

De manier waarop sommigen hier menen overal op te moeten reageren, en dan vooral de toon waarop, getuigd van weinig niveau. En wat iemand anders ook al aanhaalde, ook ik denk dat dit komt door een hoog "petjes" gehalte.

Sommigen hier zitten zo kort op de kar, dat deze wil in hun reet lijkt te zitten.
Overal moet maar op gereageerd worden, alles moet maar gezegd kunnen worden, en geen moderater die ingrijpt.

Ik vraag me af wat deze gasten doen als ze naar een programma op tv zitten te kijken waar ze geen klap aan vinden.
Blijven ze dan ook maar zeuren en zeiken dat het niks is, of schakelen ze dan een zendertje verder.

Leer GVD eens nuanceren en zaken in perspectief te zetten.
Dat Frits op zijn manier reageert kan ik alleen maar om glimlachen.
De ergernis begint bij mij op het moment dat anderen daar weer per sé hun mening over menen te moeten geven.

Wehoo, respect dat je nog pogingen doet om mensen hier duidelijk te maken wat je bedoelt.
Ik begrijp je wél, maar ben bang dat je op deze plek aan een kansloze missie bezig bent.

Ik wens sommigen van jullie veel plezier met jullie leven, anderen kunnen wat mij betreft onbegrensd de ******* krijgen.
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door Frits@Vrolijk »

Plus 10 En moet ik me druk maken om iemand die andere te kak zet met gore plaatjes .Als er een is hier die respect verdient is het Wehoo wel . ALTIJD GRATIS behulpsaam en slimmer dan mij en 99 procent van het oetjes volk .Fijn weekend iedereen .
Mvg Frits
Gebruikersavatar
geurt2007
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 jun 2011, 17:44
Type auto: Golf 6R

Re: Wat moet er anders op het forum? Jullie mening telt!

Bericht door geurt2007 »

Eric H schreef:Nadat ik een tijd terug bewust dit forum al wat meer ging mijden vanwege de toon van sommigen hier naar anderen ben ik er nu definitief uit.........
Ik heb het in de afgelopen periode weer een kans gegeven, maar helaas.........

Dit is mijn laatste bericht en aanwezigheid hier op dit forum.

De manier waarop sommigen hier menen overal op te moeten reageren, en dan vooral de toon waarop, getuigd van weinig niveau. En wat iemand anders ook al aanhaalde, ook ik denk dat dit komt door een hoog "petjes" gehalte.

Sommigen hier zitten zo kort op de kar, dat deze wil in hun reet lijkt te zitten.
Overal moet maar op gereageerd worden, alles moet maar gezegd kunnen worden, en geen moderater die ingrijpt.

Ik vraag me af wat deze gasten doen als ze naar een programma op tv zitten te kijken waar ze geen klap aan vinden.
Blijven ze dan ook maar zeuren en zeiken dat het niks is, of schakelen ze dan een zendertje verder.

Leer GVD eens nuanceren en zaken in perspectief te zetten.
Dat Frits op zijn manier reageert kan ik alleen maar om glimlachen.
De ergernis begint bij mij op het moment dat anderen daar weer per sé hun mening over menen te moeten geven.

Wehoo, respect dat je nog pogingen doet om mensen hier duidelijk te maken wat je bedoelt.
Ik begrijp je wél, maar ben bang dat je op deze plek aan een kansloze missie bezig bent.


Ik wens sommigen van jullie veel plezier met jullie leven, anderen kunnen wat mij betreft onbegrensd de ******* krijgen.
Je kan wel de handdoek in de ring gooien Erik H maar dat lost nix op.
Beter is om het beestje eens n naam te geven of de rotte appels uit de mand te halen!
Ik stel voor:
Maak een lijst met personen die de problemen veroorzaken en
Plaats deze zodat iedereen er rekening mee kan houden
En laat Nico zodra ze de regels overtreden direct ingrijpen!
Dan is het zo opgelost!
Gewoon zero tolerant beleid.
En niets bedekken onder de mantel der liefde want zachte heelmeesters maken stinkende wonden!
Golf 6R Stage 3 387,4 pk / 504 Nm
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 gasten