stoel zit vast

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
jordy vw
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 apr 2013, 00:08
Type auto: mk5

stoel zit vast

Bericht door jordy vw »

hallo sinds vorige week wilt mijn passagiers stoel niet meer naar voor of naar acteren en dit is ambetant omdat ik een 3 deurs heb en de stoel juist goed vanachter op de rail vast hangt weet iemand hoe ik hem kan los krijgen ?
Gebruikersavatar
TheDGM
Berichten: 491
Lid geworden op: 24 nov 2011, 20:30
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: stoel zit vast

Bericht door TheDGM »

Gecheckt of de rails vrij is?
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
jordy vw
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 apr 2013, 00:08
Type auto: mk5

Re: stoel zit vast

Bericht door jordy vw »

TheDGM schreef:Gecheckt of de rails vrij is?
ja ik vind nx wat de rail zo versperren of doen vast zitten :s ineens ging hij niet meer en hing hij vast ? en garage kost het mij al 40 voor er nog maar naar te kijken ze zeggen direkt dat stoel moet los geschroeft worden :s
Gebruikersavatar
TheDGM
Berichten: 491
Lid geworden op: 24 nov 2011, 20:30
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: stoel zit vast

Bericht door TheDGM »

Heb je ook al onder de stoel gekeken of het veertje wat je kan ziet wel mee beweegt als je de hendel omhoog doet? Kan je trouwens de stoel uit de auto krijgen? Dan kan je beter zien hoe het mechanisme in elkaar zit. De plastic kappen aan de zeikant van de stoel kunnen eraf.
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
jordy vw
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 apr 2013, 00:08
Type auto: mk5

Re: stoel zit vast

Bericht door jordy vw »

TheDGM schreef:Heb je ook al onder de stoel gekeken of het veertje wat je kan ziet wel mee beweegt als je de hendel omhoog doet? Kan je trouwens de stoel uit de auto krijgen? Dan kan je beter zien hoe het mechanisme in elkaar zit. De plastic kappen aan de zeikant van de stoel kunnen eraf.
zal er morgen is naar kijken naar dat veertje en het uitproberen laat zeker nog wetten als ik het gevonden heb
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: stoel zit vast

Bericht door wehoo »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
jordy vw
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 apr 2013, 00:08
Type auto: mk5

Re: stoel zit vast

Bericht door jordy vw »

TheDGM schreef:Heb je ook al onder de stoel gekeken of het veertje wat je kan ziet wel mee beweegt als je de hendel omhoog doet? Kan je trouwens de stoel uit de auto krijgen? Dan kan je beter zien hoe het mechanisme in elkaar zit. De plastic kappen aan de zeikant van de stoel kunnen eraf.
heb gevond waar het aan licht maar krijg het niet opgelost :s het blokje recht van de stoel waar 2 pinne op en af schuiven die gaan niet genoeg omhoog als ik bij da hand op da overbrenging bij duw werkt stoel wel ma dan moetk in auto gaan liggen :s
jordy vw
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 apr 2013, 00:08
Type auto: mk5

Re: stoel zit vast

Bericht door jordy vw »

wehoo schreef:Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
wat bij jou afbeeldinge int blauw staat is het niet wat vast hangt be mij er zit be mij nog een blokje wa 2 pinne omhoog en omlaag doet gaan dat zit aan rechterkant van onder vast maar ga mrg stoel demonteren ma als ik baterij afkoppen en dan de fiche uit trek kan da de airbag uitvliegen ? mvg
Faro
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 apr 2013, 21:00
Type auto: Golf V GTI

Re: stoel zit vast

Bericht door Faro »

Volgens mij komt airbag er niet zomaar uit dan moeten meerderen punten te gelijk bekrachtigt worden dat is als de sensoren in het buitenste deel van de auto geactiveerd worden en de druk op de stoel sensoren

Maar durf dit niet met zekerheid te zeggen!
Zeker even verder uitzoeken
Golf V GTI
Grand Turismo International
jordy vw
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 apr 2013, 00:08
Type auto: mk5

Re: stoel zit vast

Bericht door jordy vw »

Faro schreef:Volgens mij komt airbag er niet zomaar uit dan moeten meerderen punten te gelijk bekrachtigt worden dat is als de sensoren in het buitenste deel van de auto geactiveerd worden en de druk op de stoel sensoren

Maar durf dit niet met zekerheid te zeggen!
Zeker even verder uitzoeken
als je baterij afkoppelt springt airbag niet als je fiche uit trekt en ze trg instekken voor je baterij aankoppelt en heb probleem gevonden zal nog fotos posten vant het probleem grt
Plaats reactie

Terug naar “Interieur problemen / vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten