M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings die niet door dit forum georganiseerd zijn. Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Het staat iedereen vrij hier evenementen en meetings te plaatsen.
Pedro
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 mei 2011, 22:09

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Pedro »

Hee gerwin, leef je nog? Je leek wel vd aardbodem verdwenen! ;) zal m'n ogen openhouden om je te spotten. En Ff je wielen irl bekijken ook, erg fraai!
vwracing
Berichten: 338
Lid geworden op: 11 mei 2011, 20:46
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Locatie: Nurburgring

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door vwracing »

Pedro schreef:Hee gerwin, leef je nog? Je leek wel vd aardbodem verdwenen! ;) zal m'n ogen openhouden om je te spotten. En Ff je wielen irl bekijken ook, erg fraai!
haha leef ook nog idd.. Word beetje gek van alle fora's waar k lid van ben laatste tijd.. en moet nog wennen aan dit forum.. dus niet heel vee; aamwezig hier.. lees ook meer mee dan dat ik wat post..
Maar wie weet spreken we elkaar wel ff daar!
grtz
MK5 GTIEDITION30air-18"Porsche Eta Beta-JD Engineering Stage I-324PK-435Nm
POLO 6RGTIstatic 17" BBS RS-SennaProducts.com/JD Engineering stage II-230PK
Audi A3 SB 8P 2013 - s-tronic,S-line-Airlift-18"Porsche Eta Beta
MK6 GTI EDITION35JD stage2 367PK
Audi TT 8N 1.8T 225pk Static H&R ultralow-19"Rotiform
Audi A3 8V SB s-line
Golf MK7,5 R-line lapiz Blue
Golf Mk7GTI clubsport - Racingline - JVV Automotive
insta: mr_gticlubsport
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Dirk »

voor de mensen die morgen aanwezig zijn! tot morgen! als je mij ziet (klein gezet manneke met donkere krulletjes en een MKV vdub shirt aan dan spreek me gerust aan :P!
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door RobvR »

Dirk schreef:voor de mensen die morgen aanwezig zijn! tot morgen! als je mij ziet (klein gezet manneke met donkere krulletjes en een MKV vdub shirt aan dan spreek me gerust aan :P!
We moeten echt eens wat doen aan de herkenbaarheid van forumleden. Bv. klein plaatje met je nickname op je shirt! Het is toch niet normaal dat Dirk nu aan de zakken chips moet om er een beetje gezet uit te zien en in de tussentijd ook nog een kleurspoelinkje moet zetten en daarna met de haarrollers het bed in moet zodat ie morgen herkenbaar is?
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Dirk »

je vergeet de inkorting van mijn lichaam bij de plastische chirurg rob :(
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door RobvR »

Ik geloof nooit dat je dat er ook nog voor over zou hebben... dat geld steek je liever in je (heel mooie) gti. Die wil ik trouwens weleens in het wild zien, maar als ik er ben ben jij er niet en andersom :mrgreen:
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Dirk »

dat is waar rob, maar om op jouw voorstel terug te te komen of voort te borduren... Een naamplaatje, noway! ga ik nooit aan beginnen, moet ik op mijn werk al dragen en ga dat niet op zo'n grote meeting ook nog eens dragen. Wat mij dan weer wel leuk lijkt is een tshirt/hoody/polo/blouse/whatever met aan de voorkant klein op je borst et golfgtiforum.nl logo en event je nickname en aan de achterzijde een plaatje/foto/tekening/schets/whatever van een golf 1t/m6 gti met jouw gti op de voorgrond. Wellicht morgen avond als ik weer terug ben maar eens een fotoshop balletje opgooien bij iemand die dit kan realiseren?

En mijn golf is trouwens niet vaak in het wild te spotten nee! maar heel toevallig weet ik zijn verblijfplaats en wanneer hij er aanwezig is! Wat mij werd verteld is dat ze er ook koffie/thee/cola/7-up/yogho yogho/whatever hebben en serveren aan degene die hem komen bewonderen! haha en anders binnekort maar weer eens een forum meetingkje in de meern ofzo (bij het ac?)
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door RobvR »

Ik geef toe: jouw voorstel is beter mbt naamplaatje versus t-shirt. Om elkaars gti's eens te bekijken: Laten we een mini-meeting organiseren precies in het midden tussen onze woonplaatsen. Iedereen is welkom... ik weet niet waar je woon maar lijkt me een spontaan idee...
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Dirk »

ik woon in raamsdonksveer (staat onder mijn naam) en jij?
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door RobvR »

ik stuur je even een pb...
Groet RobvR
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door RobvR »

Zal dan ergens ter hoogte van Best worden... (mij Best)
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Dirk »

u heeft pb! nu ga ik slapen, morgen weer lange en vooral vroege dag!
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door GolfL »

Ik ga er nu heen!

Tot daar!
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Pedro
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 mei 2011, 22:09

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Pedro »

GolfL schreef:Ik ga er nu heen!

Tot daar!
Wieltjes stonden er mooi bij! ;) lijkt me niet gemakkelijk ze ook netjes te houden... :P
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Verlengsnoer »

Pedro schreef:
GolfL schreef:Ik ga er nu heen!

Tot daar!
Wieltjes stonden er mooi bij! ;) lijkt me niet gemakkelijk ze ook netjes te houden... :P
Ik heb de wagen helaas niet in real life mogen aanschouwen!

Ben wel Dirk tegen gekomen die vroeg of ik Pedro was door de kinderstoel op de achterbank ;-)
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Dirk »

Haha ja, heb er behoorlijk wat gezien gtitjes maar die van pedro heb ik alsnog gemist! wel leuk heel even een gezicht bij verlengsnoer gezien te hebben en uiteraard weer een leuk babbeltje gemaakt met vwracing! ook veel gti's gespot en op de foto gezet. Zal deze later van de week wel even posten! Verder vond ik het echt weer een top meeting. Enorm grote opkomst en echt veel dikke bakken gezien... Entree is redelijk prijzig, maar wel een exclusieve locatie die in mijn ogen perfect is hiervoor! Ook veel verschillende nationaliteiten gezien (Duitsers/Belgen/Polen/Fransen/Zweden/Italianen/Hongaren/Engelanders/Ieren/Oostenrijkers en ben er vast nog wel wat vergeten)Ook de doorstroming en het parkeren was weer goed geregeld. De entree-selectie werd helaas genegeerd en de jongens stonden er machteloos bij, dat was wel jammer!
Audi A4 1.8 TFSI
vwracing
Berichten: 338
Lid geworden op: 11 mei 2011, 20:46
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Locatie: Nurburgring

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door vwracing »

Dirk1 Leuk je weer ff gesproken te hebben!
Wagen van Werner ook gespot erg dik zo met zwarte grille ;)
En golfL nog langs zien rijden toen ik met Dirk stond te kletsen.. Helaas niet van dichtbij kunnen spotten..

@Pedro heb ik je weer niet gespot :(
MK5 GTIEDITION30air-18"Porsche Eta Beta-JD Engineering Stage I-324PK-435Nm
POLO 6RGTIstatic 17" BBS RS-SennaProducts.com/JD Engineering stage II-230PK
Audi A3 SB 8P 2013 - s-tronic,S-line-Airlift-18"Porsche Eta Beta
MK6 GTI EDITION35JD stage2 367PK
Audi TT 8N 1.8T 225pk Static H&R ultralow-19"Rotiform
Audi A3 8V SB s-line
Golf MK7,5 R-line lapiz Blue
Golf Mk7GTI clubsport - Racingline - JVV Automotive
insta: mr_gticlubsport
Werner
Berichten: 102
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:53
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Arnhem

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Werner »

Helaas niemand gesproken van het forum vandaag, wel via whatsapp te horen gekregen dat mijn auto was gespot en de grille werd gewaardeerd. Thanks ;)

Verrassend om te zien dat ook op nederlandse bodem nog wel degelijk gave meetings zijn, ik vond het de 15 euro dubbel en dwars waard! Volgend jaar, net als Worthersee, zeker weer!

Gr. Werner
BMW 123d BY2010 @ 252pk/475Nm
Golf V GTI BY2007 @ 256pk/399Nm (2009-2012)
Pedro
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 mei 2011, 22:09

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Pedro »

Ja ik heb GolfL nog wel even een handje gegeven. Was met 2 vrienden en m'n zoontje en die was het na 2 uurtjes zat. Heb wel alles afgelopen, maar doordat we op tijd waren 11-13u toch wel het eea gemist door constant nieuwe aanwas.

@Dirk & Gerwin on to the next one! ;)

@ ChrisXT Tuning, was die blauwe V met OZ velgen van jou? Zo ja wtf is er met je voorschermen gebeurd?!
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door GolfL »

Was een leuk dagje!, helaas stond ik wat aan de buitenkant... (fijn mensen die mee willen rijden en dan te laat komen)

Toch kwam Pedro tijdens mijn aankomst mij nog even een hand schudden. Was misschien een kort gesprekje omdat ik aan het poetsen was! :oops: (sorry pedro). De velgen moesten inderdaad glimmen pedro, netzoals de auto zelf :lol: .
Verder heb ik autos van een hoog niveau gespot! Nooit gedacht dat dit zo groot was! Ook heel wat GTI tjes gespot.

Heb nog even bij de auto van VWracing staan kijken, maar kon gerwin nergens vinden! Toch heb ik enkele forumleden niet gespot (evenmin hun auto's) het was dan ook zo groot, en stond bij elke auto te kwijlen.

Volgende keer weer is een Forummeeting! :P
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Spuugemmer »

Pedro schreef:
@ ChrisXT Tuning, was die blauwe V met OZ velgen van jou? Zo ja wtf is er met je voorschermen gebeurd?!
Haha dat zijn zijn oorlogswonden!!! Helaas nog steeds geen tijd gehad de andere schermen te plaatsen en te laten spuiten dus ik rij nog steeds met deze schermen rond. Heb ook weinig tijd gehad om er wat aan te doen gisteren complete dag bezig geweest met de zwarte beetle van Graham en Vicky.... (beetle met rs-gt's eronder)

Maar zoals de meeste inmiddels wel weten ik ben geen poetser maar een rijder en show en go ga niet samen. Zoals een groepje Engelse mooi zei waarmee ik stond te praten. Als je het circuit op gaat moet je bereid zijn wat plaat werk op te offeren anders kan je beter aan de kant blijven en gaan poetsen.....
Golf MK1 GTI
Cor GTI
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 apr 2011, 21:59

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Cor GTI »

Chris@XT Motorsport schreef:
Pedro schreef:
@ ChrisXT Tuning, was die blauwe V met OZ velgen van jou? Zo ja wtf is er met je voorschermen gebeurd?!
Haha dat zijn zijn oorlogswonden!!! Helaas nog steeds geen tijd gehad de andere schermen te plaatsen en te laten spuiten dus ik rij nog steeds met deze schermen rond. Heb ook weinig tijd gehad om er wat aan te doen gisteren complete dag bezig geweest met de zwarte beetle van Graham en Vicky.... (beetle met rs-gt's eronder)

Maar zoals de meeste inmiddels wel weten ik ben geen poetser maar een rijder en show en go ga niet samen. Zoals een groepje Engelse mooi zei waarmee ik stond te praten. Als je het circuit op gaat moet je bereid zijn wat plaat werk op te offeren anders kan je beter aan de kant blijven en gaan poetsen.....
Blablabla, je weet het weer mooi recht te praten...! :mrgreen:
Zonder dollen, erg vette gti heb je en die oorlogswonden verdwijnen ongetwijfeld snel. Vond het een erg gezellige dag en heb veel dikke bakken gezien...! Terugweg heeft mevrouw overigens voor het eerst een keer gesport tegen een petje in een ibiza. "ik ben altijd zo bang dat ie daarvan kapot gaat....." stamelde ze. Op zich wel de juiste instelling, wat ook nog eens goed is voor het verbruiks gemiddelde. Dit keer zette ze zich er gewoon over heen en gaf ze gas. O ja, ze was sneller!

Ik zal asap ook eens wat foto's posten
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Spuugemmer »

Cor GTI schreef:
Chris@XT Motorsport schreef:
Pedro schreef:
@ ChrisXT Tuning, was die blauwe V met OZ velgen van jou? Zo ja wtf is er met je voorschermen gebeurd?!
Haha dat zijn zijn oorlogswonden!!! Helaas nog steeds geen tijd gehad de andere schermen te plaatsen en te laten spuiten dus ik rij nog steeds met deze schermen rond. Heb ook weinig tijd gehad om er wat aan te doen gisteren complete dag bezig geweest met de zwarte beetle van Graham en Vicky.... (beetle met rs-gt's eronder)

Maar zoals de meeste inmiddels wel weten ik ben geen poetser maar een rijder en show en go ga niet samen. Zoals een groepje Engelse mooi zei waarmee ik stond te praten. Als je het circuit op gaat moet je bereid zijn wat plaat werk op te offeren anders kan je beter aan de kant blijven en gaan poetsen.....
Blablabla, je weet het weer mooi recht te praten...! :mrgreen:
Zonder dollen, erg vette gti heb je en die oorlogswonden verdwijnen ongetwijfeld snel. Vond het een erg gezellige dag en heb veel dikke bakken gezien...! Terugweg heeft mevrouw overigens voor het eerst een keer gesport tegen een petje in een ibiza. "ik ben altijd zo bang dat ie daarvan kapot gaat....." stamelde ze. Op zich wel de juiste instelling, wat ook nog eens goed is voor het verbruiks gemiddelde. Dit keer zette ze zich er gewoon over heen en gaf ze gas. O ja, ze was sneller!

Ik zal asap ook eens wat foto's posten
Je vrouw ging mij gisterenavond laat nog melden wat ze had uitgehaald. Ik ben trots op haar. Had ook niet anders verwacht. Na mijn kleine demo met de S2000.... Sneller DUH! hij loopt echt goed voor een standaard gti!

Cor, sinds gisteren ben ik zo scherp nadat ik keer op keer de discussie won van de "boys" met de united "gay" mk5 gti's!

De BBQ achteraf was ook meer dan prima.... En het was gewoon mega gezellig!
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door Dirk »

Chris@XT Motorsport schreef:
Pedro schreef:
@ ChrisXT Tuning, was die blauwe V met OZ velgen van jou? Zo ja wtf is er met je voorschermen gebeurd?!
Haha dat zijn zijn oorlogswonden!!! Helaas nog steeds geen tijd gehad de andere schermen te plaatsen en te laten spuiten dus ik rij nog steeds met deze schermen rond. Heb ook weinig tijd gehad om er wat aan te doen gisteren complete dag bezig geweest met de zwarte beetle van Graham en Vicky.... (beetle met rs-gt's eronder)

Maar zoals de meeste inmiddels wel weten ik ben geen poetser maar een rijder en show en go ga niet samen. Zoals een groepje Engelse mooi zei waarmee ik stond te praten. Als je het circuit op gaat moet je bereid zijn wat plaat werk op te offeren anders kan je beter aan de kant blijven en gaan poetsen.....
Ben ik niet helemaal met je eens! weet niet of je die bordeaux rode polo hebt gezien met dat bi-turbo blok erin? Deze is van Jeroen Leenders en is aardig show en go. Hij is ook regelmatig op de sprint te vinden met zijn 500+ pk polo 6n :) en is verder echt super strak en altijd netjes gepoetst 8-)
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
3Edition
Berichten: 296
Lid geworden op: 06 mei 2011, 17:32
Type auto: Golf GTI
Locatie: In de polder
Contacteer:

Re: M.I.V.W. meeting 7 augustus 2011

Bericht door 3Edition »

Chris@XT Motorsport schreef:
Pedro schreef:
@ ChrisXT Tuning, was die blauwe V met OZ velgen van jou? Zo ja wtf is er met je voorschermen gebeurd?!
Haha dat zijn zijn oorlogswonden!!! Helaas nog steeds geen tijd gehad de andere schermen te plaatsen en te laten spuiten dus ik rij nog steeds met deze schermen rond. Heb ook weinig tijd gehad om er wat aan te doen gisteren complete dag bezig geweest met de zwarte beetle van Graham en Vicky.... (beetle met rs-gt's eronder)

Maar zoals de meeste inmiddels wel weten ik ben geen poetser maar een rijder en show en go ga niet samen. Zoals een groepje Engelse mooi zei waarmee ik stond te praten. Als je het circuit op gaat moet je bereid zijn wat plaat werk op te offeren anders kan je beter aan de kant blijven en gaan poetsen.....
Aha G&V, mooie Beetle. Heb ze voor het laatst gesproken in 2003 @Worthersee.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 107 gasten