Wat mag herspuiten voorbumper kosten?

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Wat mag herspuiten voorbumper kosten?

Bericht door Timvgti »

Tijdje geleden heb ik een kleine schade aan mijn voorbumper laten herstellen bij een spuiter (zonder bon).
Mijn auto is united grey en helaas zit er toch kleurverschil in het opnieuw gespoten deel (rechtsvoorste deel van bumper) en de rest.
Nu is mij verteld dat united grey een van de moeilijkste kleuren is om matchend te spuiten.
Ook zitten er ondertussen wat steenslagen op de voorbumper en irriteer ik me aan dit totaalplaatje.
Wil dus mijn voorbumper in zijn geheel netjes in matchend united grey over laten spuiten.
(maar niet meer bij de spuiterij die het toen dus heeft gedaan)

Wat mag zoiets (evt contant zonder bon) reeël kosten?
Toevallig hier op het forum een goede spuiter (omg. Rotterdam)?
Ik kan hem eventueel gedemonteerd aanleveren.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Wat mag herspuiten voorbumper kosten?

Bericht door MkVI Nmgn »

Timvgti schreef:Tijdje geleden heb ik een kleine schade aan mijn voorbumper laten herstellen bij een spuiter (zonder bon).
Mijn auto is united grey en helaas zit er toch kleurverschil in het opnieuw gespoten deel (rechtsvoorste deel van bumper) en de rest.
Nu is mij verteld dat united grey een van de moeilijkste kleuren is om matchend te spuiten.
Ook zitten er ondertussen wat steenslagen op de voorbumper en irriteer ik me aan dit totaalplaatje.
Wil dus mijn voorbumper in zijn geheel netjes in matchend united grey over laten spuiten.
(maar niet meer bij de spuiterij die het toen dus heeft gedaan)

Wat mag zoiets (evt contant zonder bon) reeël kosten?
Toevallig hier op het forum een goede spuiter (omg. Rotterdam)?
Ik kan hem eventueel gedemonteerd aanleveren.
€200 per deel vragen de meeste spuiters.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Wat mag herspuiten voorbumper kosten?

Bericht door Timvgti »

En is dat gemiddelde bedrag van 200,- incl (de)montage en schuren/plamuren/spuiten?
En met of zonder 'bon'?

Iemand tips omgeving Schiedam/Rotterdam?
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Wat mag herspuiten voorbumper kosten?

Bericht door Spuugemmer »

Er is maar een echt goede spuiter hier dat weet je. Daar heb je de voorbeelden van gezien en ik die vragen ook 200 eu per deel maar ik weet ook zeker dat ze gelijk gaan zeggen dat alleen een bumper spuiten gegarandeerd kleurverschil geeft
Golf MK1 GTI
Ralphd
Berichten: 326
Lid geworden op: 02 mei 2012, 13:07
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Wat mag herspuiten voorbumper kosten?

Bericht door Ralphd »

Spuugemmer schreef:Er is maar een echt goede spuiter hier dat weet je. Daar heb je de voorbeelden van gezien en ik die vragen ook 200 eu per deel maar ik weet ook zeker dat ze gelijk gaan zeggen dat alleen een bumper spuiten gegarandeerd kleurverschil geeft
Wie is dat dan? Want die ken ik niet :oops: Heb in de toekomst wel interesse namelijk als het financieel weer wat ruimer wordt.
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Wat mag herspuiten voorbumper kosten?

Bericht door Timvgti »

Ralphd schreef:
Spuugemmer schreef:Er is maar een echt goede spuiter hier dat weet je. Daar heb je de voorbeelden van gezien en ik die vragen ook 200 eu per deel maar ik weet ook zeker dat ze gelijk gaan zeggen dat alleen een bumper spuiten gegarandeerd kleurverschil geeft
Wie is dat dan? Want die ken ik niet :oops: Heb in de toekomst wel interesse namelijk als het financieel weer wat ruimer wordt.
Van der Heiden in Zwartewaal!
Ik ga zsm daar langs voor mijn voorbumper.
De classic mini cooper van mijn partner hebben we daar deze week ook heen gebracht. Wordt ook weer netjes gemaakt.
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 gasten