Herkent iemand misschien zijn auto?

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
basvw
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 dec 2012, 12:52
Type auto: Audi a4 quattro
Locatie: woerden

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door basvw »

Zou iemand de teks waar de garage in genoemd word willen verwijderen
Dit moet van de politie
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door NICO! »

Geloof dat het nu wel weg is.
Groeten, Nico
basvw
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 dec 2012, 12:52
Type auto: Audi a4 quattro
Locatie: woerden

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door basvw »

dank je wel
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door bzb »

ja daders knuffelen kunnen de snorren als geen ander :evil:
basvw
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 dec 2012, 12:52
Type auto: Audi a4 quattro
Locatie: woerden

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door basvw »

bzb schreef:ja daders knuffelen kunnen de snorren als geen ander :evil:
ik werd vanochtend gebeld door de politie met het volgende verhaal

hallo er staat hier een man die erg boos op jou is omdat er en filmpje op internet staat
ik zeg dat kan kloppen waarop de agent zegt de eigenaar van deze garage heeft hier niks mee te maken en wil aangiften doen wegens smaat of zoiets
waarop ik zei ik heb het filmpje niet gemaakt en niet op internet gezet dus vandaar dat ik nu de naam van het bedrijf weg wil hebben!
ik zei ook ik vindt het wel een raar verhaal omdat ik bij de garage de naam en de winkel heb gekregen waar de eigenaar van de spullen werkt!

dus ik kies er maar voor om de naam van de garage te verwijderen als deze man dus later blijkt dat hij er dus wel iets mee te maken heeft dan komt het filmpje terug zij de gene die het op internet heeft gezet nogmaals ik heb het filmpje dus niet op internet gezet
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door KnuffelTurk »

basvw schreef:
bzb schreef:ja daders knuffelen kunnen de snorren als geen ander :evil:
ik werd vanochtend gebeld door de politie met het volgende verhaal

hallo er staat hier een man die erg boos op jou is omdat er en filmpje op internet staat
ik zeg dat kan kloppen waarop de agent zegt de eigenaar van deze garage heeft hier niks mee te maken en wil aangiften doen wegens smaat of zoiets
waarop ik zei ik heb het filmpje niet gemaakt en niet op internet gezet dus vandaar dat ik nu de naam van het bedrijf weg wil hebben!
ik zei ook ik vindt het wel een raar verhaal omdat ik bij de garage de naam en de winkel heb gekregen waar de eigenaar van de spullen werkt!

dus ik kies er maar voor om de naam van de garage te verwijderen als deze man dus later blijkt dat hij er dus wel iets mee te maken heeft dan komt het filmpje terug zij de gene die het op internet heeft gezet nogmaals ik heb het filmpje dus niet op internet gezet
Heb jij het filmpje alleen hier gedeeld? Want ik zat me af te vragen hoe de eigenaar/werknemer van het desbetreffende bedrijf er zo snel achter is gekomen van het filmpje. Het zou ook kunnen betekenen dat de eigenaar/werknemer van het 'Jattende' bedrijf hier actief is op het forum. Want het is echt niet zo dat de eigenaar/werknemer heeeel toevallig het filmpje op youtube voorbij zag komen.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door KlouxOne »

:shock: WTF! niet normaal dat ze voor een paar deuren en bumpers je auto jatten. de rest pleuren ze zo in de sloot. Dat dit gebeurd was ik wel van op de hoogte. maar wat erg om je auto zo terug te vinden! :(
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door NICO! »

Burak schreef:
basvw schreef:
bzb schreef:ja daders knuffelen kunnen de snorren als geen ander :evil:
ik werd vanochtend gebeld door de politie met het volgende verhaal

hallo er staat hier een man die erg boos op jou is omdat er en filmpje op internet staat
ik zeg dat kan kloppen waarop de agent zegt de eigenaar van deze garage heeft hier niks mee te maken en wil aangiften doen wegens smaat of zoiets
waarop ik zei ik heb het filmpje niet gemaakt en niet op internet gezet dus vandaar dat ik nu de naam van het bedrijf weg wil hebben!
ik zei ook ik vindt het wel een raar verhaal omdat ik bij de garage de naam en de winkel heb gekregen waar de eigenaar van de spullen werkt!

dus ik kies er maar voor om de naam van de garage te verwijderen als deze man dus later blijkt dat hij er dus wel iets mee te maken heeft dan komt het filmpje terug zij de gene die het op internet heeft gezet nogmaals ik heb het filmpje dus niet op internet gezet
Heb jij het filmpje alleen hier gedeeld? Want ik zat me af te vragen hoe de eigenaar/werknemer van het desbetreffende bedrijf er zo snel achter is gekomen van het filmpje. Het zou ook kunnen betekenen dat de eigenaar/werknemer van het 'Jattende' bedrijf hier actief is op het forum. Want het is echt niet zo dat de eigenaar/werknemer heeeel toevallig het filmpje op youtube voorbij zag komen.
Hele verhaal staat ook op vwforum.nl en daar komen veel meer mensen, maar alles is mogelijk. Het verhaal op vwforum.nl is ook iets duidelijker beschreven.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door VroemTFSI »

Kunnen we geen GTI-forum knokploeg vormen. Of anders allemaal ff lappen voor een Yugo die het wel "oplost"? Mag niet maar het voelt ZOOOO goed!
Ik vrees trouwens ook dat er meegekeken wordt op het forum.

Ik hoorde van de week nog een verhaal van iemand met een hele mooie BMW. Zijn buurman kwam hem waarschuwen dat er een scooterrijder foto's van zijn auto had gemaakt. En dat het op een verdachte manier was gegaan. Straat waar je normaal gesproken niet doorheen rijdt, snelle actie, één foto werd duidelijk van de kentekenplaten gemaakt. Zoiets voelt niet lekker!
Mijn grootste angst is dat ze 's nachts inbreken voor de sleutels. Toch maar de rotzooi en de fietsen uit je garage en de auto erin. Is vele malen meer waard dan alle troep die in de gemiddelde garage staat.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
O2RS
Berichten: 446
Lid geworden op: 12 aug 2012, 13:28
Type auto: Audi S4 Avant

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door O2RS »

Maatje van mij had laatst precies hetzelfde, hij liep een tijdje geleden naar zijn auto en toen stond er iemand foto's te maken.
Krijg je toch een wat minder prettig gevoel inderdaad.
Volgens mij is een hond nog steeds een van de betere alarminstallaties, aanslaan bij betreden oprit lijkt mij in veel gevallen genoeg.
Inbreken om de sleutels te halen--> gewoon bordje op de deur ;)

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Dat hij bij binnenkomst al kwispelend de inbrekers richting sleutels brengt doet niet terzake ;)
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Gebruikersavatar
Bas_T5
Berichten: 110
Lid geworden op: 17 okt 2012, 22:54
Type auto: S40_T5

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door Bas_T5 »

hahaha, zon ridgeback komt naar vele agressief over en doen wel een paar stappen terug. Een klant van
ons heeft zon mooi beest. Een collega scheet 10 kleuren, maar ik zag dat het beest alleen enthousiast was.
Mijn labrador is nu 10, de volgende hond kan wel eens zon mooi beest worden.
Volvo S40 T5 294PK & 501NM -OBX racing 3" DP - 2.5" OBX catback exhaust - custom made FMIC -
Fasttech custom software - 19" OZ grandturismo GT wheels - Eibach verlaagd
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door wehoo »

Wijzen naar......, is al genoeg.

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
basvw
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 dec 2012, 12:52
Type auto: Audi a4 quattro
Locatie: woerden

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door basvw »

De verzekering heeft het geld overgemaakt gelukkig
mijn onderdelen en de auto zijn verkocht aan een schade bedrijf dus die rijd binnen kort weer op de weg
nu ben ik lekker aan het zoeken naar een vervanger
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door Gengar »

basvw schreef:De verzekering heeft het geld overgemaakt gelukkig
mijn onderdelen en de auto zijn verkocht aan een schade bedrijf dus die rijd binnen kort weer op de weg
nu ben ik lekker aan het zoeken naar een vervanger
Hebt jij nog verder iets gehoord over het politie onderzoek naar het desbetreffende autobedrijf? Of loopt het onderzoek nog steeds?
basvw
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 dec 2012, 12:52
Type auto: Audi a4 quattro
Locatie: woerden

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door basvw »

Tot op heden nog steed niks gehoord van de politie!
ik weet alleen dat mijn auto vrij is gegeven en mijn onderdelen die ze inbeslag hadden genomen bij mijn auto hooren!
Voor de rest heb ik nog steeds nik s gehoord
basvw
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 dec 2012, 12:52
Type auto: Audi a4 quattro
Locatie: woerden

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door basvw »

vorige week woensdag heb ik een vervanger gekocht!

het is helaas geen volkswagen meer!
het is een audi geworden een a4 2.0 tfsi quatro s-line met 275 pk donderdag mogen wij hem op gaan halen

Afbeelding
Gebruikersavatar
HC1973
Berichten: 311
Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:55
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Regio Breda

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door HC1973 »

Ook een zeer prettige auto. Gefeliciteerd met de aankoop. Hopelijk mag je van deze VAG machine langer genieten ;-).
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black

Afbeelding

Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
Jerommeke
Berichten: 206
Lid geworden op: 15 mei 2012, 08:13
Type auto: Golf v Gti

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door Jerommeke »

basvw schreef:vorige week woensdag heb ik een vervanger gekocht!

het is helaas geen volkswagen meer!
het is een audi geworden een a4 2.0 tfsi quatro s-line met 275 pk donderdag mogen wij hem op gaan halen

Afbeelding
Gefeliciteerd met de aankoop...mooie auto veel plezierige km gewenst

Groeten Jeroen :P
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door Schippersss »

Mooie A4 hoor, wij hebben voor ons bedrijf zo zelfde alleen een TDI rijd heerlijk.
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Herkent iemand misschien zijn auto?

Bericht door VroemTFSI »

Mooie auto, zeker met die 2.0TFSI en Quattro! Wel een tip: Hou alsjeblieft het olieverbruik in de gaten. Dit is helaas een kwaal van de 2.0TFSI. Meld je aan op het Audiforum http://www.audiforum.nl
Hier staat zeer veel info over dit probleem. Als de auto altijd door de dealer is onderhouden, heb je ook recht op coulance wanneer hij ouder is dan 2 jaar.
En je kan een leuke lijst aan zaken aan laten passen via VAGCOM. Mocht je meer willen weten, stuur dan maar een PB
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten