Misschien geflitst

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Misschien geflitst

Bericht door Gengar »

Goedemiddag Allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik was op de A15 richting naar huis aan het rijden. Op zich niks mis mee, maar na een tijdje gaf de matrix borden 70km per uur aan en daarna 50 km per uur. Ik was op het linker rijstrook gaan rijden, maar helaas niet op de gewenste 50 km per uur, maar op 70 km per uur. Ongeveer 100m verderop zag ik op de matrix borden niks staan, dus hield ik aan de maximale 70 km per uur, want als je daarna toch 100 km per mag rijden, ga ik niet 50 km per uur rijden. Maar opeens zie ik voor de vrachtwagen aan de rechterkant van het vluchtstrook een flitser staan. Helaas kon ik niet remmen, want ik zag de flitser veelste laat staan. Normaal mag je op de A15 100 km per uur, alleen dit keer was er een kleine file onstaan, omdat sommige bestuurders de afrit moesten nemen naar Schiedam/ Vlaardingen. Dus was ik benieuwd of ik een boete kan ontvangen via de brievenbus.

Groetjes,Patrick
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: Misschien geflitst

Bericht door ED60Letzebuerg »

Dat had ik gister dus ook op de N-weg tussen Dordrecht en Papendrecht.
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Misschien geflitst

Bericht door Gengar »

ED60Letzebuerg schreef:Dat had ik gister dus ook op de N-weg tussen Dordrecht en Papendrecht.
Maar krijgen wij dan een boete thuis opgestuurd?
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Misschien geflitst

Bericht door KnuffelTurk »

Ik zag ze staan reed de andere kant op. Het busje stond netjes onder de viaduct ( niet zichtbaar als je eraan komt rijden ) en de flitser zelf achter het hectometer paaltje gezet de rattenn!!
En persoonlijk denk ik niet dat je geflitst kan worden want dat betekend dat ze dan steeds de max snelheid moeten aanpassen zodra er een matrixbord aan gaat of veranderd.

En rene waar stonden ze op de N3 of ben je geflitst door de vaste flitspaal :roll: :lol:
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: Misschien geflitst

Bericht door ED60Letzebuerg »

Burak schreef:Ik zag ze staan reed de andere kant op. Het busje stond netjes onder de viaduct ( niet zichtbaar als je eraan komt rijden ) en de flitser zelf achter het hectometer paaltje gezet de rattenn!!
En persoonlijk denk ik niet dat je geflitst kan worden want dat betekend dat ze dan steeds de max snelheid moeten aanpassen zodra er een matrixbord aan gaat of veranderd.

En rene waar stonden ze op de N3 of ben je geflitst door de vaste flitspaal :roll: :lol:
Ja hahaha maar ik hoop dat stuk nog 100 was. Maar 100 meter verderop had je 80 bord dus ik hoop dat dat het eerste 80 bord was :lol:
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Misschien geflitst

Bericht door KnuffelTurk »

Beide flitspalen is voor 80km en ja ze flitsen 100% de eerste ( dordrecht richting a15 ) is infrarood de tweede is nog een ouwe met flits. En nee het 80 bord staat netjes van te voren aangegeven denk dat je hem hebt gemist.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: Misschien geflitst

Bericht door ED60Letzebuerg »

Mooi balen haha
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Gebruikersavatar
Da Master
Berichten: 201
Lid geworden op: 14 apr 2012, 22:01
Type auto: Golf 5 GTI

Re: Misschien geflitst

Bericht door Da Master »

duurt een week voordat je ze binnen hebt.

ik wou net mij foto`s opvragen maar via mijn politie werkt het niet.

iemand die weet hoe het wel kan??
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Misschien geflitst

Bericht door Edition30 »

Gengar schreef:Goedemiddag Allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik was op de A15 richting naar huis aan het rijden. Op zich niks mis mee, maar na een tijdje gaf de matrix borden 70km per uur aan en daarna 50 km per uur. Ik was op het linker rijstrook gaan rijden, maar helaas niet op de gewenste 50 km per uur, maar op 70 km per uur. Ongeveer 100m verderop zag ik op de matrix borden niks staan, dus hield ik aan de maximale 70 km per uur, want als je daarna toch 100 km per mag rijden, ga ik niet 50 km per uur rijden. Maar opeens zie ik voor de vrachtwagen aan de rechterkant van het vluchtstrook een flitser staan. Helaas kon ik niet remmen, want ik zag de flitser veelste laat staan. Normaal mag je op de A15 100 km per uur, alleen dit keer was er een kleine file onstaan, omdat sommige bestuurders de afrit moesten nemen naar Schiedam/ Vlaardingen. Dus was ik benieuwd of ik een boete kan ontvangen via de brievenbus.

Groetjes,Patrick
Zeker dat de flitser op 100 km/u stond. De matrixborden geven een dynamische snelheid aan en kunnen sterk in tijd en plaats fluctueren, dit is juridisch niet dicht te timmeren. In theorie zou, als het matrixbord en je snelheid die gemeten wordt, voorbij het matrixbord, allebei op de foto staan een bekering kunnen worden gegeven, maar dat is wel heel gezocht. In jou geval moet het dus goed gaan.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten